Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl. 15.00 – 15. 24 Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Advertisements

Industriens Hus, 22. september 2009 Hvad vil de studerende? - om koncepttest af uddannelser Rikke Lauth, specialkonsulent Center for IT Innovation.
KEA KOMPETENCE.
Dokumentboks og NemSMS Præsentation ved Myndighedsforum 24. juni 2009.
Oplæg til projektmodel Godkendt til anvendelse på ”TOP 12” af AU IT, STUDIER, ØKONOMI og AU HR d i version 1.0. Nedenfor findes version 1.2.
Mercantec NU forstår jeg det! Gennem bedre faglig læring til større faglig forståelse Mercantec.
Kommunikation/IT eksamen
Arendalkonferancen Arendal 21.juni 2011
Evaluering af kommunalreformen og den nye nationale koordinationsstruktur Oplæg ved Torben Buse, Vicedirektør, Socialstyrelsen 8. Maj 2014.
IM-Strategi.
v/Kate Bøgh Socialdirektør, Middelfart Kommune
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Den kreative platform - Hvad er det?.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Tovholder v/Ulla Haahr Erhvervs- og Kulturservice Haderslev Kommune 20. januar 2009.
Kommunikation / it.
Velkommen til oktober Mission - derfor er vi her Vores kunder skal have de bedste konkurrencevilkår, derfor vil Bankdata være de bedste i Danmark.
1 Effektevaluering højner kvaliteten af hjælpemiddelformidlingen SidLigGodt konference 28 januar 2014 Mette Andersen Team Hjælpemiddelspecialisterne Odense.
Det Danske Uddannelsessystem
Senior Online – Nye veje til digital inklusion
Velkommen! Til projektseminar på ferskvandscentret marts 2008 ___________________ Udviklingsprojekt Invention og Innovativ Naturvidenskab i teknologiundervisningen.
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Hotellets koncept.
Administrationsseminar, den 27. april 2010 Administrationsseminar Tirsdag, den 27. april 2010.
Vejledning i projektarbejde
BEHANDLING I HJEMMET? - Seminar om patientinvolvering inden for hjemmedialyse ONSDAG D. 6. JUNI 2012 KL – Hele forhistorien til hvorfor.
Hvad er målgruppeanalyse
D. 12/5- 14/ Kulløsevej Kulløse.. Spædende miljømesse også for almindelige mennesker! Se blandt andet nye produkter så som isolet pladen.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Roller og ansvar i forandringsnetværket
Formål med projektet At I kommer i dybden med de faglige emner: virksomhedsforståelse, krav, design og implementering. At I lærer at arbejde i grupper.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Erhvervsklynge for udvikling og implementering af velfærdsteknologier Interaktive skærmløsninger, 13/
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.)
Dagens program Præsentation af os Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium, eksamen m.m.) Præsentation.
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Trigonometrisk Lommeregner
Organisation og kommunikation
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
Mit medieprodukt er en plakat til en miljømesse..
Er komponenterne noget for mit projekt? NemLog-in komponenten Fuldmagt kan være relevant hvis projektet ønsker at undgå omkostninger til udvikling af lokale.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Link Camp 2012 Fredericia Gymnasium 2012 Oplæg. Teateret Møde den 1/3 – 2012 Kl – Møde igen den 2/3 – 2012 Kl – Præsentation.
Om projektarbejdet ved Keld Helsgaun. Disposition Formål Tidsmæssigt omfang Gruppedannelse Valg af projektemne Arbejdsforløbet Vejlederens rolle(r) Projektrapporten.
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
Dokumentation af opgaver
Køb og drift af tilgængelige netsteder lbc/ /2.2.
Brugergrænseflade Afprøvning af program. Sådan bruger du programmet Programmet er bare en demo og er ikke funktionsdygtigt. Dog kan du trykke på de forskellige.
Briding the Gaps Between Developers and Users v. Grudin Indledning Faktorer som kan påvirke bruger involvering Kontrakt udvikling Produkt udvikling Intern.
Undervisning af alle 9. klasser i Digital Post Ved Digital Vejleder Kathrine Mørcholdt Buus og Digitaliseringskonsulent Kristinna Andersen.
Kursus i Målgruppeanalyse
 Planlægning › Kommunikationsplanlægning › Teknisk planlægning  Krav- og testspecifikation › Krav til produkt  Design › Brugergrænseflade  Implementering.
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
Inspirationsdag på Gimle Opstart af event/musik projekt.
mens animationen kører afprøve andet design
Et hørelæreprogram med solmisation IT – Universitetet - Forår 2006 Design Kommunikation og Medier Afsluttende speciale Kandidatstuderende: Mette Ott Eksamen.
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Iværksætteri-projektet – Hvad er det?
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Risikovurdering Livet Forstås Baglæns - men må leves forlæns.
Præsentationens transcript:

Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse

Problemstillingen Løsningen – Den tekniske planlægning Kravfangst og testspecifikation Design Implementering Afprøvning

Hvem siger: Kulløse kommune Siger hvad: de fortæller om miljømessen Til hvem: husejere og folk der bor til leje i kommunen Gennem hvilke kanaler: igennem en brochure der er leveret i borgernes postkasse. Med hvilken effekt: At få borgerne til at deltage til denne messe

Kravene fra oplægget: 1.Problemet og målgruppen skal defineres og der skal argumenteres for at problemet er realistisk og at de løsninger, man finder frem til, er hensigtsmæssige. 2.Designe og fremstille et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå i markedsføringen af Kulløse Miljømesse. 3.Valget af medie(r) er frit, men det skal være foretaget med udgangspunkt i en veldefineret målgruppe. 4. Produktet eller produkterne behøver ikke være fuldt implementeret. Krav jeg stilede: 1. Det skal være brugervenligt, så både store og små kan forstå det 2. Der skal være en sammenhæng, så folk ikke mister interessen

Test personen