Politikernes og borgernes forventninger Hvad forventes?
Politikernes og borgernes forventninger Generelt: Fokus på kvaliteten af offentlige ydelser Regeringens kvalitetsreform
Politikernes og borgernes forventninger
Politikernes og borgernes forventninger Hvad karakteriserer vintertjenesten som serviceydelse? Påvirker alle i samfundet – ofte akut Meget synlig Folk er (ofte) i udgangspunkt irriterede Det skal bare virke
Politikernes og borgernes forventninger Faktisk kvalitet er ikke altid lig Oplevet kvalitet
Politikernes og borgernes forventninger Princip: Åben og klar kommunikation Hvordan sikres, at brugeren får de informationer brugeren har behov for? Hvad gøres for at sikre, at den rigtige form i kommunikationen med brugeren vælges?
Politikernes og borgernes forventninger Kommunikationsmidler Lokalavis Skriftligt materiale (folder) Hjemmeside Målrettet digital information SMS service Samtale ?
Politikernes og borgernes forventninger Princip: Brugeren skal vide hvad brugeren kan forvente Klar information om rettigheder og serviceniveau Forventningsafstemning Dokumentation Brugerundersøgelser?
Politikernes og borgernes forventninger Kilde: www.peacocktravel.dk