Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Etablering af virksomhed
Advertisements

Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Forsk2007.
Den gode proces for medarbejderne ved virksomhedsoverdragelse
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Flickr.com – online billeddeling
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Hvad skal vi i dag? Hvad er NemID?
Vejledning i weblog-værktøjet
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Rettigheder og vilkår - Kortforsyningen® Peter Knudsen Markedsområdet Kundekonsulent partnere.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Din opstartspakke for nye muligheder på CPS API’et
Red Barnets frivillignet
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
06.1 Mathiassen, Munk-Madsen, Nielsen & Stage, 2001 © Brug Oversigt, principper og teknikker Kapitel 6.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2008.
Backoffice præsentation
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Formularer (Access, del 3)
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Mobilnet dækningsanalyse / Hjælpeværktøj.
Kvikskranken Torsdag den 10. september 2009 Internal Market Centre.
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Introduktion til de nye Service Provider.
Tjekliste Er din myndighed klar til Digital Post? Kan din myndighed modtage og besvare digital post? Test om det virker Sørg for at teste, om myndigheden.
Coop Bank.
Problemløsning på D!ng og fælles kommunikation Ewan Andreasen
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Backoffice præsentation
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
Michel Sassene, projektleder
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her CPS - Refunds november 2014 Quickguide.
EVPN(DSL/Fiber) i DSLman
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her HGW3 Homeboks Lancering 18. februar 2013.
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
EBF seminar - Tirsdag den 24. april 2012 Velkommen til MIELE A/S.
Nyt Fælles Bibliotekssystem
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 1 9. marts 2011 Bestyrelsesformand Vagn Sørensen Forelæggelse.
OPI EFFEKTMÅLINGSVÆRKTØJ
Veje til viden Christopher Aaby, Tina Andersen og Tine Furbo Carlsen
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Quickguide: Viderestilling på SP-portalen.
Dokumentation af opgaver
Rapporter (Access, del 5). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller, og.
22.dec.14 Leanrejsen - En guide til leanledelse Alle rettigheder tilhører DI Opsætningen af Oversigten foretages på mastersiderne til dette dokument.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Enhedens navn Studiefremdriftsreformen Hvad betyder den for mig? Oplæg v/ Studievejledere Trine og Luise & Studiekoordinator Lasse.
Introduktion til Badminton People. Spiller/forældre 2 – i – 1 Denne del af BadmintonPeople erstatter den gamle KLUBPORTAL og det gamle INFOSPORT Denne.
Vejledning til efterskoler om EFI I denne præsentation har vi samlet lidt information om EFI og hvordan skolen kan blive oprettet i systemet. Først fortæller.
E-handel og online service
Automatic Delivery Rewards
NA DLM status VULA Videreudvikling – møde 6. november 2015 Vers. 1.0.
JLP og RO Campusskolen i Ringsted, august 2017
Introduktion til Badminton People
SKI Principper for roaming
Bestilling og ordrebekræftelse
Introsidernes betydning
Præsentationens transcript:

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Platform for mobilbetaling - Få overblik over jeres kunders mobilbetaling, nye refunderingsmuligheder og kundevendt platform SP Præsentation PSE portalerne juni 2014

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her SP Præsentation PSE portalerne juni 2014 Portaler Forbedret CPS API Service Provider- portal Slutkunder (både P + E +W) Aggregatorer Merchants Kundeservice- portal Slutbruger portal Funktioner/ Fordele • Refund/charge back • Forbedret afregning • Rapporter • Samme muligheder som TDC Privat og Erhverv kundeservice • Transparens på transaktioner • Mulighed for Refund/charge back • Betalingskonto* • Selvbetjening, eks.: • Oversigt over transaktioner • Spend limits • Regningsspørgsmål • Optankning med kreditkort TDC forbedrer mobilbetalingsområdet - Med fordele for alle parter i værdikæden

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her TDC lancerer 3 produkter til Service Providere Portal til slutkunden SP-Betalingskonto Portal til kundeservice En separat konto til køb via mobilbetaling. Kunden indsætter penge på en konto via dankort på samme måde som når de tanker taletid på deres ”tale”-konto hos mobilselskabet Forbrugeren kan se alle sine mobilkøb på en let og overskuelig kontooversigt Service Provideren kan slå kunden op, se kundens forbrug og udføre refundering ved fejlkøb 24. juni SP Præsentation PSE portalerne Separat aftaleindgåelse og implementering

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her 4 SP Præsentation PSE portalerne 24. juni 2014 Oversigt over Kundeservice-portal og Slutkunde-portal Version 1.0

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Indgang til portal for kundeservice SP Præsentation PSE portalerne juni 2014

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 6 Portal for kundeservice - der er to indgange 24. juni 2014 en adgang med brugerrettigheder en administrator-adgang 24. juni SP Præsentation PSE portalerne og

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Sådan ser det ud SP Præsentation PSE portalerne juni 2014 TRANSAKTIONER KAN PT IKKE ANVENDES ”Find transaktioner” er pt. under omstrukturering – transaktioner kan fremsøges under ”kundefanen”

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 8 Portal for kundeservice - Hvad kan man se og foretage sig med brugerrettigheder Oversigt over mobilbetalinger, refunderinger og kunders beløbsgrænser: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Beløbsgrænser, som slutkunden selv har opsat Opsætte beløbsgrænser på vegne af kunder, refundere kunder og få en oversigt mobilbetalinger: • Kundeservice kan opsætte beløbsgrænser på vegne af kunden • Refundere kunden, uden at skulle bekymre sig om hvordan det bliver afregnet • Spærre kunden for køb fra specifikke indholdsudbydere Hvad kan Kundeservice selv gøre: Hvad kan Kundeservice se: 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 9 Portal for kundeservice - Hvad kan man se og foretage sig som administrator Oversigt over mobilbetalinger, refunderinger og kunders beløbsgrænser: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Beløbsgrænser, som slutkunden selv har opsat • Rapporter over samlet antal køb og refunderinger • Se oprettede brugere Opsætte beløbsgrænser på vegne af kunder, refundere kunder og få en oversigt mobilbetalinger: • Kundeservice kan opsætte beløbsgrænser på vegne af kunden • Refundere kunden, uden at skulle bekymre sig om, hvordan det bliver afregnet • Spærre kunden for køb fra specifikke indholdsudbydere • Oprette nye brugere med forskellige profiler Hvad kan Kundeservice selv gøre: Hvad kan Kundeservice se: 24. juni SP Præsentation PSE portalerne

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 10 User cases for portal for kundeservice 24. juni Use case: Hvordan/hvornår en ny slutkunde vises på portalen og hvordan det ser ud når mobilnr. er nedlagt 2.Use case: Hvordan man laver et køb/refundere, spærre for en udbyder og oprette eller ændre beløbsgrænsen 3.Use case: Rapporter - Hvor, hvad og hvordan? 4.Use case: Opret en ny brugerprofil 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her EDR (taksttelegrammer) og afregningsgrundlag • Der kommer i første omgang ingen ændring i EDR og afregningsgrundlag – det vil sige uændret via rapport over refunderinger af indholdstakserede SMS fra Afregningskonsulent Charlotte Nielsen • Der arbejdes på en mere automatiseret løsning, vi fortæller mere herom senere SP Præsentation PSE portalerne juni 2014

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Refundering af slutkunder Uddrag af aftalens bilag 10: • Adgang for Gensælgeren til at refundere Slutkunden for indholdstakserede SMS- tjenester, hvor købet ikke er blevet leveret til Slutkunden, hvor købet vurderes at være indgået i strid med dansk lovgivning eller reglerne i Rammeaftale for mobile indholds- og Betalingstjenester som findes online på eller hvis markedsføring af tjenesten har haft eller forventes at få en negativ effekt på markedet for mobile indholdstjenester. • For enkelte tjenester gælder det imidlertid, at kreditering kun må finde sted efter skriftlig accept fra Tjenesteudbyderen. Dette er tilfældet med køb af billetter til persontransport, samt spil og konkurrencer. Derudover kræver refusion af varer og tjenester leveret udenfor telefonen accept fra Tjenesteudbyderen. • Ved refundering af Slutkunden for indholdstakserede SMS-tjenester er Gensælgeren forpligtet til at bruge den til enhver tid gældende årsagskode (refund code), som er tilgængelig på Kundeserviceportalen. SP Præsentation PSE portalerne juni 2014

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Portal for slutkunder SP Præsentation PSE portalerne juni

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 14 Portal for slutkunde - Hvad kan de se og foretage sig? Oversigt over egne mobilbetalinger med: • Historik over SMS-betalinger med relevant information om de enkelte tjenester • Historik over krediteringer fra operatør eller indholdsudbyder • Prædefinerede beløbsgrænser (grænser definerede af SP) Definere egne beløbsgrænser for: • Enkelte køb (bemærk, at de beløbsgrænser, som slutkunden selv kan definere, i praksis ikke kan overstige de branchebestemte grænser på henholdsvis DKK 750 per dag, 1500, per uge og 2500 per måned) • Periode (der kan frit vælges grænser for minutter, timer, dage, uger, måneder og år) • Der kan tilføjes flere brugere til en slutkundes selvbetjeningsportal Hvad kan slutkunden gøre: Hvad kan slutkunden se: 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her 15 User cases for portal for slutkunden 24. juni Use case: Selvregistrering 2.Use case: Detaljeret transaktionshistorik 3.Use case: Oprettelse og overtrædelse af beløbsgrænse 24. juni 2014 SP Præsentation PSE portalerne

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Hvor kan I henvende jer? SP Præsentation PSE portalerne juni 2014

Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Tekst her Kontakt os for informationer eller fejlmelding juni 2014 Har du brug for mere vejledning eller sparring på forretningsudvikling, kan du kontakte: Din Account Manager Har du tekniske spørgsmål, brug for mere hjælp til portalerne, eller oplever du problemer eller driftsforstyrrelser, kan du kontakte: SP Kundesupport på # 5 eller Ved brug af mail: Notér venligst PSE i emnefeltet. Hvis der skulle opstå driftsfejl, der berører alle kunder, vil dette blive adviseret via driftsinformation til de kunder, der er tilmeldt driftsinformation i kategorien ”Mobiltjenester”. Skulle I observere fejl, der ikke er adviseret, bedes disse som udgangspunkt indsendt pr. mail til med en beskrivelse af fejl og SP Præsentation PSE portalerne