v/ Jakob Hartmann Mørch CRM CRM hos ”os selv” v/ Jakob Hartmann Mørch
STRATEGI WORKSHOP mål
STRATEGI WORKSHOP Effektivisering Motivering Differentiering
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN SIKRING UDBYTTE SIKRE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN DELING UDBYTTE DELE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING Forbedrer muligheden for et fælles mål !
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN ? konkurrent viden UDBYTTE E-mails billeder referater breve MÅLSÆTNING ordrer telefonsamtaler notater historik aftaler pdf filer møder kunde viden relationer Hør hvad Kamstrup siger;
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING KONKURRENCE KRAFT KONKURRENCE KRAFT UDBYTTE Produkt Kommunikation MÅLSÆTNING Markedet
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING ”Hunter” FOKUS 2 3
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3 Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3 Hør hvad CyberCity siger;
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Db
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetence UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer Hør hvad Pensions selskaberne siger:
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL start ordre Processen UDBYTTE - MÅL start ordre
CRM
CRM
CRM
CRM
CRM
CRM
CRM
CRM
CRM
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT CRM INDSIGT SITUATION SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL VIDENSIKRING UDBYTTE - MÅL Hvis bare vi vidste –hvad vi i virkeligheden ved !
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3 Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3
STRATEGI WORKSHOP Kunde og emne platform A B C 1 2 3 Segmentering
STRATEGI WORKSHOP SITUATION SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer
Kamstrup A/S Lis Muusmann siger: Vi har nu alle relevante kundeoplysninger lagt ind i SuperOffice systemet. Nu er alt samlet et sted, og vi har fået det overblik, vi manglede og den fælles videns base, som er helt afgørende for, at vi kan fremtræde som den topprofessionelle leverandør., som vore kunder forventer. www.kamstrup.dk
CyberCity Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med Allan Russel siger: Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med de rigtige produkter ! www.cybercity.dk
Pensions selskaberne Lars Ellehave Andersen siger: Med SuperOffice er det blevet meget let at udtrække forskellige og tværgående rapporter. Som chef vil jeg lynhurtigt danne mig et overblik. www.pension.dk