Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet."— Præsentationens transcript:

1 1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet til ITU? Metode Proces Empiri Koblingen af det teoretiske felt

2 2. BRANDING OG VÆRDIKAPITAL Den ny kapital og værdipositionering Fokus på identitet og mening Brand som formidlingsplatform Tilhørsforhold Delte værdier Identifikation og genkendelse Brandpersonlighed og spejling Fremmer tilhørsforholdet Ledetråd for adfærd

3 3.CORPORATE IDENTITY Unikhed Kommunikation af unikhed Corporate Identity Definition Adfærd, kommunikation og visuel identitet Image Den hermeneutiske cirkel Identitetscirklen

4 4. ÆSTETIK OG RECEPTION Æstetisk kommunikation Æstetiske grundregler Semiotik Bærere af mening Fra tegn til slutning af værdier Logo Deskriptiv og kvalitativ udpegning Det værdipositionerende aspekt

5 5. ANALYSE Værdianalyse Empirisk base Swot Konfirmation af værdier Revideret vision Webanalyse Ramme for selvrepræsentation Identitet og værdipositionering på internettet

6 6. PRÆSENTATION AF UDKAST Udkast til visuel identitet Forklaring og udpegning af kerneværdier Brug af designmanual Undersøgelse og kritik Udkast til website Forklaring og udpegning af kerneværdier Undersøgelse og kritik

7 7.DEBAT Fokus på identitet kontra målgruppe Forbrugerens status Uddannelsesinstitutioner som brands


Download ppt "1. INTRODUKTION Intro Uddannelsesinstitutionernes situation i den nye kapital Problemformulering Hvorledes udarbejdes en værdibaseret visuel identitet."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google