COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Nr. 4.1: (Kompas udfoldet for sukker)
Advertisements

10 Konkurrencesituation
Nordvestjysk Lederforum 1. november 2012
“Joie de Vivre”* JVi LANCERINGSPLAN 2014 * Smag på livet.
4 Strategisk planlægning
Innovation Camp 2013.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
HHX - Lene Baake Afsætning
HHX - Lene Baake Afsætning
Hellig geometri, Skaberens aftryk og udtryk, livets opståen
5 Strategi Oversigt Strategisk platform Idé og mål
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Case: Gregersens Bryghus India Pale Ale. Opgave Emballere Gregersens Brygshus’ øl Fremstille etikette.
omkring metodesamarbejde
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
Markedsvurdering.
Leise Passer Jensen Version EK Netværk Iværksætter og selvstændig - et forum for iværksætterkvinder i EK, der ønsker at imødekomme nogle.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
Innovation Hvordan kan vi skabe et klima og struktur, inden for hvilken innovation bliver opmuntret og belønnet. Ide generering Muligheder Udvikling Markedsføring.
Dias 1 – kompasset udfoldet for rådet om at slukke tørsten i vand
Afsætning grundforløb
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
Branding.
Positionering Af: Bjarke & Skafte.
AFSÆTNING B – Schønberg
Hvem vinder? Hvem vinder? Øl versus kvinde. 1. Øl er altid fugtig. Kvinder skal først bearbejdes. Øl er altid fugtig. Kvinder skal først bearbejdes. 1.
[Produktnavn] Marketingplan
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Definitioner og anvendelses-
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
HHX - Lene Baake Afsætning
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Markedsandele Rolf og Jonas.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Af. Skafte.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
1 Dias 1 – kompasset udfoldet for rådet om at slukke tørsten i vand
Operationelle mål.
1 Dias 1 – kostkompasset udfoldet for fedt Lidt, men godt
’’Hård navigation gennem en skov af kopier.’’
Historik: Grundlagt 1948 Produceret tomater siden 1976 Leverer til GASA indtil 1980 Starter levering til Nordgrønt, men fra 1985 leverer vi direkte.
AFSÆTNING A – Schønberg
VækstDrive-projektet er velegnet til at:
En opgave i Research Methods af Christen Christensen og Rasmus Schjelde. Leisure Management - UCS Roskilde Handelsskole 5.marts 2010.
Knækket afsætningsfunktion
BRANDING som udfordring for FUR
Konkurrenceforhold.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
© Finansielle markeder og investering for private – en grundbog (1. udg.) Hans Jørgen Biede, Mikkel Harbo Bossow & Søren Dalgaard Hans Reitzels Forlag,
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
markedsføringsplaner
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
Idegrundlag og målsætninger
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
© Finansielle markeder og investering for private (2. udgave)
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
Mission, vision og forretningsidé
Salgets forudsætninger
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Præsentationens transcript:

COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM

Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det europæiske marked.

PRODUKTUDVIKLING Udvikling på eksisterende produkter: Andre versioner af deres drikke, som fx Størrelserne på flaskerne. Nye produkter der ikke indeholder mælk. (Fx- Div. Chokoladebarer – Nye smage) = Erobre nye markedsandele og åbne op for nye målgrupper.

MARKEDSUDVIKLING Kendskabsgrad på 95% i Danmark Branding. Største konkurrent: Toms