J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.
Pressearbejde PR-pakken er solgt ind til ca. 140 udvalgte medier (landsdækkende, lokale radio- og tv-stationer, fagblade og lokalaviser) Generelt har pressen – og specielt de lokale medier - taget positiv imod PR-pakken. God opbakning fra jobcentrene til at udnytte lokale kontakter og sikre opmærksomhed. 4 landsdækkende medier har omtalt kampagnen – bl.a. P3 og P4 (nyhedsreportage fra JC Hvidovre) 2 lokale radio-/tv-stationer har omtalt kampagnen – bl.a. TV2-Øst (reportage fra JC Slagelse) 2 fagblade har bragt omtale af kampagnen 44 lokalaviser har bragt omtale af kampagnen (online og offline) – mange gode historier og reportager fra kampagnebussen
Annoncering & trafik på kampagnens hjemmeside 186 TV-spot i TV2 Lorry, TV2 Øst og TV2 Bornholm 55 TV-spot i OBS på DR1 og DR2 (der forventes endnu spot hen over sommeren). Annoncering i 46 lokale husstandsomdelte ugeaviser (1.464 millioner husstande) bannervisninger i regionale online-dagblade 140 radiospot i 8 stationer dækkende Hovedstaden / Sjælland / Sydhavsøerne Udvikling i trafik på hjemmeside Februar: unikke besøgende har besøgt siden gange Marts: unikke besøgende har besøgt siden gange April:6.639 unikke besøgende har besøgt siden gange Maj: unikke besøgende har besøgt siden gange Trafik er primært koncentreret om tidsrummet (hvor de fleste reklamespot er afviklet) ”Hvad kan du blive” er den mest viste side (vist gange marts-maj)
Ekstra materialer Ekstra borger-, virksomheds- og aktørfoldere? Skriv jer på bestillingssedlen, som bliver sendt rundt Kampagnebus-materialer til udlån Beach-flag, messedisk og A-skilte står hos Beskæftigelsesregionen til udlån (i forbindelse med messer etc.)