Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LinkedIn Intro.
Advertisements

Peder Ohrt Projektnetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Peder Ohrt Fagligt netværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
Peder Ohrt Rammenetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion, målgruppe.
FLERE FRIVILLIGE BADMINTON IS Skævinge fodbolds 5 step til flere frivillige.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Referencegruppemøde om den nye skolereform 26. November 2013 Annette Ohm – FIR.
Hvem er vi Instruktører:  Christina Riise tlf:  Pernille Vestergaard tlf:  Peter Charli tlf:  Sebastian Stouby tlf:
Triologi i praksis Beder-Malling IF Jørgen Bjerg I foreningen siden 1992 Formand svømmeafdelingen 6 år Næstformand i Hovedafdelingen i 5 år.
Athletes village - sociale tiltag -Billetter - Internationale cv’er - athletes corner.
VSBs Værdier: Kvalitet Vi gør os umage i alt, hvad vi gør. Vi følger VSBs formål og principper. Vi tilsikrer en høj standard i driften af klubben. Udvikling.
Storåskolen Kommunal specialskole for elever med generelle vanskeligheder Downs Syndrom Sværere funktionsnedsættelser Lav IQ.
Hvad fik vi ud gruppearbejdet på træningssamlingen i Åbenrå!
Introduktion til Badminton People. Spiller/forældre 2 – i – 1 Denne del af BadmintonPeople erstatter den gamle KLUBPORTAL og det gamle INFOSPORT Denne.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
Sourcing via Jobindex.dk
Ungdommens Folkemøde
Godkendt i Samvirkets styregruppemøde den 18.januar 2017 Point System
ORGANISATION workshop
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
En nordjysk investering – Vejle
Skriv til nettet November
Grøn Puls på Hjertestierne 2017
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Forslag til ny turnering 2013
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Kært barn har mange navne
DGI Vision Fusionsaftale
ÅRHUS AFDELING.
Aula: hvordan vil vi bruge det i forældresamarbejdet?
SFI’s forskning i handicap og beskæftigelse
Velkommen til Brøndbyvester skole og SFO.
”Hvordan man kan få glæde af i engelskundervisningen”
Digital kultur og trivsel på skolen – mod et fælles værdisæt
Projekt - Street Handball
BADMINTON.
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Aktiv idræt for alle Gentofte Kommunes indsatser de sidste 3-4 år
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Erfaringer fra virksomhedsbanken
Ændringsforslag til markblokke
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Reklamer Definition af begrebet 'reklame'
Hvad skal der ske nu på vores bibliotek? Lokalt oplæg
Prøve Eksamen D. 7/ Varighed: 30 min
[klik og indsæt kommunenavn]
Dialogen med klubben SPØRGEGUIDE UNDERVISNINGSMETODER
Generalforsamling 12. marts 2019
Kursus for personer med demens og pårørende
Future Vejle inspiration
Klubkommunikation – samspil mellem hjemmeside, SoMe og lokale medier
Introduktion til arbejdet som webmaster
ISO = international service organiser
Fra tilskuer til spiller
med Five-a-side Håndbold og Håndboldfitness?
DTaF kampdommerudvalg
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Ambassadør for udsatte børn og unge
Information om Aula til forældre
Idé#1.0 Lad det være op til webmaster
Bliver jeg en bruttotrup fægter?
Grøn = ✔ Rød =
Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det
Gladsaxedagen 24. august 2019.
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Manual til indsendelse af BUDGET
Præsentationens transcript:

Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI

De 5 Kommunikations veje MIF Hjemme- side Facebook Nyheds- mail Opslags- tavler Lokal- aviser

Kommunikations kanaler VejMEDDELELSERFREKVENS FACEBOOK. Promotion/likes/ delinger Stort set alt, der har relevans for MIF. Enten et billede fra et hold, lille sjov besked, generel besked. Folk skal have lyst til at like eller dele posten, fx kan MIF dele et billede af et hold efter træning. Man kan også stille et spørgsmål og på den måde aktivere ens følgere. Konkurrencer. Helst hver dag – som MINIMUM 2 gange om ugen. En administrator gruppe nedsættes. Alle kan sende indlæg til administratorerne på HJEMMESIDE Foreningens ansigt udadtil. AL generel info. 1 gang månedligt sætter vi to trænere i fokus med et portræt. Konkurrencer. Skal opdateres efter behov af webmaster. Indlæg sendes til Der laves nyt design i maj/juni 2014, så det er klar til den kommende sæson. NYHEDSBREV (MAIL & HJEMMESIDE) Et månedligt nyhedsbrev med info fra holdene om fx udvikling, stævner, nye tiltag. Ét samlet nyhedsbrev for klubben, så man får kendskab til de andre hold. Månedligt. Udsendes af webmaster. Indlæg sendes til OPSLAGSTAVLER (Haller, Biblioteket, fritidsklubber, dagligvarebutikke r, etc.) Meld dig ind/kom til prøvetræning/nye hold/vi udvikler os Skal altid være til stede. Udskiftes ca. hver 2. måned eller når de ryger ned. Der laves en oversigt over opslagstavler og der mobiliseres frivillige til at hænge opslag op. LOKALAVISERNE Ballerup Bladet + Ledøje Smørum Måløv Avis Artikler om; 1) DM med DGI, 2) arrangementer, 3) udvikling af enkeltperson, 4) Stævner, 5) Nye hold, 6) Flere medlemmer, 7) konkurrencer Så ofte som muligt. Minimum en gang om måneden skal der sendes et indlæg til lokal aviserne der viser MIF. Facebook administrator gruppen hjælper gerne. Send artikler til

Hjemmeside - Retningslinjer for nyt webdesign Måløv Idræts Forenings hjemmeside har en masse information, hvilket er en god kvalitet. Den kunne dog godt bruge en make-over, så den rent visuelt er mere tidssvarende. Forslag til ændringer:  Hjemmesiden har brug for et mere struktureret og organiseret look  Flere billeder på hjemmesiden fra fx de forskellige hold  Logo på hjemmesidens forside  Portræt af instruktørerne  Nye og ensartede billeder af instruktørerne  Brug af MIF’s farver på hjemmesiden  Evt. en video til hjemmesiden  Billeder som supplement til beskrivelserne af de forskellige hold,  Ryd op i teksten – rent og simpelt sprog  Prioritere i nyhederne Der laves nyt design i maj/juni 2014, så det er klar til den kommende sæson

Logo - Retningslinjer for nyt webdesign MIF skal arbejde mod at designe et nyt logo  Et nyt logo kan være med til at åbne den nye sæson.  Et nyt logo kan lanceres sammen med ny hjemmeside.  Et nyt logo kan udvælges gennem en konkurrence blandt medlemmer. Der udskrives en konkurrence, hvor alle kan indsende forslag til nyt logo til MIF. Deadline er 1 juni Følgende skal være opfyldt for at indsende forslag:  Farverne: Grønne/lime grønne,  Tekst: MIF + Måløv Idrætsforening  Symboler(Valgfrit): Mennesker fra ”OS fra MIF vi kan”. Præmie er gavekort til Ballerup Centeret på 200kr. Forbehold: MIF forbeholder sig retten til ikke at anvende nogen af de indsendte logoer, ligesom MIF forbeholder sig retten til at bruge dele af de indsendte forslag. Forslag sendes til:

Logo - Eksempler på andre Idrætsforeninger: Morup Idrætsforening  Brug af klubfarver  Moderne look  Årstal for foreningens stiftelse  Der står både ”MI” og ”Morup Idrætsforening” Ørestad IF  Brug af bynavn i logo  Årstal for stiftelse af forening  To mennesker i bevægelse = motion  De to mennesker danner samtidig et hjerte, hvilket får repræsenterer hhv. at der er plads til alle og sundhed.  Moderne look i traditionel logoform. Borup Idrætsforening  Brug af klubfarver  Der står både ”BIF” og ”Borup Idrætsforening”, så ingen er i tvivl om klubnavnet.