Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Case: Fyrværkeri.dk. Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Case: Fyrværkeri.dk. Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk."— Præsentationens transcript:

1 Case: Fyrværkeri.dk

2 Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk

3 Problem Svær målgruppe at trænge igennem til Præventive kampagner er pr. definition lav- interesse overfor målgruppen Mediestøj - perioden og til jul og nytår er det mest overkommunikerede tidspunkt på året Case: Fyrværkeri.dk

4 Løsning Fortæl målgruppen hvordan følgerne af fyrværkeriulykker vil påvirke den hverdag de kender til i dag Case: Fyrværkeri.dk

5

6

7

8 Resultater Sundhedsstyrelsen har noteret det laveste antal anmeldte fyrværkeriskader siden 1985 På et lille budget genererede kampagnen massiv PR i TV2 Nyhederne, TV Avisen, 19 Direkte, TV Lorry, Berlingske Tidende, Politiken m.fl. Den offentlige debat om kampagnen har ført til, at flere folkeskoler har brugt problemstillingen om fyrværkeriskader, som emne i undervisningen


Download ppt "Case: Fyrværkeri.dk. Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google