Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afVictoria Krog Redigeret for ca. et år siden
1
Case: Fyrværkeri.dk
2
Opgave Få en ung mandlig målgruppe til at tænke sig om en ekstra gang, før de anvender fyrværkeri omkring nytårstid Case: Fyrværkeri.dk
3
Problem Svær målgruppe at trænge igennem til Præventive kampagner er pr. definition lav- interesse overfor målgruppen Mediestøj - perioden og til jul og nytår er det mest overkommunikerede tidspunkt på året Case: Fyrværkeri.dk
4
Løsning Fortæl målgruppen hvordan følgerne af fyrværkeriulykker vil påvirke den hverdag de kender til i dag Case: Fyrværkeri.dk
8
Resultater Sundhedsstyrelsen har noteret det laveste antal anmeldte fyrværkeriskader siden 1985 På et lille budget genererede kampagnen massiv PR i TV2 Nyhederne, TV Avisen, 19 Direkte, TV Lorry, Berlingske Tidende, Politiken m.fl. Den offentlige debat om kampagnen har ført til, at flere folkeskoler har brugt problemstillingen om fyrværkeriskader, som emne i undervisningen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.