Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAlbert Bjerregaard Redigeret for ca. et år siden
1
Carspark Lager og eCommerce Status
2
Opgaven Risiko analyse Risici i forhold til at få ordren Risici i forhold til at kunne udarbejde ordren Work Breakdown Structure Hardware Lagersystem Data konvertering WEB page eCommerce system Krav specifikation SMARTe krav Spørgsmål
3
SWOT
4
Tale med medarbejderen om hændelsen. Medarbejderen skal have følelsen af at man står på sin side. Kunde skal I hvert fald kontaktes pr. telefon – ikke mail. Pointere medarbejderen undskylder, og at man har brug for ham! Kunden har altid ret!
5
Email til J.J. Forståelse for kunden Oplyse om hvad vi har gjort for at det ikke sker igen Mulige konsekvenser? Vi er der for kunden
6
Kommende opgaver Organisation Breakdown Structure Estimering af de mange delopgaver Opbygning af netværksdiagram Udarbejdelse af tidsplan Udarbejdelse af ressourceplan Fortsætte med krav- og risiko analyse
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.