Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afTove Mørk Redigeret for ca. et år siden
1
Hvordan vi ser på SAPA i Faaborg- Midtfyn?
2
Vi kan være irriterende Hvorfor?
3
Ambitiøse, men…
4
…det er ikke altid vingerne bærer.
5
Når båden nu alligevel vipper, sku’ vi så ik’?
6
Overveje mulighederne i SAPA Er vi organiseret rigtigt? Bedre service og kommunikation Mere effektive Business as usual Helhedsorienteret sagsbehandling
7
Organisationen er med Ledelsens opbakning Store forventninger til SAPA Fagpersonalet med i SAPA fra starten - håber vi
12
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Dagtilbud Genoptræning og forebyggelse Voksne med særlige behov Skoler Byggesager Miljø Sociale ydelser
13
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Dagtilbud Voksne med særlige behov Sociale ydelser Personoverblik Sagsbehandler med KMD Sag
14
Pleje og omsorg Visitator i ældreplejen
15
Børn med særlige behov Dagtilbud Skoler Medarbejder i PPR Personoverblik
16
Hvordan kommer det til at se ud med SAPA?
17
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Genoptræning og forebyggelse Voksne med særlige behov Sociale ydelser SAPA Sagsbehandler på socialområdet
18
Dagtilbud Børn med særlige behov Skoler SAPA Medarbejder i PPR
19
Dagtilbud Børn med særlige behov Skoler SAPA Skole- eller daginstitutionsleder
20
Byggesager Miljøsager SAPA Bygge- eller miljøsagsbehandler
21
Hvordan kommer vi derhen? Kompetenceud- vikling Alle ledere og medarbejdere Kulturforandring Langt sejt træk 2016 - ? Helhedsorienteret sagsbehandling Digitale ledelse
22
Kompetenceudvikling God sagsbehandling og borgerens data KLE Lovgivning Sikkerhed Generelle it- kundskaber Netværk på tværs Journaliserings praksis Nye kompetencer?
23
Lovgivning - datatilsynet Ressourcer Forretnings- strategien Svigtende ledelsesopbakning Manglende evner Udfordringer Business case? Kulturel modstand
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.