Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
En grundlæggende introduktion
Advertisements

Økonomiske fag på handelsgymnasiet
10 Konkurrencesituationen
Markedsvurdering.
Udvikling og styring af en virksomhed
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
AFSÆTNING B – Schønberg
Plan for 1 uges forløbet - Virksomhedsspillet. Rammen om efterårsforløbet n 1-uges forløbet afvikles med omdrejningspunkt i et virtuelt virksomhedsspil.
1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet.
VELKOMMEN TIL KURSET ”FORRETNING OG LEDELSE” Forretning og Ledelse – Lektion1.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
18. Strategisk analyse af eksterne forhold
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 12 Eksamen Creative Man
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Humanistisk Entrepreneurship intro
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
20. Strategisk intention.
Status for LKT projekt 2. læringsseminar d juni 2018 Team: xxx
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 7 Forretningsmodeller Paradokser i spil Forretningsplanen  Pillon - KU Plans are nothing – planning is everything (Dwight.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner forår 2019 Pillon - KU

Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

1. Noget i forhold til pensum 1. Noget i forhold til pensum. Hvor kan man eventuel finde noget udover det du har givet Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

1. Noget i forhold til pensum 1. Noget i forhold til pensum. Hvor kan man eventuel finde noget udover det du har givet 2. Mere gennemgang af Porters 5. Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

17 HEnt 7 - Paradokser i spil - Forretningsplanen Brug Porter’s 5 til at analysere jeres branche og finde evt. trusler (SWOT) Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 17 HEnt 7 - Paradokser i spil - Forretningsplanen

17 HEnt 7 - Paradokser i spil - Forretningsplanen Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 17 HEnt 7 - Paradokser i spil - Forretningsplanen

Skitsér en brancheanalyse: Find aspekter der karakteriserer jeres branche Hvordan kan I indsamle yderligere viden om branchen? Hvor i branchens livscyklus befinder den sig? udfør en Porter’s Five Forces analyse. Hvilke primære og sekundære data bør I indsamle? Hvad skal I vide om markedet? Skitsér en relevant markedsundersøgelse Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

1. Noget i forhold til pensum 1. Noget i forhold til pensum. Hvor kan man eventuel finde noget udover det du har givet 2. Mere gennemgang af Porters 5. 3. Du har nogle gange nævnt at vi skal vide noget om budgetter, måske du vil uddybe mere om det. Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

OBS! Kun et eksempel Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

OBS! Kun et eksempel Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc

Diskutér jeres mission, vision og værdier Hvilke appelformer (patos, logos og etos) bør I hovedsageligt bruge i jeres kommunikation? Kan der tænkes mere etik og CSR ind i jeres forretningsmodel? Til modul 13: Læs ‘Adding values to the business model’ (Absalon) Kan i videreudvikle/præcisere ovenstående efter at have læst kapitlet? Uddyb. Kan I bruge værdibaseret marketing? Uddyb. Sammenlign figur 7.3 med designaspekterne funktion, æstetik og symbolværdi. Pitch Ad hoc Opgaver 17. september 2019 HEnt 12 - ad hoc