Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Home v/ Anne Crone.
Advertisements

LinkedIn Intro.
Nordvestjysk Lederforum 1. november 2012
Hvordan kommer vi videre? - Et oplæg om at navigere i forandringer
Thomas. B. Pedersen Lærer: Martin Glud
Innovation Camp 2013.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Marketingplanlægning
Backoffice præsentation
Markedsvurdering.
Sine Vestergaard Johnsby
Det du kommer til at se og opleve i dag er en helt ny teknologi indenfor ernæring. Med denne teknologi er det muligt at opleve fordele allerede indenfor.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
Brugernes kreativitet - Kreative processer i innovation med inddragelse af brugerne Ditte og Marianne Den 8. februar 2007.
Forretningsmodel.
Reklamer Reklametyper.
11. Virksomhedens indtægter
Ændring af kontrast. Ved at sætte meget kontrast på billedet, får man også et varmere billede. Ved at skrue ned for kontrasten, får man dermed et koldere.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
 ” kunsten og videnskaben at designe hjemmesider, der hjælper brugerne med at træffe beslutninger, som resulterer i ønskværdige handlinger ” (Andrew Chak)
SUNDBY. SUNDBY Sundby kantine/café Sundby kantine/café; I Sundby Cafe lærer du at finde opskrifter om sund mad, både almindelig mad, men også det søde.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
10. Virksomhedens indtægter
Snak med din sidemand om dette et par min.
Børns udvikling Tamim harise.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Uafhængige LifeWave Distributører
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
6. Virksomhedens indtægter
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Historik: Grundlagt 1948 Produceret tomater siden 1976 Leverer til GASA indtil 1980 Starter levering til Nordgrønt, men fra 1985 leverer vi direkte.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
mens animationen kører afprøve andet design
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Kommunikations opgave klasse 1,5 Gruppe 1 Katrine Jeanette Casper Mikkel Kristian.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Crystalwave Generation II
Anders Kibbel | Chokolade Julemand
markedsføringsplaner
Parametermix - produkt
konkurrencesituation
INSPIRIUS John Mejlgren Camilla Mejlgren. INSPIRIUS John Mejlgren Camilla Mejlgren.
Månen lyser fuldt Mel.: Timon Müller Tekst: Line Nielsen.
SUCCES MED SALG 1.
KUNDEFORMIDLING.
6. Virksomhedens indtægter
Sikken voldsom trængsel og alarm
Mælk og andre Mælkeprodukter.
Handels- og procentregning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Forankring Personlig udvikling i Det nye bibliotek SUPPLEMENT AS.
Af alle hjemmesideejere har ikke
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red Bull Af Frederik Thomsen

Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende og attraktivt. (præsentation af produktet) Emballagen beskytter det flydende drikkelse mod lys, varme, kilde, bakterier osv. (beskyttelse og opbevaring) Informationer om produktet forekommer på dåsen. Dette er en engangsvare, det vil være svært at lade dåsen stå åbnet over længere tid. Skal derfor nydes over en korvarig periode. (brugsfunktion)

Kvalitet: Den smagsmæssige kvalitet, det er den der vedrører produktets udseende, farver og design. Deres dåser er farverig ”bå, sølv og RØD” Imagemæssig kvalitet (psykologisk kvalitet). Det drejer sig om den prestige eller det image red bull har. Hermed handler det om Red Bulls promotion, og deres image er at ”Red Bull giver vinger”. Det ligger i folks bevidsthed, og det samme gør deres reklamer og ”stunts”

Service: Service før købet: Red Bull ”giver vinger”, man får energi og får gang i kroppen. Service af deres sælgere/grossister Under købet: Du får nydelsen af en kold energi drik, og en masse energi ind i kroppen. Efter købet: Du har fået nydelsen, og får dit rus ved hjælp af meget energi, senere

Podukt Kortvarigt produkt