StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter GenopfriskningHvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier frem og genopfrisker.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
JEG GIK MIG OVER SØ OG LAND
Advertisements

Trivsel - et fokusområde
PPR og Samarbejdet om børn som mistrives
Byggetilladelse - Pippi Langstrømpe
Dialogisk tænketank Gudenådalens friskole. Punkter til afklaring og information  Ingrid Brunebjergs rolle som konsulent for organisationen – commitment.
Hvordan kan forældre støtte op om barnets skoleliv?
3 ungdomsromaner i et kompetenceperspektiv
Arbejdspladsudvikling
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Nybyggeri og arbejdsmiljø
Storyboard Læringsseminar 2
100 år er gået… Tag på historiejagt og lyt til fortællinger
Velkommen 8C Velkommen 8C Håber I har haft det godt- Håber I har haft det godt- Det har jeg, som I får at se...
Storyboard fra …. Kommune/team
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkatotek og biografier frem og genopfrisker.
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi og hvordan bor vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek, biografier,
Hvor bor familien? På land eller i by?
Ikke til at komme udenom… MJUK er etableret bl.a. på baggrund af støtte fra: Morsø HK, Nordvestmors boldklub, Ø. Jølby Borger og Erhvervsforening, Ø. Jølby.
Lav en familie I skal nu i gang med at skabe en familie
Kondenceret konceptudvikling DDK ITU F2007 John Paulin Hansen.
Lav jeres egen forretning
Overgang fra børnehave til skole/fritidshjem Hyltebjerg Skole
Kort præsentation af principperne bag SOL (Samarbejde Om Læring)
23. februar 2009 Dias 1 Studie- og Karrierevejledningen Humaniora Læsegrupper Mødeledelse og planlægning Studie- og karrierevejledningen Humaniora Ea Feldfos.
Relationer – Omgangstone
Relationer – børn imellem
Uge 7 Unge og seksualitet.
Folkeskolereformen på vores skole
Gør-det-selv Pakkekalender Man skal bruge: Hammer, tommestok, vaterpas, fil, boremaskine med 10- er bor, 2 x 10-er ravplugs, fastnøgle og skruer. Gå-på-mod!
1 Dias 1 – kompasset udfoldet for sukker Sukker er tomme kalorier
2 StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Genopfriskning Hvem er vi og hvordan bor vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek, biografier,
1 Velkommen. 2 Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Vores kirke  Menighedsrådet i dag.
Projekt Motorik i 0 Klasse. Frederiksberg Kommune
L Synkront net-baseret samarbejde - kursus ved Morten Knudsen og Thomas Ryberg.
Hvordan skal vi bo sammen i fremtiden? Projektet Jagten på fællesskabet er udviklet af Dansk Arkitektur Center i samarbejde med BL – Danmarks Almene boliger.
Gør-det-selv Pakkekalender.
Isolering.
Modul 5A Idéerne anbringes på væg eller bord og en idé vælges.
Dagens program Gennemgang af dagens/ugens program Oprettelse af blog
Kildesøgning. Skønlitterær Faglitterær Ikke-skreven Case Typer af kilder.
Forsat arbejde med Indiens døtre og emnet læring
Gruppe (max. 3) eller enkelt opgave Opgaven handler om det Politiske system (Eastons model), det er en opgave som lægger op til hurtigt og præcist at kunne.
Kronik EKSAMENSGENRE I SKRIFTLIG DANSK. Genren kronik  Læs om genren her: Se også.
Lektion 2 Formålet med denne lektion er at støtte eleverne i at skabe en god klassekultur. Som lærer er du være med til at sætte rammerne for, at der skabes.
Hvor bor familien? På land eller i by?
Byg et hus Storyline.
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi og hvordan bor vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek, biografier,
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier frem og genopfrisker.
Ideer til indretning Flere ”Hyggekroge” Mere åbent og lyst
KLIMASPIL AARHUS Præsenter programmet:
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
WORKSHOP 2, Gribskov Kommune, 2017
Velkommen til.
Skriv jeres overvejelser på en flipover og hæng den op i lokalet.
Åbent hus Skolens navn Dato.
Forløbet: Unge – identitet, socialisering og sociale medier
Byggetilladelse - Pippi Langstrømpe
VELKOMMEN TIL B-BOX! Power Point Slides.
Undervisningens forløb
øæ Jeg kan det jeg skal Målsætning, evaluering og selvevaluering
At home The sittingroom The kitchen The dining room The bedroom
Vandflaskeetiketter til navneskilte
Lektion 2 Formålet med denne lektion er at støtte eleverne i at skabe en god klassekultur. Som lærer kan du være med til at sætte rammerne for, at der.
DEN GODE STIL.
DEN GODE STIL.
HAVET- livgivende, dødbringende, legendeskabende AT-eksamen 2019
Tips og tricks til Ipad Underviser: Finn I. Thomsen.
Vejledning i at finde materialet til afdelingsmødet på vores hjemmeside Da vi har erfaring med, at der er et stort ressource spild ved at sende alt materialet.
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Præsentationens transcript:

StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter GenopfriskningHvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier frem og genopfrisker med hinanden, hvem familien er. 2

3 StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Hvem er familien?Personerne, id-kortene, jobkartotek og biografier hænges op i familier med ”lærertyggegummi” og præsenteres for klassen.

StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Huset Hvor bor familien?Grupperne diskuterer muligheder og frem- lægger deres forslag. 4

StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Grupperne beslutter, hvor deres hus skal ligge og beskriver omgivel- serne ved at tegne, male og/eller klippe til en col- lage. En kopi af et digitalt foto af huset limes på. 5

StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Hvilke rum kan huse have? Alle grupper skriver forslag. Læreren samler dem. De diskuteres. 6

Storyline StorylinepunktNøglespørgsmålAktiviteter Hvordan skal jeres hus indrettes? Gruppen beslutter, hvilke rum deres hus skal have, og hvordan indretningen skal være. 7