min sommerferie på malorca

Slides:

Advertisements
Lignende præsentationer
Bornholm Af Jakob Volf P..

Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
God Jul ? Du behøver ikke at vente til Jul….
Efteråret og julen er slut og med en lille grillfest vil vi fejre at foråret snart står for døren I skal blot tage lidt let tøj med.
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
…ny Muhammed krise ??.
Helt Sikker Solen skinner meget. Hele kroppen bliver brændt.
Alle soldaterne i delingen var kaldt til samling, da der var
Kære ven her er Lidt godt grin til dig.... (Hehe) ;o)....ikke for børn og sarte sjæle...
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Køb en hund!!. •Ønsker du en der bringer dig avisen uden at rive sportssektionen ud først…………………
Sofies dejlige dag.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Foråret er over os og det er tid til et nyhedsbrev fra Solsikken. Vi har opdateret vores.
9. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet hverdag i Solsikken. Der er sket en del i Sommerferien.
Mia bliver væk Serpil og Aishe Her er historien om Mia.
BØRNEMORDERN CHRISTIAN XENIA OG NEEL. Denne dias er sponsoreret af at Vi nægter at fortælle noget med mindre I bestikker os. I må helst ikke smække med.
Der var engang en dreng ved navn Vincent Han var en dreng der altid elskede at lege og have det sjovt. Men hans land var døjet med borgerkrig. Med livet.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej igen. Jeg har været til min første fødselsdag hos min nye faster Lene. Her er lidt billeder fra festen.
Lidt stemningsbilleder fra en russisk highway… værs’go’ og spis… Wonderful World (Klik dig frem)
Et stort danseshow.
Amy følte sig ikke rask, da hun gik i skole
Karima El Barkani og Efia Antwi Marie så Susanne på vej hjem fra skole.
Natur uger Mandag morgen gik vi ud i skoven og vi skulle klatre i trær bagefter skulle vi spise mad og bagefter skulle vi hjem.
Fodbolddrengene. Her kommer Jes løbende hen til John, fordi de har aftalt at spille fodbold. Hej John. Undskyld, jeg kom for sent. Det gør ikke noget.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Tiden går og det er snart længe siden at jeg kom til mine to-benede i Herlev. Jeg vokser og vokser, og lysten.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando på Bakken.
Skitur 2015 – fra den 15/2 – den 21/ Klub Roskilde Øst.
De formår at integrere julemarkedet godt med omgivelserne, fordi de har valgt at ligge den på broen hvor mennesker bliver nød til at passere hvis det.
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
Born in Dead FILM. Born in Dead Afsked  Brad han er 20 år. Han elsker amerikansk fodbold han er topscorer.  Brad går hjem fra sit universitet efter.
KATTE. DET JEG VED OM KATTE  En kat kan få 4 til 6 killinger  Så snart moren har født slikker hun dem regne  Killingen vokser hurtigt. Efter to uger.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Min sommerferie Første uge var vi på Jælling festival, vi fik en autograf af Sebastian klein. her ser i et billede da vi fik den.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Velkommen til Kulhuse!. Velkommen – og hvem er vi? Anne Louise Nanna.
Skitur 2016 – fra den 21/2 – den 26/ Velkommen Før turen Turen derned Dernede Hjemkomst.
Slangen Hugo vågnede en nat og bestemte sig for, at gå ud i den store verden på eventyr.
Unge og mobning Sarah Amann Mortensen 1.
Der var engang en lille vikinglandsby, hvor den gamle viking Jacob Von Riizz boede. Han var den bedste og den stærkeste viking af alle i landsbyen.
STX Uddannelse.
Samfundet i danmark i mellem krigstiden
Øde Ø Rasmus Seebach Hvis det føles lidt som om at livet er en test og hvis du kun møder modstand på din vej ved du jeg stiller op med hel' mit.
Mini konfirmander Skabelsen.
Da jeg fik sommerferie skulle jeg hente en pige som hedder Matine
Spanien Næste dag Skulle vi Handle STORT! Ind Sammen med Line og pernilles.p Familie Og det tog 2 Timer!!!!!!! Og Så Skulle vi ud og bade. I Dag Skulle.
Sommerferie I min sommer ferie var jeg på sjælland.
! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot.
Min sommerferie Da vi fik fri fra skole skulle vi til Ebeltoft,
Min sommerferie Jeg har været på Cypern det var rigtig varmt. På Cypern var der også et badeland det hed waterpark. Der var nogle rigtig vilde rutcherbaner.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og.
Stråle-Simon og jagten på de sure kræftceller
El Salvador Kontrasternes land
Hej her er noget om min ferie !!!
Danmarks historie #3.
Min sommer ferie… Da jeg kom hjem fra skole var der kun en uge til vi skal køre til Italien… Der gik en uge nu sidder vi i bilen vi kørte i 3 timer. Nu.
Min sommerferie. På tur med gården.
Her er den mand der spiste Metal han har spist 2 fly 4 indkøbs-
Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
Min sommerferie Øster hurup
Julebal i Nisseland Sikke mange klokken slår! Tretten slag, tiden går!
Min sommerferie Lidt før min sommer ferie fik jeg en hundehvalp
Sommer ferie Her står forfatterne til den her hiristore.
– 13. Årgang Nr. 48 December 2018 December, december fyldt med traditioner, travlhed og hygge. Dagene er korte,
Top - tyve grammatik for 10. klasse.
Præsentationens transcript:

min sommerferie på malorca her står jeg på stanrden der er rigtig varmt!!!

Vi fløj fredag aften det var helt vildt sjovt at flyve det var første gang at jeg var i udlandet det var rigtigt sjovt  .Vi fløj fra billund vi skulle vente to timer før vi skulle med flyt . I flyt fik vi aftens mad det smagte godt hmmmm!. Vi skulle flyve i to en hal time det var lidt lang tid. Men hvad så det var jo bare vildt sjovt!! Så skulle vi af og nu skulle vi finde vores tasker. Så vi gik der hen hvor vi skulle ha dem. Der var rigtigt lang der hen det er nemlig et stort sted meget stort.

Nu var vi kommet der hen og skulle ha vores tasker Nu var vi kommet der hen og skulle ha vores tasker. Der gik lidt tid før de kom, men så kom de og så var det bare mere at være hurtigt med at tage dem. Vi fik dem og så skulle vi med en bus. Vi var landet i Palma med flyet, og skulle nu køre med bussen til Kalodor og bo på hotel. Der var mange der skulle med bussen. Alle dem vi havde fløjet sammen med skulle med bussen..

Så det bliver nok vildt sjovt Så det bliver nok vildt sjovt. Vi køret i bus i en time så der gik lidt tid før vi var der. Så var vi der og vi skulle af og snart i seng fordi jeg er træt. Nå men vi skulle ha vores tasker af og der hen hvor vi skulle bo i en uge. Så kom vi der hen og vi tog lidt og spise og så ville jeg i seng -ZZZzzzz……

Næste dag hvor vi har det rigtigt sjovt Jeg vånder lidt tidligt om morgen. Og går op jeg er ikke så meget tært fordi jeg glæder mig til og se hvordan det hele er og jeg glæder mig os til at komme ud og bad og bare ha det vildt sjovt. Nu vånder min mor og hun er lidt tært men ikke så meget vi går ud på hal tanten og får lidt te det var godt nu vånder far, Theodor og Thomas så nu skal vi snart ha morgen mad jeg er også sulten jeg går med ned og køber morgen mad. Der vi hade købet morgen mad skulle vi ha det og spise vi sad ude på altanen og spist morgen mad det var godt at få lidt og spise. Der vi hade fået lidt og spise skulle vi ha tøj på og ud og bade der vi var kommet ud og bade var det først rigtigt sjovt rigtigt rigtige sjovt hihi. Der vi hade badet i en time eller lidt mere gik vi hed på stranden og bade det var også sjovt. Der vi hade bad også lidt der skulle vi op og ha tøj på og så skulle vi ud i byen og gå lidt rundt der det var ved at blive aften skulle vi ha noget og spise. Inden vi skulle ha noget og spise skulle vi lige hjem på hotel og få noget varmer tøj på det var ved at blive lidt koldt nemlig. Der vi hade fået noget varmer tøj på gik vi had og spist i byen det var godt at få noget og spise mmmmh. Der vi hade spist gik vi hed på stranden og legede lidt og der klokken var ved at blive 9 gik vi hjem på hotelet. Der vi kom hjem tog vi lidt slik og spiste og så var jeg tært og gik i seng godnat!!!

om aften på malorca var der rigtigt mørkt

der jeg fik flettet hår Der jeg fik flettet hår gik det lidt ondt det var en dame der flettet mit hår hun var god til at flettet hår hun hade nok også øvet sig meget rigtigt rigtigt meget men mit hår bliv flot og det er bare det bedste hihi <- se lige mig er jeg ikke flot!!!!!!!!