Alexander, Lasse og Martin

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hjerterum og opsøgende funktion
Advertisements

Verdens 7 underværker.
Hvad er vi værd? Aktivt medborgerskab FællesskabSocial kompetenceOmverdensbevidst Demokratisk dannelse OrganisatoriskSamarbejdeÅbenhedNetværksskabendeInitiativrig.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Om os  Skjoldholm Forlag er et nystartet forlag som er netbaseret.  Her udgives der bøger indenfor forskellige kategorier, projekter, undervisningsmaterialer.
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Skriftlige opgave kom IT
Hvad ska´ jeg med kommunen? Er du mellem 15 og 25 år? Og vil du se DIN borgmester danse GANGNAM STYLE ? Måske er din kommune ikke så kedelig - som du går.
Tre kampagner målrettet unge
Bliv klogere på salg til kommuner Dialog-workshop –
Introduktion til borger.dk-uge 2011
Formål at give udsatte unge uddannelse og kompetencer, samt netværk unge i projektperiode Fokus på at metodeudvikle ungdomsuddannelsernes parathed.
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Busser Kan vi spare penge hvis alle kører på cykel?
Kommunikation / it.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Valg af parametre.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Formidlingsdelen Formidling og metode.
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Vi var venner i fortiden..... … og vil være det altid.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Snak med din sidemand om dette et par min.
Kampagne til forebyggelse af el-ulykker
Informations- kampagne om unødvendig kemi. Formål med mødet  Orientere om  Kampagnens baggrund  Målgruppe  Ønsker til form  Budskaber  Formalia.
Esports af Joakim Dan og Artur
EN VERDEN AF MULIGHEDER - TØR DU GRIBE DEM Hold 1VRA – Gruppe 4 Linda Jensen Marius Ferstad Martin William Frederiksen Camilla Oppenhejm Sophie Løhde Jacobsen.
Travel Awareness Campaigns Opmærksomheds Kampagner på rejser.
Tv-reklame.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Billeder.
Har du lagt mærke til, at dette opslag findes i alle lokaler på skolen? Har du læst hvad der står?? Det handler om, hvad du skal gøre, hvis brandalamen.
Reklame & Markedsføring
Hvordan skabes sammenhæng mellem teori og praksis
SO prøve.
Økologiske mejeriprodukter. Intertekstuelle citater fra Ron Underwoods Tremors (1990) David Lynchs Dune (1984) Merian C. Cooper og Ernest B. Schoedsacks.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
SO Prøve.
Segmentering.
Salg til det offentlige - Næsten det hele er sandt!
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Web > ProjektFrivillig.dk Facebook > Projekt Frivillig Find og fasthold unge frivillige.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.
Produktionsskolernes ny rolle. Styrkelse af produktionsskolerne For unge der ikke umiddelbart har forudsætninger for at påbegynde en ungdomsuddannelse.
juni 2016 i Byparken v. Kulturhuset i Smørum Stafet For Livet Egedal.
Salg til det offentlige - Aarhus Kommune. Public Intelligence: Vi har lavet de fleste fejl selv. Peter Julius Public Intelligence rådgiver virksomheder,
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…. Indgangen til min lille private hule ligger på bagsiden af smedeværkstedet, - i en hyggelig lille gade…
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
Præsentationsteknik Hvorfor skal I lære præsentationsteknik? Hvad kan I bruge det til i hverdagen? Det med præsentationer, er det ikke bare noget man kan.
- hvor ligger udfordringerne?
Idékatalog Inspiration til arrangementer og aktiviteter Gå ind på www
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
REKLAME KOMMUNIKATION.
Markedsføring og reklame
En APP til unge som er i tvivl om deres seksualitet - Lavet af Melani
Mode – Runway show.
Virksomhedssamarbejde
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Ekstern kommunikation
Anitas løsning af hjemmeopgaven
Velkommen Dagens program.
Præsentationens transcript:

Alexander, Lasse og Martin Kom/IT årsprøve Alexander, Lasse og Martin

Indhold Projektbeskrivelse Budskabet Målgruppe Den udvidet kommunikationsmodel Kampagneide og produkt

Budskabet Overordnet budskab: Gå til tandlægen regelmæssigt Unge skal være opmærksom på at man skal huske at melde sig ind til en tandlæge. Unge skal være opmærksomme på at det er billigere, at gå til tandlæge regelmæssigt, end at gå til tandlægen med huler i tænderne.

Minerva model Det violette segment er det vores målgruppe er i

MålgruppeAnalyse Vores målgruppe som er håndværkere, tilhører den violette segment Disse personer er personer som for det mest gør-det-selv Erhvervsuddannet Elsker biler Tilhænger af foreninger og sportsklubber

Den udvidet kommunikationsmodel Indkodning hvordan jeg præsenterer mit budskab Afkodning hvordan modtagerne ser mit budskab

Produktet

Plakat opslag På bagsiden af busser På bus stopsteder På bilbords På bannere til en sportskamp

Det gennemtænkende

AIDA modellen på vores plakat