Carspark Lager og eCommerce Status. Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Fokusgruppe Hvad er en fokusgruppe?
Advertisements

Anskaffelse af ny teknologi
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Roskilde Handelsskoles APV-procedure
Hva’ ska’ du med en telefon og et nummer når du ikke tør brug det.!
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
Kerneårsagsanalyse - kort beskrivelse af metoden
Gruppe 9 Præsenterer Smartphone = smart politi. Formål • Det vil gøre daglig dagen nemmere, ved bla. at have kamera og GPS samlet, adgang til internettet.
CAP Møde i myndighedsforum
Vi gennemførte en række interview ifm
13. Arbejdsdeling i en virksomhed funktioner
Skabelon til strategisk plan
ERP-Projekt Jakob Mikkelsen, Jeppe Bøgh, Martin Olsen og Casper Mathiasen.
Hændelsesanalyse - kort beskrivelse af metoden
Patientsikkerhedsrunde - et ledelsesredskab
Kommunikation i projekter
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
Hvad kan vi gøre for at få psykiske sårbare tilbage i arbejde ?
Risici for SAPA-projektet
Input FMEA Output Shit in = Shit out FMEA
Vælg layout 1. Højre klik uden for dit slide 2. Vælg et passende layout fra “drop ned” menuen 3. Bemærk at der findes 4 forskellige farvetemaer du kan.
Virksomhed Linnea Jacobsen 2. semester uge 5 + 8: Visuel Identitet.
Ekstra desktop ArcIMS Ekstra desktop ArcIMS 2001.
Beskrivelses- og analyse-teknikker understøttet af Oracle Designer
Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…
Overdosering med blodtryksmedicin i forbindelse med dosisdispensering
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Green Network BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR Umiddelbare årsager Hændelsen + Skadevolder Skade Risici i arbejds-
Ny privatmodel - Risikoanalyse 1 Brainstorm Brainstormingen gennemføres ved at spørge: ”Hvad kan gå galt? Hvad kan gå galt.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Et par tips til økonomi Regnskabsanalyse og økonomistyring (rentabilitet, indtjeningsevne, kapitaltilpasningsevne) + likviditet. Hvordan er økonomien sat.
Lavet af Christine og Signe 8.C ESSAY. Beskrivelse Man inddrager sine egne meninger og tanker. Ved vi tænker over tingene, danner vi billeder oppe i vores.
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 ARBEJDSMILJØLEDELSE OHSAS Seminar 1 Arbejdsmiljøledelse OHSAS
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard. Overfoer eSellerOrdre til Nav Salgsordre eSeller Salgsordrer skal overføres til Nav salgsordrer for at kunne.
Lean Sales Manager LEAN INTRODUKTION Principperne Spild.
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard. Data til Excel videre til Nav kan eksportere alle data fra listevisninger til Excel (som så kan videresende.
Projekt ”Attain” ? Formål: Vi ønsker at implementere Navision Attain for at skabe en mere tidssvarende platform for Newline A/S samt sikre, at vi har den.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Implementering Innovation er risikofyldt, og selv med en meget detaljeret og omfattende strategi og et godt forarbejde kan det gå Galt, hvis udførelsen.
Virksomhedens sociale kapital Selskab for Arbejdsmiljø 8. Oktober 2008 Kristian Gylling Olesen Ph.d.-studerende Eva Thoft/ Arbejdsmiljøkonsulent/Grontmij.
materialet er altid tilgængeligt eleverne inspireres gensidigt.
Seminar 6 – Arbejdsmiljøledelse
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 3 Handlingsplan Seminar 3 – Politik, mål og handlingsplan Handlingsplan.
Carspark Lager og eCommerce Status. Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown.
Business cases.
Af Christina Hesselholdt. Genre n Christian Hesselholdt betegner sin bog som en samling af fiktioner om en barndom.
Handlingsalternativer
Den Kreative Platform I TIK 3
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. Økonomi på Spil (Arbejdshæftet: Styr på dine penge)
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. PengeSpillet (Arbejdshæftet: Viden om penge)
Jesper Boserup Thestrup LARM og DMP København 19/
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
IC Companys Projektstyring af nyt Data Warehouse-system (udtræk af data fra databasen – rapporter)
Sælg mere på Nettet MarketingCamp Copyright © 2013 by CustomerSense. All rights reserved.
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Beskyt din virksomhed- Workshop
Supply Chain management SCM
SUF - gevinstrealisering
Styrk rådgivningen over for eksportkunderne
Præ-projekt Planlægning Afslutning
Cloud Computing Model-View-Controller
Baggrund for DM Media Opbygning af permission base
Implementering og dokumentation
Synergi – et system til arbejdsmiljørapportering
Adgang til egne data IT-Arkitekturrådet d It-Arkitekturrådet
Fælles tværgående BrugerID på Jobcenterområdet
Adgang til egne data IT-Arkitekturrådet d It-Arkitekturrådet
Fælles tværgående BrugerID på Jobcenterområdet
Præsentation af IT-sikkerhedsfunktionen
Præsentationens transcript:

Carspark Lager og eCommerce Status

Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown Structure  Hardware  Lagersystem  Data konvertering  WEB page  eCommerce system Krav specifikation  SMARTe krav  Spørgsmål

SWOT

Tale med medarbejderen om hændelsen. Medarbejderen skal have følelsen af at man står på sin side. Kunde skal I hvert fald kontaktes pr. telefon – ikke mail. Pointere medarbejderen undskylder, og at man har brug for ham! Kunden har altid ret!

til J.J. Forståelse for kunden Oplyse om hvad vi har gjort for at det ikke sker igen Mulige konsekvenser? Vi er der for kunden

Kommende opgaver Organisation Breakdown Structure Estimering af de mange delopgaver Opbygning af netværksdiagram Udarbejdelse af tidsplan Udarbejdelse af ressourceplan Fortsætte med krav- og risiko analyse