Møde….. 2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PostDK momsmodul Mange netbutikker overser, at der ikke er moms på forsendelser, når de sender varer til privat kunderne med Post Danmark.
Advertisements

NATUR OG MILJØ Teknik og Miljø Aarhus Kommune Skejby DET GODE GRØNNE BYRUM.
Information om Nøglehullet 2011
Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Skal forbrugernes adfærd eller luftfartens regulering ændres? Jacob Sørensen, NOAH Bæredygtighed DGI-byen, 23. november 2011.
Nyt projekt ”Nordisk sundere mad på farten”
Resultatopgørelsen – grundlæggende begreber
Årsmøder 2014.
PengeSpillet.
Overskrift.
Stærk funding er ikke én ting! §18 Lokale fonde Koncerter Bøtter Virksom- heder Loger Lokale netværk Appelsiner i turbanen Presseomtale Netværk.
Fundraising Jakob Ugelvig Christiansen
VEJEN TIL VÆKST.
Præsentation af Fredericia Spildevand
Muligheder og status i Danmark v/ Mads Helleberg Dorff Christiansen

Resultatopgørelsen – grundlæggende begreber
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Transport på landet Konference 5.november Transport på landet • Kompliceret • Ingen nemme løsninger • Mangler nytænkning Tendens: Find selv på løsninger.
FØDEVAREANPRISNINGER
6 om dagen 2009 Netværksmøde 27. februar 2009.
Tranum – Den digitale landsby
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Information om Nøglehullet 2011
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Coop Bank.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
Lise Walbom, Chefkonsulent i DI Fødevarer
Marketing & Fundraising
JORDFORBINDELSE.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
- sammen med glade mennesker
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Ole Knudsen Coop Norden AB Food Varesikring 10. januar 2006 Plantekongres.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Dansk Supermarked i korthed
Velkommen til borgermødet Husk sammen kan vi mere!
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Hvordan løser vi klimaknuden og hvad kan forbrugerne gøre?
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Brotorvet - Muligheder
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Handels- og procentregning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Møde….

2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed

Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned) Derfor gik det sådan (Varehuschefen/uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation) Butikkens resultater

Hovedbegivenheder i vores butik i 2011 * Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc.

Næst bedste resultat i kædens historie… Modernisering af 8 varehuse og konvertering af 2 tidligere xtra varehuse til Kvickly 50 års jubilæum den 9. november – 3 store kampagneperioder hen over året Nyt pay off – ”Frihed til at vælge” Nyt TV-univers med moderne børnefamilie, som er skilt Kvickly vandt 8 ud af 9 mulige 1. pladser i Fødevarestyrelsens Nøglehulskonkurrence, hvor alle detailkæder kæmper om at gøre det ”nemmere for danskerne at vælge sundere” Kvickly

Coop Danmark A/S Tilfredsstillende resultat Samlet salg i Coop og brugsforeningerne: over 43 milliarder kroner ex. moms Fortsat forbedring og modernisering af butiksnettet Nyt webvarehus hvor kunderne kan bestille og betale varer på nettet, enten til levering hjemme eller til lokal butik Nyt anlæg for kødforædling opført i samarbejde med det børsnoterede britiske selskab, Hilton Food Group

Ansvarlighed Afslutning på ansvarlighedsplanen: – 1 vision, 4 områder, 40 handlinger Indsatser indenfor miljø og økologi, sundhed, klima og etisk handel Arbejdet kan følges på Ansvarlighedsrapport 2011 er på coop.dk i løbet af foråret 2012 Ny ansvarlighedsstrategi

Miljø og klima Änglamark – Danmarks førende omtanke brand over 600 varer indenfor fødevarer, husholdning og personlig pleje Änglamark på Facebook annoncering og tv-spot Økologi –vækst i salget med 4 procent Aftale om CO2 kompensering af Änglamark vaskepulver forlænget. Der plantes træer på et areal svarende til 36 fodboldbaner i Mozambique. Coops klimaråd

Sundhed Nøglehullet – over 750 nøglehulsmærkede varer + frugt & grønt i Coops butikker Kendskab på over 80 % Salget er steget med 20 % Nyt orange fuldkornslogo, som gør det nemt for forbrugerne at vælge fuldkorn Alle Coops egne varemærker er uden hormonforstyrrende stoffer

Etisk handel Fairtrade – omsætningsfremgang på 15 procent 25 nye varer Ny serie af varer fra Afrika, Savannah, lanceret primo 2012 Coops kunder donerede 7.7 millioner kroner til Red Barnet og WWF Verdensnaturfonden i 2011 gennem Velgørenhedsknappen på flaskeautomaterne Alle Coops kæder solgte i januar 2011 en bærepose hvoraf 2 kroner gik til Danmarks Indsamling. FDB rundede beløbet op, og der blev overrakt en check på kr. ved TV-showet Via indsamlingsbøtter og salg af stregkode gav Coops kunder 3.6 millioner kroner til Afrikas Horn i august/september