Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afChristine Mogensen Redigeret for ca. et år siden
1
1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet til ITU? Metode Proces Empiri Koblingen af det teoretiske felt
2
2. BRANDING OG VÆRDIKAPITAL Den ny kapital og værdipositionering Fokus på identitet og mening Brand som formidlingsplatform Tilhørsforhold Delte værdier Identifikation og genkendelse Brandpersonlighed og spejling Fremmer tilhørsforholdet Ledetråd for adfærd
3
3.CORPORATE IDENTITY Unikhed Kommunikation af unikhed Corporate Identity Definition Adfærd, kommunikation og visuel identitet Image Den hermeneutiske cirkel Identitetscirklen
4
4. ÆSTETIK OG RECEPTION Æstetisk kommunikation Æstetiske grundregler Semiotik Bærere af mening Fra tegn til slutning af værdier Logo Deskriptiv og kvalitativ udpegning Det værdipositionerende aspekt
5
5. ANALYSE Værdianalyse Empirisk base Swot Konfirmation af værdier Revideret vision Webanalyse Ramme for selvrepræsentation Identitet og værdipositionering på internettet
6
6. PRÆSENTATION AF UDKAST Udkast til visuel identitet Forklaring og udpegning af kerneværdier Brug af designmanual Undersøgelse og kritik Udkast til website Forklaring og udpegning af kerneværdier Undersøgelse og kritik
7
7.DEBAT Fokus på identitet kontra målgruppe Forbrugerens status Uddannelsesinstitutioner som brands
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.