Alexander, Lasse og Martin Kom/IT årsprøve Alexander, Lasse og Martin
Indhold Projektbeskrivelse Budskabet Målgruppe Den udvidet kommunikationsmodel Kampagneide og produkt
Budskabet Overordnet budskab: Gå til tandlægen regelmæssigt Unge skal være opmærksom på at man skal huske at melde sig ind til en tandlæge. Unge skal være opmærksomme på at det er billigere, at gå til tandlæge regelmæssigt, end at gå til tandlægen med huler i tænderne.
Minerva model Det violette segment er det vores målgruppe er i
MålgruppeAnalyse Vores målgruppe som er håndværkere, tilhører den violette segment Disse personer er personer som for det mest gør-det-selv Erhvervsuddannet Elsker biler Tilhænger af foreninger og sportsklubber
Den udvidet kommunikationsmodel Indkodning hvordan jeg præsenterer mit budskab Afkodning hvordan modtagerne ser mit budskab
Produktet
Plakat opslag På bagsiden af busser På bus stopsteder På bilbords På bannere til en sportskamp
Det gennemtænkende
AIDA modellen på vores plakat