Kundebetjening for taxichauffører Mandag d. Tirsdag d. Onsdag d. Torsdag d. Fredag d. Lørdag d. Søndag d. Fyraftens møde SMS opgave 1 Udføre opgave 1 SMS.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Et samarbejde med AL Finans Factoring giver dig mange fordele
Advertisements

LinkedIn Intro.
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
I dag er temaet Visualisering
De sidste undervisningstimer
©Jenny Bohr – Til underviserne Som en direkte konsekvens af deres vanskeligheder, lever mennesker med ADHD ofte med et meget højt stressniveau.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Skru op for din hjerne Pædagogisk Afdeling 2011 Tlf Mail:
GOD MORGEN! JEG HÅPER DU HAR SOVET GODT!.
av Lajla Ellingsen og Mari By Rise Adresseavisen
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
Hanne og Marianne siger tak for et par gode uger. Vi glæder os til resten af året sammen med jer! Opstartsugerne på Sønderholm Skole På de følgende sider.
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
ADHD - Kendt eller ukendt diagnose - Brug for fokus på fastholdelse Jette Myglegaard, indehaver af PlusJob Formand for ADHD-foreningen.
1. Information – hvem – hvad – hvordan 2. Programmet – aktiviteter 3. Noget interesserer dig – eller ikke 4. Din tilmelding – hvordan 5. Spørgsmål nu.
En båd, Et krydstogt, En festlig ferie… Pludselig en enorm storm... …og båden synker…..
Markvandring i Center for selvejende dagtilbud LAVUK STJERNEN Medarbejderpraktikprojekt 14. januar – 14. august 2013.
DM-Rally er ikke kun for ”de store” … det er helt sikkert også noget for dig!!! Ka’ du li’ prøver i mørke? Ka’ du li’ efterårsvejr? Ka’ du li’ grusveje?
FÆLLESSKAB.
Aktivitetsplan uge 39 SFO Valhal & Bifrost
SOMMERHUS- TUR 2011 Velkommen til…. Årets tur foregår: Fredag den 3. juni kl til søndag den 5. juni kl
Skrivefængsel Hvad siger bekendtgørelsen? –Bekendtgørelse om uddannelsen til Højere Handelseksamen BEK nr. 691, –§ 80 –Stk. 6. Skolens leder.
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Fyn Rundt 2005: En oplevelses tur baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 We are in the people business…
Mandag den 1. oktober  Drengenes gymnastiksal  Vi har lavet flotte armbånd af nye smykkesten.  Mange øver sig på poolspillet.  Der bliver leget.
Island turen Jonas, Marcus og Sascha. Søndag Mandag Jonas værelse Her er frokosten Her er vi oppe i det store tårn.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
1. Information – hvem – hvad – hvordan 2. Programmet – aktiviteter 3. Noget interesserer dig – eller ikke 4. Din tilmelding – hvordan 5. Spørgsmål nu.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
La Città Eterna La Città Eterna sommer 2016 ROMA 29. Juni – 5. juli 2016.
Jeg bestemmer Medborgerskab – Tema 1. 2 Tema 1 – Dag 1 Medborgerskab 1. Jeg bestemmer 2. Vi bestemmer 3. Med i samfundet 4. Indflydelse De 4 temaer.
Nøgletal for Flextrafik Periode: Opdateret til og med Maj
Navn på underviser 1.  Navn  Lidt om underviserens faglige baggrund  Beskrivelse og mål for kurset 2.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Video i Undervisningen Hvorfor anbefales dette supplement til undervisningen / uddannelsen ??
Tjekliste om arbejdsmiljø Nye medarbejdere. Tænk i et sundt og sikkert arbejdsmiljø  Vær med til at give den nyansatte en sund og professionel indstilling.
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
Ansøgning for dummies.
AMiR 3 – 2015 Onsdag d. 21. september 2016
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Kvalitative og kvantitative undersøgelser
Sæsonplanlægning   Mål: Diskussion og redskaber i forhold til sæsonplanlægning. Ramme: Mandag – Oplæg om metoder og tanker –
Månedsplan Oktober 2016 Uke Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag 40
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
Interview-teknik.
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Hvad er ligheden mellem en blondine og Netto?
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 19. februar 2018
KUNDEFORMIDLING.
Slagterbutikken - teori
Tæt trafik.
Holstebro Flyveklub 28 juli til og med 05 august
Ansøgning for dummies.
2010 Månedskalender Du kan udskrive denne skabelon og bruge den som vægkalender, eller du kan kopiere de enkelte sider og bruge dem i din egen præsentation.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Ansøgning for dummies.
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Junior Ranger, Tingstrup Skole den 2. maj 2018.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Fredag d. 13. april til søndag d. 15. april 2018.
Skolekalender Du kan skrive ut denne malen for å bruke den som veggkalender, eller du kan kopiere siden for hvilken som helst måned for å legge.
Fra anledning til udvikling
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 11. marts 2019
Præsentationens transcript:

Kundebetjening for taxichauffører Mandag d. Tirsdag d. Onsdag d. Torsdag d. Fredag d. Lørdag d. Søndag d. Fyraftens møde SMS opgave 1 Udføre opgave 1 SMS opgave 2 Udføre opgave 2 SMS opgave 3 Udføre opgave 3 Mandag d. Tirsdag d. Onsdag d. Torsdag d. Fredag d. Lørdag d. Søndag d. SMS opgave 4 Udføre opgave 4 SMS opgave 5 Udføre opgave 5 Fyraftens møde SMS opgave 6 Udføre opgave 6 Mandag d. Tirsdag d. Onsdag d. Torsdag d. Fredag d. Lørdag d. Søndag d. SMS opgave 7 Udføre opgave 7 SMS opgave 8 Udføre opgave 8 SMS opgave 9 Udføre opgave 9 SMS opgave 10 Mandag d. Tirsdag d. Onsdag d. Torsdag d. Udføre opgave 10 SMS opgave 11 Udføre opgave 11 Fyraftens møde

Fyraftensmøde Firmaets intentioner med kurset Firmaets definition af god service og god kvalitet Kursets indhold og opbygning Tilmeldingsproceduren

SMS opgave 1 Åben døren for kunden ved ind- stigning og giv en god velkomst hil- sen. Åben døren ved udstigning og giv en god farvelhilsen. Sørg for god øjenkontakt med alle kunder.

SMS opgave 2 Sørg for at rengøre bilen hver gang, den trænger til det. Ryst altid måtterne, støvsug, puds ruderne og vask bilen. Det bliver lettere at overbevise din afløser om, at du gerne vil modtage en ren bil, hvis du selv afleverer den i ren tilstand.

SMS opgave 3 Tilbyd kunderne dagens avis, hvis det drejer sig om en længere tur. Mange passagerer opfatter dette som en ekstra god service.

SMS opgave 4 Prøv at bruge sikkerhedsselen, ikke kun når du kører alene, men også når der er kunder i bilen. Mange kunder er ikke klar over, at de skal anvende sikkerhedsselen i en taxi.

SMS opgave 5 Hvis der er flere mulige ruter, gør da kunden opmærksom på dette. Forklar om eventuel forskel på tid og pris. Spørg om hvilken rute, der skal vælges. Kunden har altid ret til at bestemme ruten, og du undgår diskussion om, hvorvidt turen er blevet for lang og for dyr.

Fyraftensmøde Erfaringer med SMS opgave 1 Erfaringer med SMS opgave 2 Erfaringer med SMS opgave 3 Erfaringer med SMS opgave 4 Erfaringer med SMS opgave 5 Evaluering af forløbet som helhed Kursets videre forløb

SMS opgave 6 Kundetilfredsheds- undersøgelse: Spørg alle dine kun- der, hvilke kriterier, de har for god kun- deservice og kvalitet i taxien. Uddele og modtage spørgeskemaer.

SMS opgave 7 God kundebetjening er blandt andet at kunne aflæse kundernes behov for at kunne skabe en afslappet, men professionel stemning i bilen. Vær opmærksom på, om kunden har lyst til at snakke eller hellere vil have ro. Hvis kunden ønsker at snakke, tænk så over hvad den pågældende kunde ønsker at snakke om.

SMS opgave 8 Sørg for i de næste dage at overholde alle færdselsregler. F.eks. hastighedsbe- grænsningen, 50 km/t indenfor tættere bebyg- get område, 80 km/t udenfor tættere bebyg- get område. Også når du ikke har kunder med i bilen.

SMS opgave 9 Hvis du ryger, så sørg for kun at holde rygepause, når du er udenfor bilen. Sørg i øvrigt for, de næste dage, at lufte bilen grundigt ud efter hver tur.

SMS opgave 10 God kundeservice er bl.a. at aflæse kundens behov, inden det udtrykkes. Prøv at være opmærksom på kundens behov og opfyld det uden at kunden behøver bede dig om det. Forestil dig, hvad den pågældende kunde opfatter som god kundeservice. Hav situationsfornem- melse.

SMS opgave 11 Sørg for at overholde firmaets beklædnings- regulativ. Det viser firmaets ansigt udadtil og gør det nemmere for kunderne at identificere chaufføren f.eks. på et værtshus eller i venteværelset. Gør i de næste dage noget særligt ud af påklædningen. For herrenes vedkom- mende, brug hvid skjorte og slips.

Fyraftensmøde Erfaringer med SMS opgave 6 Erfaringer med SMS opgave 7 Erfaringer med SMS opgave 8 Erfaringer med SMS opgave 9 Erfaringer med SMS opgave 10 Evaluering af forløbet som helhed Resultatet af kundetilfredshedsundersøgelsen Erfaringerne med kurset Hvad kan fastholdes i fremtiden