Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Generalforsamling 12. marts 2019

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Generalforsamling 12. marts 2019"— Præsentationens transcript:

1 Generalforsamling 12. marts 2019
Velkommen

2 Agenda Dagsorden: 1. Valg af dirigent/referent samt 2 stemmetællere
2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år. 3. Fremlæggelse af revideret regnskab 2018 4. Fremlæggelse af Budgetforslag 2019 5. Behandling af indkommende forslag

3 Agenda 6. Valg af bestyrelse
På valg er: Formand Morten Olsen ønsker GENVALG Best. Medlem Betina Kjær Negosanti ønsker genvalg - 2 årig periode Best. medlem Peter Rasmussen ønsker genvalg - 1 årig periode Best. medlem Niels Knudsen ønsker ikke genvalg - 1 årig periode 7. Valg af revisor og suppleant 8. Valg af op til 5 delegerede foruden formanden samt 2 suppleanter til hovedgeneralforsamlingen 9. Valg af 1. og 2. suppleant til bestyrelsen (for en 1 årig periode) 10. Valg af medlemmer til forretningsudvalget (for en 1 årig periode) jf. forretningsordenen 11. Eventuelt

4 1. Valg af dirigent/referent samt 2 stemmetællere

5 2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år

6 Status fra bestyrelsen
Afgang af medlemmer Styr på økonomi – Kalkuleret Underskud og fortsat pæn egenkapital Kommunikation i klubben er blevet mere åben. Der tales meget mere med hinanden mellem årgangene, vi er på vej til at blive en VI kultur Facebook træner/leder side samt klubbens hjemmeside anvendes mere og mere: Bl.a. Referat fra bestyrelsesmøder ligges på hjemmesiden – nye mail adresser

7 Status fra bestyrelsen
Vallensbæk Cup 2018 (172 deltagende hold og mere og mere integration med klubben) – stor tak til Peter Rass og Kim Erleben + mange flere !!! Vallensbæk on tour – Lions cup i pinsen i Kalundborg + U10 og U11 til Nykøbing pinse cup Træner/leder fest afholdt med prisuddeling - 2 år i træk og gentages i Oktober 2019 DGI fodbold camps (3 dage i August - Forsøger med fodboldskole igen i 2019 sommer Ny tradition – kåring af puljevindere + U13 + U17 videre i pokalturneringen Nyt initiativ omkring junior trænere i klubben – gerne have flere !!

8 Status fra bestyrelsen
Kompetence udvikling – træneruddannelse for mange – A-licens (1. senior + U11-træner) andre på vej Loppemarked endnu engang en kæmpe succes – tak John & Pernille DBU Top center - for U10 til U12 (5 stk.) U13 talenter > en til FCK Højere professionel standard ifm. Andre klubber, DBU, SBU mv. Sponsorarbejde i fremgang og kæmpe arbejde af sponsorudvalget – stort tak Trænerpakker og spillertøj til ALLE

9 3. Fremlæggelse af revideret regnskab 2018

10 4. Fremlæggelse af Budgetforslag 2019

11 5. Behandling af indkommende forslag Fem forslag

12 Forslag 1: Ændring i Vedtægter.
§10. GENERALFORSAMLING. Ændring i teksten: Indkaldelse med henvisning til dagsorden ifølge vedtægterne skal finde sted med 30 dages varsel ved annonce i den lokale ugeavis, opslag i idrætscentret samt på klubbens hjemmeside. Følgende slettes: annonce i den lokale ugeavis Ny ordlyd: Indkaldelse med henvisning til dagsorden ifølge vedtægterne skal finde sted med 30 dages varsel ved opslag i idrætscentret samt på klubbens hjemmeside

13 Forslag 2: §7. KONTINGENT. Bestyrelsen forslår følgende:
(Gældende fra efteråret 2019) Nedsættelse af kontingent for ung senior spiller (senior spillere under 25 år) Fra nuværende kr. 900,- pr halvår til kr. 650,- pr. halvår Ændring i årligt kontingent indtægt: minus kr ,-

14 Forslag 3: §7. KONTINGENT.  Bestyrelsen forslår følgende: (Gældende fra efteråret 2019) Kontingent stigning for alle klubbens medlemmer med kr. 50,- pr. halvår Eksempel: U5 – U Fra kr. 500,- pr. halvår til kr. 550,- pr. halvår U14-U Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår Senior U/ Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår 8 Mands Senior Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår Senior O/ Fra kr. 900,- pr. halvår til kr. 950,- pr. halvår Oldboys Fra kr. 350,- pr. halvår til kr. 400,- pr. halvår Ændring i årligt kontingent indtægt: plus kr ,-

15 Forslag 4 og 5 fra Ino: Bold/materiale rum
4). Da vi ikke er gode til at holde bold / materialerummet pænt  og rydeligt, der ligger tomme kasser , ødelagte vogne og alt muligt på gulvet osv , så vil jeg gerne foreslå at hvert hold i klubben får en uge hver, hvor man stå for at holde det pænt og rydeligt , på den måde bliver man nok klar over, at man selv  skal være med til at holde det pænt og rydeligt fremover 5). Et træner rum Er det muligt at få et træner rum hvor vi trænere kan mødes, have en opslagstavle til informationer , fælles materialer osv, og da vi mange gange må stå  uden på banen ,på p-pladsen og holde møde, samt bruge det til at have lidt mere kontakt trænerne imellem, jeg tænker på det rum som 1.senior har, det må da kunne bruge af alle træner i klubben, eller kan vi andre fået et rum for os selv

16 6. Valg af bestyrelse På valg er:
På valg er: Formand Morten Olsen ønsker genvalg Best. medlem Betina Kjær Negosanti ønsker genvalg - 2 årig periode Best. medlem Peter Rasmussen ønsker genvalg - 1 årig periode Best. medlem Niels Knudsen ønsker ikke genvalg - 1 årig periode

17 7. Valg af revisor og suppleant

18 8. Valg af op til 5 delegerede foruden formanden samt 2 suppleanter til hovedgeneralforsamlingen

19 9. Valg af 1. og 2. suppleant til bestyrelsen (for en 1 årig periode)

20 10. Valg af medlemmer til forretningsudvalget (for en 1 årig periode) jf. forretningsordenen

21 11. eventuelt


Download ppt "Generalforsamling 12. marts 2019"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google