J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Gentoftebibliotekerne 29. april 2013.
Kommunikation af resultater
1 Pressen og skolelærerne Mediekursus 21. juni 2010.
”Markedsføring og pressetræning”
1 LFA for Bjørneklo Bande i DN Favrskov Formål og delformål Aktivitet og delaktivitet Forventede resultaterSucceskriterier og indikatorer DataindsamlingMilepæl.
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Kampagneperiode: 28. april – 5. juli 2009
i DR. 11. september 2008 Region Hovedstaden og mediekonvergens Af nyhedsredaktør f. hjemmesiden Christian Hult og kommunikationsdirektør.
Rationel Farmakoterapi og offentligheden…. Kvalitetsudvikling i Almen Praksis 2-3. Maj 2003 Marianne Møller, farmaceut.
Mobility Management konference marts 2010 Side1 Derfor kan vi lave et Mobility Management projekt i Gate 21 Jakob Høj, Tetraplan A/S Partner i Gate.
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Reklamemidler og -medier
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Today everybody’s the media Agenda: Mig, mig og mig De unge og den verden, der omgiver dem Medier og kommunikation Push og pull Projekter og receptioner.
Projektgruppemøde 30. maj Velkommen Albertslundruten ·Indvielsen den 14. april ·Evaluering af kampagnen ·Målinger Ruteplanlægger for Cykelsuperstierne.
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Side 1 © 2008 Zapera.com A/S – Ryesgade 3A, 1.tv. – 2200 København N - Tel – Fax – Enhver offentliggørelse af disse.
30%... Vi forbereder os på DDB E-materialer set fra Silkeborg Toke Leth Laursen Silkeborg Bibliotekerne.
Reklame & Markedsføring
Fællesoffentlig kampagne for offentlig digital selvbetjening 2013 Fokus og mål: Informere om overgangen til obligatorisk digital kommunikation - med.
Fyn Rundt 2005: En oplevelses tur baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 We are in the people business…
mens animationen kører afprøve andet design
Landsindsamling Hjerteforeningens Regionskursus 10. april 2015.
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
Systematisk og opsøgende kontakt med virksomhederne v /Kirsten Thomsen Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland.
OPERATE A/S - SLOTSGADE 2 – 2200 KØBENBHAVN N – TLF – Kampagne om den offentlige rejsesygesikring Odense 11. september 2008.
Forbruger-Kontakt Medieklip på historien ’Danskere læser reklameraviser som aldrig før’
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Netværksmøde for Teamledere aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere Onsdag den 10. december 2014.
Politiworkshop. Humor. Præsentation. Målsætning. Hvad kan vi nå af klasser. 1., 3., 6. og gerne 8/9. klasse. Positive oplevelser med politiet. Præge børnene.
Gode råd når du er på - op til og under PL. Agenda Pressearbejde op til PL: - Hvordan udnytter vi sammen vinduet op til PL? Pressearbejde under PL: -
Projekt fra ufaglært til faglært. Work-shop Et samarbejde mellem Jobcenter Glostrup, Jobcenter Albertslund, CPH West og 3F, FOA og HK København.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Virksomhedsberedskabet Teamledernetværksmøde d. 6. maj 2014.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Voksenlærlingeordningen.
Dagens program 1. DHIF’s pressestrategi 2. Hvilke regler skal du kende? 3. Gode råd når du er på - Pressearbejde op til PL: Hvordan udnytter vi i fællesskab.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Den virksomhedsrettede indsats - herunder anbefalinger fra Leo Larsen-udvalget og status på arbejdet v. Palle Christiansen, Beskæftigelsesregion Midtjylland.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Ny visitation.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Kombinationsforløb for ledige i match 2.
Uddannelsesdag om ungekampagnen 13. januar 2012 Kontorchef Kirsten Thomsen Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland.
Brugen af virksomhedsrettede tilbud til personer med funktionsnedsættelse v/ Bente Ellegaard og Anne Lyders Gade Specialfunktionen Job & Handicap.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Arbejdsmarkedet i dag V/ Kristine Juul Pedersen.
KKkkkk. Målgrupper: - Christiansborg (Bjarne Corydon) - Kommunalpolitikere (kommunalvalg) - Elever, forældre, bagland.
PUBLIC SERVICE PULJEN >præsentation MEDIEAFTALEN >puljen øges til 42,5 millioner kroner om året >heraf 2,5 millioner om året til regionale.
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Sprøjtefri Have.
Pressekursus Silkeborg den 11. oktober 2017.
Politikernes og borgernes forventninger
Beskæftigelsesregion
Fake news, research og kildekritik
Fælles teamledernetværk
Erfaringer fra Vandsamarbejder
Den gode tone Lse.
Fælles teamledernetværk
Dialogmøder om udbud af beskæftigelsestilbud i Københavns Kommune – aktivitetsparate uddannelses- / og kontanthjælpsmodtagere under 30 år 15. juni 2015,
Når du allerede mestrer de vigtigste
Fake news, research og kildekritik
Fake news, research og kildekritik
Den gode tone Lse.
Den kollektive trafik i Region Sjælland 12. februar 2016
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Introduktion til LUP Psykiatri 2018
Introduktion til LUP Psykiatri 2018
Præsentationens transcript:

J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.

Pressearbejde PR-pakken er solgt ind til ca. 140 udvalgte medier (landsdækkende, lokale radio- og tv-stationer, fagblade og lokalaviser) Generelt har pressen – og specielt de lokale medier - taget positiv imod PR-pakken. God opbakning fra jobcentrene til at udnytte lokale kontakter og sikre opmærksomhed. 4 landsdækkende medier har omtalt kampagnen – bl.a. P3 og P4 (nyhedsreportage fra JC Hvidovre) 2 lokale radio-/tv-stationer har omtalt kampagnen – bl.a. TV2-Øst (reportage fra JC Slagelse) 2 fagblade har bragt omtale af kampagnen 44 lokalaviser har bragt omtale af kampagnen (online og offline) – mange gode historier og reportager fra kampagnebussen

Annoncering & trafik på kampagnens hjemmeside 186 TV-spot i TV2 Lorry, TV2 Øst og TV2 Bornholm 55 TV-spot i OBS på DR1 og DR2 (der forventes endnu spot hen over sommeren). Annoncering i 46 lokale husstandsomdelte ugeaviser (1.464 millioner husstande) bannervisninger i regionale online-dagblade 140 radiospot i 8 stationer dækkende Hovedstaden / Sjælland / Sydhavsøerne Udvikling i trafik på hjemmeside Februar: unikke besøgende har besøgt siden gange Marts: unikke besøgende har besøgt siden gange April:6.639 unikke besøgende har besøgt siden gange Maj: unikke besøgende har besøgt siden gange Trafik er primært koncentreret om tidsrummet (hvor de fleste reklamespot er afviklet) ”Hvad kan du blive” er den mest viste side (vist gange marts-maj)

Ekstra materialer Ekstra borger-, virksomheds- og aktørfoldere? Skriv jer på bestillingssedlen, som bliver sendt rundt Kampagnebus-materialer til udlån Beach-flag, messedisk og A-skilte står hos Beskæftigelsesregionen til udlån (i forbindelse med messer etc.)