Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Målgruppen for 3f-kommunale.dk.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Målgruppen for 3f-kommunale.dk."— Præsentationens transcript:

1 Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Vores nyhedsbreve der PT. har 225 tilmeldte er målgruppen den samme. Vores nyhedsbreve der PT. har 225 tilmeldte er målgruppen den samme. Hvilke muligheder har vi får at kommunikerer vores budskaber ud til den kommunale specialarbejder. Den specialarbejder som forholder sig til sit samfund, arbejdsplads og fagforening. Hvilke muligheder har vi får at kommunikerer vores budskaber ud til den kommunale specialarbejder. Den specialarbejder som forholder sig til sit samfund, arbejdsplads og fagforening. Hvordan rammer vi denne bredere del af vores målgruppe?

2 Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Som det ser ud i dag, Når vores informationer ud igennem de tillidsrepræsentanter der sidder med i regionsudvalgene, og som har deres daglige gang på arbejdspladserne. Som det ser ud i dag, Når vores informationer ud igennem de tillidsrepræsentanter der sidder med i regionsudvalgene, og som har deres daglige gang på arbejdspladserne. Hvad angår arbejdspladser som ikke har repræsentation i regionsudvalgene, er det mere tilfældigt hvordan klubbens informationer når ud. Hvad angår arbejdspladser som ikke har repræsentation i regionsudvalgene, er det mere tilfældigt hvordan klubbens informationer når ud. Vi har ikke kendskab til afdelinger der udsender nyhedsbreve eller blade der udelukkende er målrettet de kommunale arbejdspladser. Vi har ikke kendskab til afdelinger der udsender nyhedsbreve eller blade der udelukkende er målrettet de kommunale arbejdspladser.

3 Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Ved en gennemgang af fagbladet og netnyhederne på 3f.dk et halv år tilbage, er det minimalt hvad der har været bragt fra områder som Park, Vej og forsyningsområdet, dette til trods for, at alle områderne står i store omstillingsprocesser. Ved en gennemgang af fagbladet og netnyhederne på 3f.dk et halv år tilbage, er det minimalt hvad der har været bragt fra områder som Park, Vej og forsyningsområdet, dette til trods for, at alle områderne står i store omstillingsprocesser. Der er ikke noget som tyder på en ændring af dette billede i fremtiden og den offentlige gruppe har meget lidt indflydelse på omfanget af artikler. Vi er et stort forbund med mange grupper og overenskomstinteresser der skal varetages. Der er ikke noget som tyder på en ændring af dette billede i fremtiden og den offentlige gruppe har meget lidt indflydelse på omfanget af artikler. Vi er et stort forbund med mange grupper og overenskomstinteresser der skal varetages. Som landsbrancheklub har vi derfor i samarbejde med den offentlige gruppe og afdelingerne, en stor udfordring i, at medvirke til at udvikle informationen til de kommunale og regionale arbejdspladser. Som landsbrancheklub har vi derfor i samarbejde med den offentlige gruppe og afdelingerne, en stor udfordring i, at medvirke til at udvikle informationen til de kommunale og regionale arbejdspladser.

4 Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Det er vigtigt at man i et stort forbund, kan se sig selv som den gruppe man tilhører, at man kan se, at ens mere specifikke interesser bliver taget seriøst. Det er vigtigt at man i et stort forbund, kan se sig selv som den gruppe man tilhører, at man kan se, at ens mere specifikke interesser bliver taget seriøst. Det fremmer solidaritet og følelse af fællesskab når man kan se sin egen identitet og kultur gengivet i en større sammenhæng. Det fremmer solidaritet og følelse af fællesskab når man kan se sin egen identitet og kultur gengivet i en større sammenhæng. En avis/blad kan medvirke som samlingspunkt for den kommunale specialarbejder og til større synlighed af 3f. En avis/blad kan medvirke som samlingspunkt for den kommunale specialarbejder og til større synlighed af 3f.

5 Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Invitation til den offentlige gruppe og afdelingerne om at gå med i samarbejde til avisudgivelse. (evt. for alle kommunale og regionale 3fer) Et forslag til arbejdsdeling og medfinansiering kunne være følgende: Et forslag til arbejdsdeling og medfinansiering kunne være følgende: Den offentlige Gruppe,s bidrag kunne være: Daglønstab til redaktionsarbejde, Journaliststøtte, brug af forbundets trykkeri. indstik i fagbladet. Den offentlige Gruppe,s bidrag kunne være: Daglønstab til redaktionsarbejde, Journaliststøtte, brug af forbundets trykkeri. indstik i fagbladet. Afdelingernes bidrag: Bidrage til den store redaktionen, hvor hovedindholdet i avisen bliver drøftet og besluttet. Lave artikler til bladet fra afdelingens kommunale dækningsområde. Afdelingen får på. Afdelingernes bidrag: Bidrage til den store redaktionen, hvor hovedindholdet i avisen bliver drøftet og besluttet. Lave artikler til bladet fra afdelingens kommunale dækningsområde. Afdelingen får på. Med tilbagemeldingen fra regionsudvalgene, afdelingerne og den offentlige gruppe, vil ledelsen drøfte muligheder for den forsatte information til de kommunale og regionale arbejdspladser. Med tilbagemeldingen fra regionsudvalgene, afdelingerne og den offentlige gruppe, vil ledelsen drøfte muligheder for den forsatte information til de kommunale og regionale arbejdspladser.


Download ppt "Landsbrancheklubbens informationsarbejde. Målgruppen for 3f-kommunale.dk er hovedsagelig Tillidsrepræsentanter og samarbejdspartnere. Målgruppen for 3f-kommunale.dk."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google