Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Forum for Offentlig Topledelse Åbningskonference 1. september 2003
Advertisements

Generalforsamling Codan A/S 5. april  Et godt år •Vækst i bruttopræmier på 3,3 % •Combined ratio forbedret med 0,7% •Resultat efter skat på
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Et fremtidsscenarie for gas i vejtransport i Danmark Skive, 31
Erhvervsøkonomi projekt nr. 1
8 Segmentering på producentmarkedet
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Praktisk segmentering
Holmegaard en ny begyndelse.
Statistik om serviceerhverv -viden og samarbejde Maja Fromseier Mortensen.
Den glade CEO og iværksætter!
1 Jørgen Nue Møller Bygherren og Byggeriet - Om strategier og organisation Publiceret i 21. April 2003:
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Kvalitetsstyring som ledelsesværktøj.
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
7 Efterspørgselsforhold
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Virksomheder - definition
Loyalitet – hvad siger juraen?
Valg af parametre.
Alumneforeningen for Pædagogisk Sociologi
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
SWOT-analysen Litteratur lektion 4 Lægaard:
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Grundlæg din succes med en langsigtet strategi Derfor er en strategi vigtig – også på landbrug. Mikael Vest 10. januar 2007.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Fakta om AL-Bank Landsdækkende 66 filialer (incl. 5 fra Roskilde Bank). Etableret 1919 – til Århus i Ejes af fagbevægelsen m.fl private.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Strategiseminar – 23. januar 2007 Lauritz B. Holm-Nielsen A A R H U S U N I V E R S I T E T Strategiseminar – 23. januar 2007 Velkommen.
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Videncenter for virksomheders globalisering v/Tine Svane Hansen
Ledelse af forandringer i praksis Peter Engberg Jensen.
STRATEGY Vision Det man vil Core Values
2. Virksomhedens interessenter
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Introduktion til KVIK KvalitetsVærkøj til udvikling af Innovation og Kompetence Standardoplæg til hele organisationen.
Introduktion til KVIK Modellen Tovholderens rolle og opgaver
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Rikke, Sofia, Mattias og Mette
Tommy Engedal Kronborg
KVIK erfa-dag 22. Maj 2006 Hvorfor gør det en forskel at blive ved med at selvevaluere?
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Dansk Supermarked i korthed
Signalement af Lejerbo Ca boliger Organiseret i 53 selvstændige organisationer Fordelt på godt 680 afdelinger Hjulpet på vej af 755 ansatte Lejerbo.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
Givtige samarbejder med virksomheder Thorbjørn Sørensen Teknik- og miljødirektør Middelfart kommune.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse. 1. Virksomheden Virksomhedstyper - Produktionsvirksomheder - Handelsvirksomheder - Servicevirksomheder.
Målgrupper og segmentering
FORRETNINGSPLAN.
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
Værdigrundlag for Jobcenter Varde
Leavitts model.
Strategi for klinisk IT
Skabelon Business Case
Klinisk IT strategi 2017.
Skabelon Business Case
MISSION Vores mission er, at:
Firmamøde Firmanavn.
Leavitts model.
Disposition Strategi, er det relevant for mig?
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
Handlingsplan 2015.
Mission, vision og forretningsidé
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
2. Virksomhedens interessenter
Præsentationens transcript:

Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra DFDS Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra

Disposition Indledning Interessenter Segmentering Domæne Markedsføring Virksomhedsbeskrivelse Værdigrundlag Interessenter Stakeholder Segmentering Segmentering proces Strategisk niveau/horisonter Minerva modellen Domæne Markedsføring Målsætning Konklusion

Indledning Vi opdaterede visionen i 2012 og satte kunden i centrum Virksomhedsbeskrivelse Stiftet d. 11/12-1866 af SF Tietgen 22 skibe, 30 ruter. 6000 ansatte i 20 lande (DFDS Group) Omsætningen 12 mia. 2012 (DFDS Group) Mekanisk organisation Mission At skabe en unik oplevelse for deres passagerer Vision Vi levere pålidelige og fremragende service –uanset hvad vi transportere Værdigrundlag At skabe ”hygge” for deres kunder Unikt Break fra hverdagen Servicevirksomhed Aktieselskab Vi opdaterede visionen i 2012 og satte kunden i centrum Mål At Skabet det største afkast 40-50% i forhold til året før

Interessenter

Stakeholder Medarbejdervelfærd

Segmentering Segmenteringsproces

Minerva modellen

Strategisk niveau/Horisonter Langsigtede (Corporate – level strategy) Skaber værdi for samfundet da organisationen er en traditionsbunden virksomhed. Horisonter Horisont 1, kerneaktiviteter, forsvarer og viderebygger.

Domæne

Markedsføring Hvordan markedsfører de sig? Op til skolernes ferie Ældre mennesker, hele året (Tema cruises) Måden de markedsfører sig på? Bookingkoder Kampanger er bedst

Konklusion Formål? Konsumentmarkedet; kortvarig gode Køberen skal have et behov dækket (break fra hverdagen)