Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afPhilippa Mogensen Redigeret for ca. et år siden
1
FASE 3 FRA UDDANNELSESLÆGE TIL SPECIALLÆGE
JESPER LUNDH AMU REGION HOVEDSTADEN
2
MINE LÆGELIGE OPGAVER PARTNER I TRE MANDS PRAKSIS TUTORLÆGE KVALITETSUDVIKLINGSKONSULENT PRAKSISKONSULENT PÅ HOSPITAL/ I KOMMUNE ALMEN MEDICINSK UDDANNELSESVEJLEDER UDDDANNELSESKONSULENT I LÆGEFORENINGEN UDDANNELSESKONSULENT I DAK-E
3
MÅL HVORDAN VIL DU ARBEJDER DU HEN IMOD AT ERHVERVE DINE KOMPETANCER OG SIKRE FORSAT FAGLIG OG KVALITETSMÆSSIG UDVIKLING SOM SPECIALLÆGE HVILKE DRØMME OG VISIONER HAR DU FOR FREMTIDEN
4
INDHOLD TAG TEMPERATUREN PÅ DIN PRAKSIS LÆRINGSMODEL KVALITETSHÅNDBOGEN
5
TAG TEMPERATUREN PÅ DIN PRAKSIS
E - MAIL KONSULTATION JOBBESKRIVELSE MUS SAMTALER ICPC VEJLEDNING AF KRONISKE SYGDOMME REGELMÆSSIGE PERSONALEMØDER
6
TAG TEMPERATUREN PÅ DIN PRAKSIS
INTERN PERSONALEUDDANNELSE REGISTERER DU DIN EFTERUDDANNELSE HÅNDTERINGER AF KLAGESAG FÆLLES SOMMERTUR FORLØBSYDELSEN APO REGISTRERING HAR PRAKSIS EN NEDSKREVEN VISION
7
ANTAL KOMPETANCER I FASE 3 26!
HUSK DET ER EN UDDANNELSESSTILLING BETRAGT DIG SOM EN LIGEVÆRDIG KOLLEGA I DIN PRAKSIS HUSK DU HAR DIN SUPERVISIONSGRUPPE EN KOMPETENCE HVER ANDEN UGE AFSÆT TID TIL REFLEKSION FÅ SKÆRMET TID MED DIN TUTOR STILLER KRAV OM STRUKTUR OPGAVEN ER FÆLLES – MEN BOLDEN LIGGER HOS DIG PRAKSISPERSONALE ØNSKER LEDELSE HUSK DU ER EN DEL AF PRAKSISTEAMET
8
LÆRINGSMODEL AUDIT UNDERVISNING INTERNT UTILSIGTEDE HÆNDELSER UDARBEJDELSE AF VEJLEDNINGER SUPERVISION INTERNT SUPERVISION I DGE GRUPPE LITTERATUR STUDIE E LEARNING
9
OPGAVE I DIN PRAKSIS KLAGER PATIENTERNE – SOM I MANGE ANDRE PRAKSIS – AT TILGÆNGELIGHEDEN I TELEFONTIDEN IKKE ER OPTIMAL. DE SIGER AT DE OFTE MÅ RINGE FORGÆVES 3 TIL 4 GANGE – OG NÅR DE KOMMER IGENNEM MÅ DE VENTE OP TIL 10 MINUTTER. EFTER KLOKKEN 9 RINGER DE OG PRESSER LÆGERNE TIL AT RINGE TILBAGE – KOM MED LØSNINGSFORSLAG
10
PRØV AT LAV DIN AUDIT
11
KOMPETANCE KONKRETISEREDE MÅL LÆRINGSSTRATEGIER EVALUERING
12
DEN PERSONLIGE PROFIL AFDÆKNING AF LÆRINGSBEHOV LØBENDE REFLEKSION STÆRKE OG SVAGE SIDER BESKRIVE PRAKSIS HISTORIE AT VÆRE ROLLEMODEL REGISTRERE UDDANNELSESAKTIVITETER PATIENTKRAV UD FRA FAGLIGE KRITERIER
13
SAMARBEJDE OG LEDELSE INTERNT
INDHOLD I MUS INFORMATION TIL PATIENTER KOLLEGIALE VEDTÆGTER KONTRAKTER OG SAMARBEJDSAFTALER
14
BOGFØRING REGLER FOR BOGFØRING PRAKSIS INDTÆGTER PRAKSIS UDGIFTER
15
PRAKSISDRIFT PRINCIPPER FOR HYGIEJNE I ALMEN PRAKSIS REDEGØR FOR GÆLDENDE OVERENSKOMSTER INDKØBSMULIGHEDER – MEDICIN,PRAKSISARTIKLER, UDSTYR UDVIKLE PROCEDURE FOR AKUT BEHANDLING LÆGENS ANSVAR FOR FORSIKRING AF PATIENTER, LÆGER OG PRAKSISPERSONALE LÆGENS ANSVAR FOR PERSONALEPLEJE,
16
SELVSTÆNDIG ERHVERVSDRIVENDE
APV STRUKTURERE EGEN ARBEJDSDAG ARBEJDSBESKRIVELSER KØB OG SALG AF PRAKSIS LEDELSESPRINCIPPER UDDANNELSE AF PERSONALE KONFLIKTHÅNDTERING
17
UDVIKLING AF KLINISK PRAKSIS IMPLEMENTERING AF NY VIDEN
KOLLEGIAL ERFARINGSUDVEKSLING FASTSÆTTELSE AF BEHANDLINGSMÅL KURSUSAKTIVITET I PRAKSIS DGE
18
DEN TERMINALE PATIENT INDGÅ I DET TVÆRFAGLGIE SAMARBEJDE KUNNE HÅNDTERE DEN DØENDES BEHOV VARETAGE PALLIATIONEN VEJLEDE PATIENT OG PÅRØRENDE OM DE SOCIALE MULIGHEDER
19
KVALITETSHÅNDBOGEN BESKRIVELSE AF PRAKSIS VEDLIGEHOLDELSE AF VIDEN UDSTYR FORHOLD TIL BRUGERNE RUTINER VED DAGLIG DRIFT DOKUMENTATION UTILSIGTEDE HÆNDELSER
Lignende præsentationer
© 2023 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.