v/ Jakob Hartmann Mørch

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Urtekram’sk VMI 13. April 2011 M3UG årsmøde 2011.
Advertisements

V./ Leif Tøfting Kongsgaard, Væksthuset
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Overordnet målsætning:
Tid til ledelse Henrik Leslye.
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Datakvalitetsstrategi Engrosmodellen
Lars Sommer – Kommunernes Landsforening Anders Krabbe Møller – Digitaliseringsstyrelsen Afsendersystemer.
BUREAU FOR MARKEDSANALYSER Din genvej til viden, indsigt & overblik Man får et hurtigt overblik ved at kigge på farverne. De grønne farver viser, at her.
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Værdistrømsanalyser.
Usability og interaktionsdesign i en mindre IT virksomhed Infinit 13
Arbejdspladsudvikling
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Produktion og Logistik
Vi gennemførte en række interview ifm
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
ERP-Projekt Jakob Mikkelsen, Jeppe Bøgh, Martin Olsen og Casper Mathiasen.
Kort introduktion til CareZone™ plejehjemsløsning
UDGANGSPUNKT 6. Februar Læringsmål Den studerende • har indsigt i og forståelse af forholdet mellem unges livs- og udviklingsbetingelser • kan reflektere.
Digitalisering og medialisering
Projektet støttes økonomisk af EU Go’Energi|Høje-Taastrup - telefon Ja, og jeg er interesseret i at høre mere Navn Adresse.
Analyse- og udviklingsmodel
Feedback Manual.
Kommunikation Dit budskab består af: 7% ord 38 % toneleje
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Automatisering af tværorganisatoriske processer
Forøg din værdi som konsulent
It-ledelse for ikke-it-chefer
IS-Strategi.
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…
Udfordringen Dårlige data skaber spild i de administrative processer. Hæmmer strategiske beslutningsgrundlag. Bremseklods for udvikling af konkurrenceevne.
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Struktur og processer Faseopdelt innovationsproces.
Virksomhedsservice og mentorprojekt for unge. Virksomhederne kommer ind her Virksomheder ringer til vores callcenter på Virksomhedsservice sidder.
Styrk miljøkommunikationen Planlæg din kommunikation – 7 nemme trin.
Tema MÅL Mentaltræning der virker MÅL En svømmers forløb med det mentale arbejde med procesmål og hans refleksioner.
”Vigtigheden af bæredygtig HR på tværs af landegrænser” Set og oplevet udfra skandinaviske virksomheders synspunkt.
Dokumentation af opgaver
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
ITB fra Produktsalg til løsningssalg Produktsalg til løsningssalg Indlæg på ITB møde Den 26. Oktober 2006 Henrik Fuchs.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Introduktion til afsætning
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Design af KVIK-selvevaluering Tovholderens rolle og opgaver 17. januar 2007.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Afdelingen for Økologi Landbrugets Rådgivningscenter Rådgivning om samarbejde Vores udgangspunkt var Gode varige samarbejder bygger på tillid Det fik vi.
Christopher Jensen Htx – 1.x 10/9-07 Det perfekte skud.
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings- & Kompetencegivende coachingforløb.
Nedbryd de strukturer, der forhindrer vidensdeling Mette Mønsted
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
Customer relationship management CRM
Effektmåling - kvalitative målepunkter
Customer relationship management CRM
Projektordninger Revision, fejlrater, bilagskontrol
Præsentationens transcript:

v/ Jakob Hartmann Mørch CRM CRM hos ”os selv” v/ Jakob Hartmann Mørch

STRATEGI WORKSHOP mål

STRATEGI WORKSHOP Effektivisering Motivering Differentiering

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN SIKRING UDBYTTE SIKRE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN DELING UDBYTTE DELE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING Forbedrer muligheden for et fælles mål !

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN ? konkurrent viden UDBYTTE E-mails billeder referater breve MÅLSÆTNING ordrer telefonsamtaler notater historik aftaler pdf filer møder kunde viden relationer Hør hvad Kamstrup siger;

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING KONKURRENCE KRAFT KONKURRENCE KRAFT UDBYTTE Produkt Kommunikation MÅLSÆTNING Markedet

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING ”Hunter” FOKUS 2 3

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3 Hør hvad CyberCity siger;

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Db

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetence UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer Hør hvad Pensions selskaberne siger:

STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL start ordre Processen UDBYTTE - MÅL start ordre

CRM

CRM

CRM

CRM

CRM

CRM

CRM

CRM

CRM

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT CRM INDSIGT SITUATION SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE

STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE

STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL VIDENSIKRING UDBYTTE - MÅL Hvis bare vi vidste –hvad vi i virkeligheden ved !

STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3 Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3

STRATEGI WORKSHOP Kunde og emne platform A B C 1 2 3 Segmentering

STRATEGI WORKSHOP SITUATION SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer

Kamstrup A/S Lis Muusmann siger: Vi har nu alle relevante kundeoplysninger lagt ind i SuperOffice systemet. Nu er alt samlet et sted, og vi har fået det overblik, vi manglede og den fælles videns base, som er helt afgørende for, at vi kan fremtræde som den topprofessionelle leverandør., som vore kunder forventer. www.kamstrup.dk

CyberCity Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med Allan Russel siger: Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med de rigtige produkter ! www.cybercity.dk

Pensions selskaberne Lars Ellehave Andersen siger: Med SuperOffice er det blevet meget let at udtrække forskellige og tværgående rapporter. Som chef vil jeg lynhurtigt danne mig et overblik. www.pension.dk