Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afDaniel Bundgaard Redigeret for ca. et år siden
2
Rationel Farmakoterapi og offentligheden…. Kvalitetsudvikling i Almen Praksis 2-3. Maj 2003 Marianne Møller, farmaceut
4
En ny informationsopgave…. 2001 •1,8 mio. kr. til kampagne om fornuftig brug af medicin over for befolkningen •Formål: Give forbrugerne en realistisk holdning til lægemiddelbrug
5
Det fik vi…. •En informationsmedarbejder •Oktober 2001: Folder om håndkøbsmedicin v. liberalisering - 130.000 stk. •Februar 2002 : 3 uger med TV OBS-Spot •Annoncer i dagblade, ugeaviser, magasiner •Streamer på bus •Radiospot
10
www.medicinmedfornuft.dk –Ca. 1000 unikke brugere på en uge - flere når der sker noget…. –7 minutter –Kl. 20-21 –Kommer fra IRF’s nyhedsmail, Google, Yahoo, Jubii, dr.dk –Søger på konkrete lægemiddelnavne eller temaer som ”overgangsalder”, ”fortrydelsespille” osv.
11
2003 - Et skridt videre..... •Fortsat udvikling af hjemmesiden •Flere sygdoms- og sundhedsrelaterede emner •Koordination med månedsbladet •Flere nyheder og kommentarer •Samarbejde med andre portaler og aviser/magasiner
12
Fælles Offentlige Sundhedsportal 1.1.2004 Sundhed.dk •Parter: ARF, Indenrigs- og SUM, Kbh. Kommune, Frb. Kommune, HS, KL •Samle fremtidig elektronisk kommunikation mellem ptt. og sundhedsvæsen •Forbrugere og sundhedsprofessionelle
13
Samarbejde med Sundhed.dk •NU: Planlægning af indhold •SNART: Formaliseret samarbejde (juni) •OM ½ ÅR: Eksponering (januar 2004)
14
Samarbejde med Sundhed.dk 1.Præparatanmeldelser 2.Tema om sygdomme 3.Pressemeddelelser og aktuelle kommentarer
15
Det gør vi nu….. Hvordan gør vi det endnu bedre?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.