Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LIV I LUNGERNE.dk image by placeit.net.
Advertisements

Æstetik og layout Skrifter og typografi
Skriftlige opgave kom IT
Almen studieforberedelse
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Danida Verdensbilledlegat film – film – film
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Interaktive test - Karakteristika & Nyskabelser
Workshop 1: Ideudvikling og problemformulering
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Kommunikation / it.
Køn og identitet Charlotte Schelde-Rathkjen
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Min identitet af Julie 10.A Udseende Jeg har langt lyst og lidt krøllet hår. er lav. blå øjne.
Videreudvikling af ide 2&2
XP processen problemer og løsninger Problem Svært at få lavet ordentlige rammer for projektet. (Holde den indre kodeabe i skak)‏ Løsning Den første dag.
Verden venter - fokus på 7 job Friskolen i Skive klasse Projektuge 2006 Grete Bundgaard og Allan Mikkelsen.
Almen sTudieforberedelse - AT
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Konference om Almen Studieforberedelse
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Workshop 1: Ideudvikling og problemformulering Sarah m. L. Krøtel
Henrik Johansen 1.2 Roskilde Tekniske Gymmnasium.
Dagens program Præsentation af mig15 min. Præsentation af kurset samt praktisk info (herunder hjemmeside, køb af kompendium m.m.)15 min. Øvelse:
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Trigonometrisk Lommeregner
Velkommen til KUP-workshop. Hvad skal vi lære i dag? Hvad er aktivitetsudvikling Hvordan aktivitetsudvikler man Hvorfor aktivitetsudvikler man.
Min præsentation Varighed – ca. 3 minutter Vurdering af blog i 8 faser I dybden med 5 af faserne Formål.
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Biologi i AT.
Innovation præsentations eks. Start med at forklare hvilket problem du mener dit innovative forslag ville kunne løse. Mit innovative forslag tager udgangspunkt.
Undervisningscent eret Log out Om produktet Undervisningsmateriale Hjemmeside (valgt medie) Plakat til hjemmeside Amalie R. Pedersen Andreas L. Vishart.
Fortid, nutid, fremtid IT-Hacking
SO prøve.
OSO.
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
SO Prøve.
Udviklingsarbejde University College Sjællands brug af læremidler Læremiddel.dk 1Hold 09D & Inge Bjørnshave.
Videnskabsteori & metode
Kursus i Målgruppeanalyse
Gruppevejledning på tæt hold
Specialeforsvar d. 25/ , IT-Universitetet København Mette Gamborg Jensen & Karina Kold Foldager STORYTELLING - Markedsføring af en kunstorganisation.
Alexander, Lasse og Martin
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
KNÆK KODEN Samfundsfaglige område
Socialtilsyn årsmøde Faglig session: Autisme
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
Virksomhedssamarbejde
Naturfag.
MÅLINGER MED MENING 6. februar 2018 Morten Birk Olsen.
Interaktionsdesign.
SO-Eksamen På kanten af Danmark – Teknologiprojekt B
Skriv til nettet Læringsstie
Videnskabsteori og fagligt samspil Aarhus, januar 2018
Oplæg til grupperefleksioner til midtvejsevalueringen
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Climate Change, STX Fysik C
Præsentationens transcript:

Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations teorier Kort om mit produkt + farve valg Ophavsret Brugertest: kvantitativ, kvalitativ + mit valg af brugertest (kvatitativ eller kvalitativ) og hvorfor

Problemformulering I år 2031 vil skoler være centraliseret og der vil være indført fjernundervisning, dette vil lede til at elever går glip af det sociale ved at gå i skole og dermed gå glip af en stor og vigtig del af den skole vi kender fra nutiden.

Opgavetype + lidt om produktet Kampagne Poster, hvorfor? Farvevalg

Målgruppeanalyse Minerva model Målgruppe: moderne(blå og grøn) 35-45 årige med børn som er startet eller skal til at starte i skole

Gallupkompas Målgruppe: moderne Målgruppeanalyse Gallupkompas Målgruppe: moderne

Kommunikationsteorier AIDA Nummer 1 skal opfyldes før man går til nummer 2. Attention, produktet skal fange læser. Interest, produktet skal interessere læser. Desire, produktet skal give en lyst til at læse videre. Action, man skal vise hvor man kan få mere at vide (vis på produkt at dette sker)

Kommunikationsteorier KISS Keep It Simple Stupid (Vis igen på produkt)

Hvad er ophavsret? Hvad er plagiat?

Brugertest Kvantitativ undersøgelse (spørgeskema) Kvalitativ undersøgelse (interview) Forskellen på de 2 typer undersøgelser Mit valg af undersøgelse til mit produkt