Carspark Lager og eCommerce Status. Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
Advertisements

Systemejer organisation.
Digital Offentlig Byggesagsbehandling ABT-fondsprojekt med Gladsaxe, Gentofte, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Vejle og Århus EBST og KL DOB MAJ KONFERENCE.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Kerneårsagsanalyse - kort beskrivelse af metoden
Gruppe 9 Præsenterer Smartphone = smart politi. Formål • Det vil gøre daglig dagen nemmere, ved bla. at have kamera og GPS samlet, adgang til internettet.
CAP Møde i myndighedsforum
Produktion og Logistik
Vi gennemførte en række interview ifm
Velkommen til workshoppen Blindgyde eller karrierevej - kundecentret som en integreret del af koncernen Drivsel – drift og trivsel i call centre konference.
13. Arbejdsdeling i en virksomhed funktioner
Virksomheders Risk Management i juridisk kontekst
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead - eCommerce.
ERP-Projekt Jakob Mikkelsen, Jeppe Bøgh, Martin Olsen og Casper Mathiasen.
Patientsikkerhedsrunde - et ledelsesredskab
Kommunikation i projekter
POLITIK LEDELSESSYSTEM
Risici for SAPA-projektet
IT-Strategi.
Input FMEA Output Shit in = Shit out FMEA
ORIENTERING OM LEDELSESEVALUERING – til medarbejdere
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Virksomhed Linnea Jacobsen 2. semester uge 5 + 8: Visuel Identitet.
Ekstra desktop ArcIMS Ekstra desktop ArcIMS 2001.
Michael og Julie Hvad vil DU gøre? (Klik for at komme videre)
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
Beskrivelses- og analyse-teknikker understøttet af Oracle Designer
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…
Overdosering med blodtryksmedicin i forbindelse med dosisdispensering
12. Årsrapport for selskaber
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Lavet af Christine og Signe 8.C ESSAY. Beskrivelse Man inddrager sine egne meninger og tanker. Ved vi tænker over tingene, danner vi billeder oppe i vores.
Bæredygtig business: grøn branding. Vi starter lige med at kridte banen op, som består af et marked, branding og farven grøn.
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 ARBEJDSMILJØLEDELSE OHSAS Seminar 1 Arbejdsmiljøledelse OHSAS
Lean Sales Manager LEAN INTRODUKTION Principperne Spild.
VISION HVAD vil vi stræbe efter: HVORDAN når vi frem: HVILKE ‘områder er relevante: Oprettelser af projektorganisation – de overordnede rammer STRATEGI.
Projekt ”Attain” ? Formål: Vi ønsker at implementere Navision Attain for at skabe en mere tidssvarende platform for Newline A/S samt sikre, at vi har den.
Virksomhedens sociale kapital Selskab for Arbejdsmiljø 8. Oktober 2008 Kristian Gylling Olesen Ph.d.-studerende Eva Thoft/ Arbejdsmiljøkonsulent/Grontmij.
Seminar 6 – Arbejdsmiljøledelse
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 Seminar 3 Handlingsplan Seminar 3 – Politik, mål og handlingsplan Handlingsplan.
Lean administration og service
Carspark Lager og eCommerce Status. Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown.
Af Christina Hesselholdt. Genre n Christian Hesselholdt betegner sin bog som en samling af fiktioner om en barndom.
Handlingsalternativer
Den Kreative Platform I TIK 3
23. juni 2015 Det Semantiske Web Mads Carlsen. 23. juni 2015 Problemer med det nuværende Internet Ingen semantiske specifikationer. Søgning giver mange.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. Økonomi på Spil (Arbejdshæftet: Styr på dine penge)
FORBEDRINGSLEDELSE OG KOMMUNIKATION Helle Adolfsen, Sygeplejefaglig direktør, E-MBA, Cand. Cur 27. APRIL 2016.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Sælg mere på Nettet MarketingCamp Copyright © 2013 by CustomerSense. All rights reserved.
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
It forretningsstrategier
Supply Chain management SCM
Oplæg til Elark seminar
Styrk rådgivningen over for eksportkunderne
Præ-projekt Planlægning Afslutning
Cloud Computing Model-View-Controller
WBS for JB Plastics Level 1 Level 2 Level 3 JB Plastics design og
Udarbejdet af UU Randers
Implementering og dokumentation
Hovedmilepælsplan - skabelon
VVS-BRANCHENS FREMTID
Adgang til egne data IT-Arkitekturrådet d It-Arkitekturrådet
Fælles tværgående BrugerID på Jobcenterområdet
Adgang til egne data IT-Arkitekturrådet d It-Arkitekturrådet
Fælles tværgående BrugerID på Jobcenterområdet
Præsentationens transcript:

Carspark Lager og eCommerce Status

Opgaven Risiko analyse  Risici i forhold til at få ordren  Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown Structure  Hardware  Lagersystem  Data konvertering  WEB page  eCommerce system Krav specifikation  SMARTe krav  Spørgsmål

SWOT

Tale med medarbejderen om hændelsen. Medarbejderen skal have følelsen af at man står på sin side. Kunde skal I hvert fald kontaktes pr. telefon – ikke mail. Pointere medarbejderen undskylder, og at man har brug for ham! Kunden har altid ret!

Kommende opgaver Organisation Breakdown Structure Estimering af de mange delopgaver Opbygning af netværksdiagram Udarbejdelse af tidsplan Udarbejdelse af ressourceplan Fortsætte med krav- og risiko analyse