Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Killer Brand Killer Content Killer Leads!

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Killer Brand Killer Content Killer Leads!"— Præsentationens transcript:

1 Killer Brand Killer Content Killer Leads!
Also Partner Network, 24. august 2017

2 Lidt om Gammelbys Vores fokus ligger på virksomheder med budskaber, der er svært kommunikérbare – enten fordi de er komplicerede, ”kedelige”, af meget lav interesse for målgruppen eller slet og ret triste. Vi er historie-mestre og graver altid, til vi finder præcis de kroge, der fanger de ofte utroligt blandede målgrupper, vores kunder adresserer. Med en stejl læringskurve og med fokus på det lange seje træk, dyrker og udbreder vi vores kunders historier. Målsætningen med alt, hvad vi gør, er kontinuert at holde vores kunder top of mind, når beslutningerne skal træffes ude hos deres kunder.

3

4 Hvorfor et Killer Brand?

5 B2B købsprocessen i dag 71% af B2B køberne føler sig ikke på nogen måde engageret til deres leverandører – de kunne uden at blinke præcis lige så godt lægge deres ordrer et andet sted 24 % af beslutningstagerne er non-C-level 81 % af afgørende influenter er non-C-level 50 % af de involverede i B2B købsprocessen er mellem 18 og 34 B2B beslutningstagere kvalificerer sig selv online så langt som 57 % hen i beslutningsprocessen, før de foretager sig noget aktivt i forhold til en leverandør 42 % bruger et mobilt device i deres research forud for køb Næsten 50 % af potentielle B2B-kunder ser en halv time eller mere købsrelateret video i processen *kilde: Google/Millward Brown Digital, B2B Path to Purchase Study asamt Gallup

6

7

8 Hvordan skaber man et Killer Brand?

9 Det består et brand af

10

11 Virgin logo slide

12 Branson slide

13

14 Hvordan får vi lavet Killer Content?

15

16

17 Synliggør jeres værdi i alle led - helt ud til jeres kunders kunder!

18

19 Hvem er Firma XX? For Firma XX er høj kvalitet, eget initiativ og stor know-how altafgørende. Vi sætter kunden i centrum. Vores eksistens er alene berettiget af vores evne til at opfylde kundernes behov. [.....] Vi ansætter medarbejdere, der uddannelsesmæssigt, erfaringsmæssigt og i forhold til kemien falder i tråd med de krav, vi stiller til os selv. Det er afgørende for virksomheden, at alle medarbejdere er målbevidste og resultatorienterede. Vi vil til stadighed vise omhu og respekt for trufne aftaler og beslutninger.

20 Frederikshavn Minibusser (konkurs 2014 …)

21

22

23

24

25 Trial & Error – Fail Fast – kært barn har mange navne
Start med overblikket Involvér de rette aktører (leverandører, kunder, afdelinger og medarbejdere) Producer, observer og ret til Lær af jeres erfaringer – ret til – og gør det igen! Speed is of the essence!

26

27 Og det hele resulterer i Killer Leads!

28 Killer leads

29

30


Download ppt "Killer Brand Killer Content Killer Leads!"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google