Stresscoaching forløb Et individuelt stresscoaching forløb for dig, der har fået stress. Forløbet tager udgangspunkt i din stress-situation og strækker.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Refleksion i kommunikationen
Advertisements

Mor På Vej •Fokus på faglige og sociale kompetencer.
Workshop 5.
Ebbe Henningsen Landsformand At være pårørende – håb og muligheder.
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Erfaringer fra netværkssamarbejde
Lederudvikling.
VELKOMMEN TIL PÅRØRENDE PSYKOEDUKATION Session 1 - Introduktion.
Supervision og faglig feedback
Roller og afgrænsninger
Alder Navn Dato SSQ12 SSQ12 Instruktioner Jeg bruger ét høreapparat (venstre øre) Jeg bruger ét høreapparat (højre øre) Jeg bruger to høreapparater (begge.
Projekt i billedkunst Resten af tiden.
Vejledningsforløb med læringskontrakt
Psykoedukation for patienter med bipolar affektiv sindslidelse
  Billede 1 Blevet bedt om at fortælle lidt om hvordan det er at være socialiværksætter . Præsentation af mig selv : Er uddannet lærer og socialpædagog.
Elevenstrivsel.dk Målgruppe Sårbare elever Årsag: -Stress -Forældres skilsmisse -Generel uro i familien -Forventningspres -Uddannelsespres -Et særligt.
Eksamen i KS -praktiske og gode råd samt eksempler på eksamensbilag
1 SAMMEN GØR VI DIG BEDRE Copyright; Mogens Sparre Wise Mind Ledelse i Praksis – 11. aften v/Mogens Sparre.
- Roller og afgrænsninger
Ressourcecenteret Specialreform 2.0: Oprettelse af ressourcecentre på alle folkeskoler i København Mål: At styrke tidlig indsats og bedre inklusion Sikre.
iPads i sprogundervisningen – erfaringer fra forskning i praksis
Kompetencevurdering og grundforløbspakker Rørvigseminaet Tirsdag den 26. august 2008 Elsebeth Pedersen Undervisningsministeriet.
Skallebølle Landsbyordning ”Indsigt og opmærksomhed…”
Forceret proces Introduktion til design og facilitering af netværk samt workshop 6. november 2008, Science kommuner Tore Wanscher Partner, Wanscher og.
Unge-støttecenter Lemvig ungdomsgård.
Slideoversigt 19 slides, der viser vidt forskellige menneskers måde at trække vejret på, hvad angår: Puls, åndedrætsvariabilitet, åndedrætsfrekvens og.
Psykologisk- og social rådgivning og terapiforløb for studerende og borgere i Piareersarfik-forløb Arnaq Grønvold Projektleder Center for National vejledning.
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings & Kompetencegivende Coachingforløb.
SOSU Grundforløb.
Arbejdsmiljøet skabes hver dag i relationen og dialogen – det skal arbejdsmiljøarbejdet i Faxe Kommune afspejle Sikkerhedsleder/arbejdsmiljøkonsulent.
VITUS BERING DANMARK VEJLEVEJ 150 DK-8700 HORSENS TLF FAX:
Hospitalsenheden VEST
KL-projekt 24. September Forebyggelse og Misbrug - § 17, stk 4 udvalg / Bjarke V. Bruhn-Rasmussen.
6 ugers selvvalgt kursus for nyledige pædagoger Med forbehold for ændringer i kursusplanen!
6 ugers selvvalgt kursus for nyledige pædagoger Med forbehold for ændringer i kursusplanen!
DET GRÆNSELØSE ARBEJDSLIV 7 MINUTTER OM GRÆNSELØSHED.
Sådan bruger du præsentationen
Svendborg Vejledning som kollektivt arrangement …
Alle elever i den danske folkeskole, skal blive så dygtige, som de kan En længere skoledag Flere timer i dansk og matematik Tidligere fremmedsprog Lektiehjælp.
Patientundervisning 7. Session Bipolar lidelse
Patientundervisning 8. Session Bipolar lidelse Forebyggelsesplan ved depression.
DANMARKS PÆDAGOGISKE UNIVERSITETSSKOLE AARHUS UNIVERSITET Karrierevejledning til personer med handicap Modul 2.2 – Ressourcer og begrænsninger i et læringsperspektiv.
DANMARKS PÆDAGOGISKE UNIVERSITETSSKOLE AARHUS UNIVERSITET Karrierevejledning til personer med handicap Modul 1.3 – Ressourcer i et læringsperspektiv Anders.
Fra måske egnet til egnet Eud-Start Træningsbanen til en erhvervsuddannelse.
Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
Sanktioner – manglende medvirken LAS §§ 69 a-69I Fradrag i, nedsættelse af, eller ophør af ressourceforløbsydelsen er betinget af, at kommunen samtidig.
Veje til deltagelse Unge i Fælleskaber Damir Balalic.
Introduktion til Sundhedscaféen. Hvorfor skal vi have fokus på sundhed.  Indlæring  Følelse af livsglæde  Overskud til at være noget for andre  For.
Sundhed i naturen Kirsten Heide & Gitte Balle. Socialpædagogisk støtte efter Servicelovens § 85 & dagtilbud efter § 104.  Støtte, vejledning eller hjælp.
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
1 Fokus på det psykiske arbejdsmiljø oplæg
Efterskoleforeningens Årsmøde, 2013 Dialoggruppe 5 Vejledning og overgange v/ Bent Bisballe Østergård, Bestyrelsesmedlem Lis Brok-Jørgensen, Vejledningskonsulent.
KOMPIS Årsmøde april 2010 Årsplaner Med udgangspunkt i situationer Lektor, ph.d. Jeppe Bundsgaard Danmarks Pædagogiske Universitetsskole/Aarhus.
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven Vi forebygger stress sammen.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Vidensarbejderens særlige arbejdssituation - forebyggelse af arbejdsrelateret stress Oplæg i IDA, fredag, 27. april 2007 Christine Ipsen, Ph.d.
Video i Undervisningen Hvorfor anbefales dette supplement til undervisningen / uddannelsen ??
Psykisk arbejdsmiljø – en styrket indsats
Forebyggende samtale En forebyggende samtale er for dig, der endnu ikke har stress, men ønsker råd og vejledning om, hvordan du undgår at udvikle alvorlig.
SPEAM, stress, august 2017 Jytte Dahlstrøm, speciallæge i psykiatri
Uddannelse i sygefraværshåndtering
|
Pårørende samtale Er du tæt på en stressramt som ægtefælde, kæreste, barn, forældre, ven, veninde, kollega eller chef? Og har du svært ved at forstå, hvad.
SUF - gevinstrealisering
Implementering af PALS
Møde om forberedelsesmaterialet i matematik A
10 minutters kollegial coaching før kundemødet
Stresshåndteringsgruppe
Føj gerne andre emner til, hvis de synes mere relevante for dig.
Værktøj 10: Forandringer og stress - Arbejdsgruppen
Præsentationens transcript:

Stresscoaching forløb Et individuelt stresscoaching forløb for dig, der har fået stress. Forløbet tager udgangspunkt i din stress-situation og strækker sig typisk over 7 sessioner over ca. 12 uger. Du bliver nænsomt vejledt og støttet gennem hele forløbet, så du efter endt forløb vil være stressfri og samtidig være i stand til igen at kunne håndtere en travl hverdag og dermed forebygge stress på sigt.   7 samtaler af 90 minutters varighed fordelt på ca. 12 uger Rådgivning og diagnosticering Kortlægning af personlige og arbejdsmæssige situationer, der skaber stress Metoder til balance og indre ro Læring i at håndtere og forebygge fremtidig stress Forløbet har en højt element af ekspertrådgivning og vejledning, og rummer således langt mere end coaching. I et stresscoachingforløb får du svarene og vejledningen, og du skal ikke finde svarene selv Udlevering af 1 bog DKK 5000,-