Amanda, Jimmie, Sebastian

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Advertisements

SEO PÅ AU.
Fundamentale principper for brugervenlige web-sites WEB 1 IT-C 24. Feb
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Skriv tekster, der fænger – 7 tips der toptuner din rapport Rikke Dinnetz
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Målgrupper for ressourceforløb Beskæftigelsesregion Midtjylland 13. juni 2014.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
1. klasse skriver fagbøger - eksempel på undervisningsforløb fra Hattingskolen 2007.
DESIGN. GeometriskOrganisk FORMSPROG FUNKTIONELT DESIGN.
TILBUD TIL STÆRKE ELEVER PÅ ERHVERVSUDDANNELSERNE Status og erfaringer Projektleder Sanya Pedersen, Danmarks Evalueringsinstitut.
Hvad er jeres kerneopgaver? Institutionen? Hvordan oplever du, at kerneopgaven i din organisation har ændret sig de sidste 5 år – og hvordan vil den forandres.
Spieser på 16 øre Katalog version 1. Indhold Hvad fandt jeg ud af sidst (2011) Er der ændret på denne opfattelse Hvilke nye muligheder er der opstået.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Sourcing via Jobindex.dk
SEO – sådan bliver din hjemmeside synlig for nye kunder
Opgave: Webside analyse
Ungdommens Folkemøde
Virksomhedens udvikling
Modul 6: Personlig salgscoaching
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
”TOPKARAKTERER GIVER IKKE NØDVENDIGVIS DE BEDSTE LÆGER” - Allan Flyvbjerg & Charlotte ringsted på altinget.dk d Ny kvote 2 optagelse på medicin.
Fra Dansk Golf Union Juniorugen Landsseminar Juniorkonsulenter
- for samarbejdspartnere
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
Shampoo design Frugten signalere frugtduft
VELFÆRDS-TEKNOLOGI-VURDERING [VTV]
Hvorfor resultatløn?.
Forberedelse til eksamen
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
BygSoL Søren Beikes ´13.
Markedsføring i søgemaskiner
Ønskebørn SEO-optimering.
Udarbejdet af Malou & Natasja
SEO - opgave: STATE Drinks Gruppe: Sabrina & Tamer
God undervisning er dialogisk Munkebjerg-konferencen 24
Seo opgave Fætter BR.
Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017
Virksomhed – Tøj virksomhed, til kvinder i alderen 16-25, 2 ansatte.
Sammenhæng: Eleverne bliver ikke bedre til at skrive og arbejder ikke med deres fejl. Eleverne snyder: bruger oversættelsesmaskiner eller henter stile.
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
DGI Vision Fusionsaftale
ÅRHUS AFDELING.
Tjek altid “om os”-siden
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Karl Henrik Flyums model
Facilitering af vidensamarbejde mellem SMV’er og forskere
Når du allerede mestrer de vigtigste
Krav til informationsformidling
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Fake news, research og kildekritik
Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager til synopsis.
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager til eksamensprojekt.
Program Anette Faye Jacobsen Seniorforsker, ph.d.
På biblioteket giver vi også hinanden licenser
Informationssøgning og referencer
Introduktion af CV og ansøgnings kurset
Lederen som rammesætter og drivkraft for engagement - Fortalt fra maskinrummet fra Danmarks Bedste Offentlige Arbejdsplads 2018 Ann-Christina Matzen Andreasen,
Danmarkspanel uge
Information om Aula til forældre
Lige adgang til lejligheder og sæsoner for alle
Informationssøgning og referencer
En trin-for-trin guide
Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det
En trin-for-trin guide
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Workshop 2 worksheet.
Værktøj 4: Aktiverende APV
Modul 5: ”Vi kikker på internettet”
Præsentationens transcript:

Amanda, Jimmie, Sebastian Stylepit Amanda, Jimmie, Sebastian

Overvejelse Formål Målgruppe Interne ressourcer Konkurrenter Prøve kræfter med det organiske Målgruppe Kvinder 25 – 40 Interne ressourcer Stylepit har rigeligt med ressourcer Konkurrenter Zalando H & M Elllos Boozt Magasin ASOS

Indsats vs. Udbytte Indsatsen i forhold til udbyttet i SEO, vil være meget omfattende i forhold til deres annoncering på Google. Det vil kræve meget arbejde fra deres medarbejderstab at få deres organiske plads til at ligge i top på google.

Brugervenlighed Deres hjemmeside er overskuelig og ren i designet. Deres søgemuligheder er let at benytte. Der er flere betalingsmuligheder såsom mobilepay. Deres kundeservice er brugervenlig med mange forestillet spørgsmål, og hvis man ikke finder sit svar her er det muligt at skrive til deres kundeservice. De gør meget ud af at vise at de er en troværdig side, ved hjælp af trustpilot i bunden af alle sider. Der er meget indhold på forsiden, dog ikke forstyrrende, da det er nemt at navigere væk fra. Dog er deres sider meget lange. Der er flere elementer som kan virke støjende

Hastighed

Inkognito vindue Det er uændret Indhold på siden

Søgeordsanalyse Brainstorm Tøj Tøj til kvinder Kjoler Bukser Bluser Undertøj Badetøj Jeans Sæsonen modeller Toppe Sko Træningstøj

Google autosuggest

Google relateret søgninger

keywordtool.io Ud fra kjoler: 482 unikke søgeord Ud fra tøj – 646 unikke søgeord Ud fra tøj til kvinder – 247 unikke søgeord Ud fra kjoler: 482 unikke søgeord Ud fra undertøj – 390 unikke søgeord Træningstøj - 252 Unikke søgeord

Answerthepublic.com Tøj 147 questions

Træningstøj 5 questions

Tøj til kvinder 8 questions

Undertøj 31 questions

Søgeord Træningstøj En kategori med træningstøj Træningstøj til kvinder Træningstøj til herre Træningstøj til plus size Træningstøj til gravide Træningstøj ”mærke” Undertøj En menu med de mest populære mærker Undertøjsmærker Undertøjs sæt Undertøj til kvinder Undertøj til mænd

Salgstragten Leads – informationer (menneske) Muligheder – herre/ dame / børn Tilbud – det unikke udvalg af produkterne (færre muligheder) Kunder – Ved bestemt pris eller mærke

Parameter for deres hjemmeside Struktur – godt struktureret - Det er enkelt opbygget med mange undermenuer, så man let kan komme ind på det man søger. URL – Deres URL er fin og matcher de forskellige menuer. Der er ingen ekstra tegn. Tekst – Næsten ingen produktbeskrivelser. De er stillet op i punkt form fx En strik trøje Der er billedtekst på alle deres billeder på hjemmesiden Overskrifterne – i deres anbefalinger bruger de relevante søgeord som: trend, sæsonens must have

Metabeskrivelser Her ses det tydeligt at der er tænkt over deres metabeskrivelser.

Interne links Dette er den eneste, hvor vi kan se at de benytter sig af interne links. Den er placeret på deres hjemmeside.

Ny kategori – træningstøj Træningstøj som passer til en enhver form for træning. Søger du træningstøj med citater eller til kvinder, børn eller herre så kan du finde det her. Vi har træningstøj fra Hummel, Nike og andre kendte mærker. Se mere i de forskellige kategorier herunder.