Gatewayen Nyt fra København: (Unit Manager CPH Michael Skovlund) Nyt fra Billund: (Unit Manager BLL Per Hansen) Juni 2010 (Redaktør: Hørdis Kragh) Med.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

Den korte opsporende samtale
DIN STIFINDER SYGEMELDT? LAD OS HJÆLPE…
Velkommen på Skibet Skole
V./ Leif Tøfting Kongsgaard, Væksthuset
Overordnet målsætning:
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Velkommen til et tjek af dine alkoholvaner!
Caseoplæg om Facebook.
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne beskriver og italesætter ofte sig selv med de ord, som voksne brugte om dem, da de var børn. Mange.
Om eksamen 2011.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Gode råd i forbindelse med mundtlig eksamen
Værktøjer/tips og tricks - til implementering af ændringer i egen organisation Hvorfor benchmarking/evaluering Er der nogen, der ved, hvorfor vi laver.
Trivselspolitik på Løsning Skole
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
Den svære ungdom Om unge i gråzonen.
Reduktion AM 2009.
Coaching - det handler om at stille de rigtige spørgsmål…
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Fra en børneforkæmpers perspektiv. Børns sorg er et voksent ansvar OmSorg.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Den gode klasse Forældrenes rolle
Arbejdspladsudvikling
©Jenny Bohr – Til underviserne Denne kursusgang er planlagt som den første. Den skal bruges til introduktion og præsentation. Det er meningen.
Inklusion af personer med psykosocialt handicap - Det er logik Stig Langvad, Formand for DH 2. oktober 2010.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Vi gennemførte en række interview ifm
Kære forældre Hermed orientering om status i forbindelse med Pilehaveskolens udbygning og flytning til Verninge i skoleåret 2013/2014. I foråret 2013 har.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Backoffice præsentation
Digital jobklub Velkommen til Digital Jobklub 2. dag.
Den anerkendende tilgang fra ord til handling
Vestegnsprojektet Forebyggelsespuljens temadag 4. oktober 2012
Arbejdsglæde som ledelsesredskab, Fredensborg Kommune
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Joken, der bringer dig held!
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Den lille forskel - der gør så stor forskel Kære familie og venner Selvom I alle kender til Daniels diagnose, så ved vi at det kan være svært helt at forstå.
Hvem kommer på Perron 3 Hvilken profil har de? Hvad har fået dem til at komme?
Hjælp mig med at finde den !!! En stor belønning til dem, der SER bedst! Præsenterer Klik her for at starte JEG HARMISTET MIN MIS !! Red Bulls.
Problemliste Listen laves vilkårligt – herefter udvælges det problem der har 1. prioritet
Hvad betyder ventetid for det enkelte menneske?
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Relationer – børn og voksne
- En rigtig god idé! Bevægelse i hverdagen på Høje Gladsaxe skole
Hvordan påvirker NemKonto din hverdag…?. NemKonto, hvornår?
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Deltagelse og fastholdelse i et skole- og ungdomskulturelt perspektiv på erhvervsuddannelserne Peder Hjort-Madsen, Center for Ungdomsforskning, Aalborg.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Løjtegårdsskolen tirsdag d. 12. januar 2010
Michael og Julie Hvad vil DU gøre? (Klik for at komme videre)
Midtvejsseminar den november Disposition  Kort om undersøgelsen  Psykisk sårbare og rygestop  Rygestoprådgiveren  Rygestopkurset som.
Omgangstone og kollegialitet
Mandag d. 27/8  Bo er syg, der er ingen vikar.  Børnene bruger vores nye fysiske rammer rigtig godt, de 3 lokaler på 200 gangen bliver indrettet så der.
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
At tale om sexualitet.
UPLOAD DIN S2 SCANNER. At uploade sin scanner betyder at man: sender data fra alle de scanninger man har lavet ind til Nu Skins server, der dækker hele.
Ekstraordinært FÆLSU 5. februar Hej Hans Jørgen Jeg skriver til dig, da jeg efter at have læst Udbudsnyt tekniske basisinstallationer 03 føler mig.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Øvelser Usability Metoder. I dag Evaluering af opgaver.  Aflevering.  Strukturen – (se senere). Aftenens øvelse: Usability plan.
Stress En folkesygdom?.
... Hvis du sender det til (mindst ) 2 venner... Får du 3 år med masser af held!!! ***
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Dorthe Olsen, Risikomanager, Socialforvaltningen.
Præsentationens transcript:

Gatewayen Nyt fra København: (Unit Manager CPH Michael Skovlund) Nyt fra Billund: (Unit Manager BLL Per Hansen) Juni 2010 (Redaktør: Hørdis Kragh) Med en chartersæson som er godt igang og med flere nye kollegaer, er der kommet lidt gang i butikken.Vi havde frygtet at introduktionen af SAP ville medføre lidt kaos, men trods de vanskeligheder der er som en naturlig del af en sådan process, så er det gået ganske godt. Medarbejderne er ved at vænne sig til et nyt system og kunderne har ikke opdaget skiftet så alt i alt, er det ok. Der er meget, der skal læres endnu og mange gamle vaner som skal ændres til nye proces- ser, men vi er sikre på, at det nok skal gå! Som det altid er på dette tidspunkt, er der meget at se til og mange fly der skal serviceres hver dag, så kan vi se hvad det betyder, at have medarbejdere som har været her i mange år og som ved, hvad der skal til for at få det til at glide smertefrit og til stor tilfredshed fra vores faste kunder. En stor tak til alle for det! Vi har lidt udfordringer med Cimber grundet de senste ændringer, men jeg er sikker på, at også dette får vi på plads så Cimber igen kan se på os som en stabil og professionel leverandør. Arbejds glæde og et godt arbejds klima v/HR Manager Hørdis Kragh Hvad er arbejdsglæde ?? Hvordan skaber vi sammen et godt arbejdsklima ?? Gate Gourmet vil gerne gøre en ekstra indsats for, at du som medarbejder trives og er glad for, at være på din arbejdsplads. For at vi kan få en god fornemmelse af, hvad der for dig er med til at skabe disse rammer, vil vi i udvalget gerne have dig til at give din mening tilkende. Ved at tilkendegive din mening, er du samtidig medvirkende til, at vi som virksomhed får nogle fokusområder vi kan arbejde videre med. Der vil i kantinerne i B1/B2 blive opsat en planche med yderligere informationer (se indsat billede). Desuden vil du løbende i Nyhedsbrevet, blive opdateret omkring projektet. Vi har til formålet oprettet et udvalg bestående af: Jens Otto – Allan Mørch – Krystyna Street – Henrik Planteig - Per Thrane og Hørdis Kragh. Udvalget vil i projektet sammen arbejde videre med de informationer, vi modtager fra jer. Selvom vejret ikke har været med os, er sommersæsonen alligevel over os. Vi siger igen i denne måned velkommen til en masse nye kollegaer, som er ansat pga. sommertrafikken.Tag venligst godt imod dem. Den seneste tid, har vi desværre haft lidt problmer med at håndtere Delta til tiden, hvilket har medført en del forsink- elser. Delta har nu gjort os opmærksomme på, at de ikke vil acceptere flere forsinkelser. Hvis vi ikke kan overholde denne forpligtigelse overfor Delta, vil konsekvensen være, at vi mister Delta som kunde. Så jeg vil opfordre alle til, at vi i samarbejde gør vores bedste for at tilsikre, at Delta forbliver som kunde hos os. SAP går nu ind i den afgørende fase og vi forventer at systemet er oppe og køre pr. d. 1. juli, men selvfølgelig skal vi regne med at der vil gå ca. 3 måneder inden alle nye procedurer er gjort til rutiner og folk er blevet fortrolige med de nye arbejdsrutiner. I denne forbindelse er vores status meget vigtig og jeg vil i denne heensende gerne takke alle medarbejdere for deres samarbejde og den ekstra arbejdsindsats de dagligt udfører, for at sikre at vores status forløber optimalt. Med hensyn til lageret, har jeg taget den beslutning at rekruttere en Warehouse Manager. Hvornår vi har fundet den rigtige kandidat er endnu uvist, men jeg forventer, at vi i det næste Nyhedsbrev kan byde den nye Warehouse Manager velkommen. Jeg vil samtidig gerne benytte lejligheden til at ønske jer alle sammen en rigtig god sommer.

Gatewayen Udstedelse af adgangkort: Mandag – Fredag i tidsrummet kl. 09:00 – 14:30. KALENDEREN Tiltrædelser - June Vandfledt Back-Office CPH den 14/6 – 6/9 I København ansat: -30 sæsoner I Billund ansat: -3 sæsoner Security: Statens Lufthavnsvæsen har skærpet kravene på Security området. Vi arbejder p.t. på at beskrive ændringerne, således at vi let kan indarbejde de kommende regler i vores hverdag. Alle medarbejdere i Gate Gourmet vil modtage en Security håndbog og undervisning, så vi sikrer, at alle er opdateret. Biler: Generelt har vi utrolig mange buler og småskader på alle vores køretøjer, så jeg vil bede jer alle om at behandle vores køretøjer, som I behandler jeres egne private biler HR og LØN er på B2: Linda (HR) den 14/7 & 27/7 Hørdis (HR) den 6/7 Susanne (Løn) den 7/7 Solskinshistorien: Tillidsmanden juni måned : (Kaare Eriksen fra Billund) Vedligehold, security og safety. Så er sommertrafikken sat ind, hvilket selvfølgelig med- fører generel travlhed i hele Gate Gourmet. Vedligeholdelse: På vedligeholdelsesområdet er vi i gang med service- og vedligeholdelse af ventilation- og køleanlæg. I vil ikke se meget til denne service, da det meste foregår i forskellige teknikum rundt omkring i vores bygninger. I kender nok alle vores medarbejdere: Kim, Jens, Silver, Ole og vores eksterne, altid glade, Bagge. Ugens 7 dage fra 0600 til kl. 1600, er der altid en teknikker tilstede som servicerer både B1 og B2. v/ Manager Jan Christensen Fra den 1/7 og til og med den 31/7 vil der i kantinerne (CPH) blive opsat en Sluch-Ice maskine. Der vil dog ikke være alkohol i. Her en opdatering fra Billund: Der ser ud til, at lokalforhandlingerne i Billund starter op sidst i juni måned. Det er dejligt, at se så mange nye og gamle medarbejdere som er startet igen. Derfor vil jeg gerne sige velkommen til alle og håber, at vi får et godt samarbejde sommeren over. Hvis der er nogen der har nogle spørgsmål angående deres arbejde, er I altid velkommen til at ringe til mig eller spørge mig, når jeg er på arbejde. Jeg håber at vi alle får en god sommer.