AD365. Brand Essens Dit vinfællesskab – find din indre vinbonde Dit= Ejerskab, ansvarsfølelse Vinfællesskab= vin, fællesskab, venskab, hygge, danskhed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Måske er I gode venner i et år,
Supported by / Supported by PRO.MOTION – Bæredygtig transport hjemme fra.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Om os  Skjoldholm Forlag er et nystartet forlag som er netbaseret.  Her udgives der bøger indenfor forskellige kategorier, projekter, undervisningsmaterialer.
Den Danske KvalitetsModel i institutionskøkkener
Lad os anbringe et postkort lige i midten. Klik her.
VELKOMMEN TIL HUSET VENTURE FRIHED UNDER ANSVAR…. DIT LIV – DIT VALG……
”Markedsføring og pressetræning”
Hvad ska´ jeg med kommunen? Er du mellem 15 og 25 år? Og vil du se DIN borgmester danse GANGNAM STYLE ? Måske er din kommune ikke så kedelig - som du går.
Forældre fremmer fællesskabet
Måske er I bedste venner i et år,
Trådløst net. Trådløst netværk i hele huset • Det nytter ikke at købe internetudbyderens hurtigste forbindelse, hvis den trådløse netværksrouter er.
Bosætning Hvad kan vi gøre for at få flere tilflyttere?
- for dig der vil på søen Der er et hav af muligheder i Skanderborg Skanderborg Junior Sejlklub.
Året var 1987, i en lille by med navn Sussex, blev et lille hus totalt til intetgjort. Alt blev kastet ud, inkluderet en lille brun bamse... Den blev.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Projekt Praksis Plus - Fra udd.læge til praktiserende læge Oplæg på Regional Temadag, 19. november 2012 i Herlev.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
Samspil mellem modernitet og tradition i Odense 23/
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
Trafik og beliggenhed i Øster Snede
Reklamer Reklametyper.
Sofie Laura og Hannah Her ser vi pigerne i fuld gang.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Et mærkeligt skib.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Trivsel og boligform – en præferenceundersøgelse.
Reklame & Markedsføring
Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Målgruppen for 3f-kommunale.dk.
Det aktive ur Gruppe 7 Katja, Katrine, Christian, Sigurd og Jakob.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Tilvalg og fravalg Når du tager en beslutning, så vælger du noget til – men samtidig vælger du også noget fra.
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
Delphi-evaluering og Green Field Evaluering af event Som start på Green Field.
Opgave af ren kreativitet… Kunst i det offentlige rum
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Med tegninger af Morten Grove OTS
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
Mere liv i Støvring Temagruppe: Tove Ottsen Ove Ottesen Tina Astrup David Hansen Inga Hansen Bjarne H. Jensen Benedikte K. Jensen.
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
Efterskolernes Dag Inspiration til kampagnen Erfaringer fra Danmarks Indsamling Idekonkurrence på Facebook Sparring med elever fra Ryslinge Elevtræf.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…. Indgangen til min lille private hule ligger på bagsiden af smedeværkstedet, - i en hyggelig lille gade…
Tilgang III – synlighed i lokalsamfundet Overvejelse: - Kan man se at der er en FDF-kreds? - Og... Hvad vil en tilfældig person, man møder på benzintanken,
Besøget hos Hanne Her er nogle billeder, I kan vise børnene og snakke om, hvad I ser.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Hjertecafèer - tilbageblik
Overvej din kommunikation
Pressekursus Silkeborg den 11. oktober 2017.
012 – Du store Gud, vor Fader god 1, S1
Killer Brand Killer Content Killer Leads!
Fake news, research og kildekritik
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Ud under åben himmel Det skete igen, helt utroligt
Fake news, research og kildekritik
Lad de gode historier sælge din afdeling
Måltider og tværfaglig praksis Kristine Bælum, Professionschef
Fra anledning til udvikling
Præsentationens transcript:

AD365

Brand Essens Dit vinfællesskab – find din indre vinbonde Dit= Ejerskab, ansvarsfølelse Vinfællesskab= vin, fællesskab, venskab, hygge, danskhed Find= at søge, at lede, at finde det rette Din= ejerskab Indre= noget følelsesmæssigt, Ikke noget andre kan se, passion Vinbonde= vin, bonde, udvikling, tilbage til de gamle dage,

Navn Field research Vi har været ude at spørger folk i vores målgruppe om adskillige navne til Appels husets nye ide. Det navn som vandt var Vingården. Målgruppen mente at det passede bedst til det beskrivende koncept. Navnets budskab Vin = lidt kendskab til vin - Gården = samarbejde og idyl

Medier Pressemeddelelse i de lokale aviser Annoncering på Facebook (begrænset kr.) Brochure hos vinspecialisterne Evt. noget annoncering ved de centre, hvor de ældre handler At Bo står derude en af dagene

Kampagneflow Annoncering sker mellem august og november

Stil og tone Ideer omkring stil og tone – vinkel Det skal være meget idyllisk, varmt og nærtagende – hvor man får fællesskabet og vindyrkning i centrum. Tonen skal være meget blød og varm – måske lidt komisk