Annoncefinansieret indstik - Baggrund for projektet: -Brande de sønderjyske virksomheder over for dansk erhvervsliv og politikere -Fortælle de positive.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Resultater og opfølgningsmuligheder for LUP 2009 – kommunikation og patientinddragelse Specialkonsulent Trine Østerbye Web- og kommunikationsmedarbejder.
Rotary gør en forskel - også for lokalsamfundet
erhvervsmedier der bringer vækst værdi
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
Lyngby-Taarbæk VIDENSBY
Stærk funding er ikke én ting! §18 Lokale fonde Koncerter Bøtter Virksom- heder Loger Lokale netværk Appelsiner i turbanen Presseomtale Netværk.
Vækstforum Hovedstaden
Trivselsfremme og -vedligeholdelse • Projekt ”Bach – trivsel og vækst” (2003 – 2005) • Resultat og forandringer (2005 – 2006) • Nye tiltag (ultimo 2006.
Talentvejen, hvad? Før start på ungdomsuddannelsen – prioritere brobygning og introforløb endnu højere. Styrket samarbejde med UU og folkeskole. Undervejs.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Fremtidens vinderhold DI fødevarer årsdag
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Online annoncer og bannerreklamer
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Anonym Digital Rådgivning
5. November 2013, Kulturstaldene, Forsamlingshuset, Halmtorvet
Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver.
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Århus Kommune Borgmesterens Afdeling Borgmesteren Af Louise Gade ATG-konference 2005 Vækstvisioner og samarbejde i den nye region Louise Gade Borgmester.
”Hvordan kan Sønderjylland klare konkurrencen
BackIIBasic En undervisningscase i entrepreneurship
Mobility management og sundhed Mobility og Sundhed.
Orientering fra bestyrelsesmøde 3. november 2006 Medarbejdermøde.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv Alle har ret til en rig natur.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Nye højder Mod Drømmen om fremtidens frikirke i Danmark Alene – eller en del af det større fællesskab?
Tillidsreformen – hvordan har jeg arbejdet med reformen og hvor langt er vi nået? MED konference
Leder af Frivilligcenter Aarhus
Llælædlf. Flere ka’ mere Spastikerforeningens økonomi skal styrkes. Spastikerforeningen vil være større Spastikerforeningen vil være mere synlig Spastikerforeningen.
Case: Fyrværkeri.dk. Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk.

ERHVERVSRETTET VIDENSAMARBEJDE MÅL VÆKST GENNEM FORRETNINGSSAMARBEJDE BASERET PÅ VIDENSAMARBEJDE OG UDVIKLING REGION MIDTJYLLAND - SHANGHAI
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
Anonym Digital Rådgivning Erroll Marshall Pædagogisk projektleder.
Fakta om AL-Bank Landsdækkende 66 filialer (incl. 5 fra Roskilde Bank). Etableret 1919 – til Århus i Ejes af fagbevægelsen m.fl private.
Køge Erhvervsservice 6. Februar Agenda -Præsentation af os -Lidt om Køge Erhvervsservice -Vores biks og værdier.
Møde tirsdag den 6. oktober 2009 Kl 10-12, hos Dansani A/S, Haderslev URS møde den 6. oktober 2009.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Ungdommens Uddannelsesvejledning Odder & Skanderborg
Møde tirsdag den 1. december 2009 Kl hos Sydbank A/S, Aabenraa URS møde den 1. december 2009.
Højskolernes Internationale og Europæiske arbejde Resultater fra undersøgelse forår 2006 På baggrund af besvarelser fra 74 ud af 79 højskoler.
Verdens værste bødler Sagprosa.
Velkommen Styrk erhvervsklimaet i Viborg 17. marts 2015
Økonomiske begreber Samfundsfag.
Masterplan for infrastruktur Region Midtjylland Give en status for hvordan infrastrukturen ser ud i dag, Redegøre for de udfordringer, vi står overfor,
Høje-Taastrup Kommune og Facebook Transnationalt møde Kristiansand – Høje-Taastrup 17. april 2013.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
BRANDING som udfordring for FUR
Mål ● Er der grundlag for at realisere vores koncept og hvordan kunne det realiseres?
GRUPPE 6.
Stevns Kommune indbyggere En kommune på kanten Digitaliseringsgrad Stevns Bibliotekerne 3 biblioteker, 70 ugentlige åbningstimer 14 medarbejdere.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Vækst og velfærd Nærhed og kvalitet! 30. marts 2006 Kvindernes Vækstforum.
Livtag med Berlin-muren - eller historien om, hvad der skal til for, at forskere og virksomheder kan skabe vækst sammen Adm. direktør Jens Klarskov Vækstkonference.
Graduate-program i SKM Søren Eikers Innovationskonsulent
John Vinsbøl Udviklings- og VEU centerchef Vestsjælland
/ Anne-Sofie Skovmand Karrierestedet, Jobcenter København
(Hvordan) bringer Peer-støtte recovery ind i organisationerne
Sklerodermiteamet Nu- og fremtid
INNO-NORD.
afrapportering den 22. september 2005
Science-kommuner Finansiering: Undervisningsministeriets pulje
Afsnit 1 Afsnit 2 Afsnit 3 Afsnit 4 Afsnit 5 Afsnit
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
samarbejde med Aalborg Universitet
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Annoncefinansieret indstik - Baggrund for projektet: -Brande de sønderjyske virksomheder over for dansk erhvervsliv og politikere -Fortælle de positive historier fra regionen, en region i fremdrift -Øge interessen for regionsudvikling over for nøglepersoner -Synliggøre de sønderjyske klynger og det stærke netværk -Nuancere URS’s arbejde i regionen og den værdi, det skaber

Annoncefinansieret indstik - Fakta om projektet: 32 sider indstik i Børsen i ”Vækst Danmark” Format - som Børsen, men på hvidt avispapir Læsertal er erhvervsfolk – du kommer i tale med en bred målgruppe Pris 1/1 side er kr Til sammenligning koster en 1/1 ann. kr Branding via annonce eller advertorial (artikel) Ekstra eksemplarer til anvendelse i B2B sammenhænge og internt i virksomheden

Annoncefinansieret indstik -