Overskrift Max 1 linje Resultater fra ny evaluering Lars Olsen og Nikolaj Borup Rasmussen Har Sikker Trafik LIVE effekt?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Gammelheds-Philosophy
Advertisements

Hvordan man opretter en cache
Måske er I gode venner i et år,
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
Evaluering og effektmåling i aktiveringsindsatsen
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Til alle der kommer og besøger os I Grækenland Her er en lille guide så I nemt kan finde frem til huset.
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Den svære ungdom Om unge i gråzonen.
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
Læringsmiljø på hhx; kvaliteter og udfordringer Temaoplæg 2: IKT i undervisningen på hhx DEA, 13. Oktober 2010 Ph.d.-stipendiat, Arnt Louw Vestergaard.
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Et væksthus for børn og voksne
Agenda Reformen kort fortalt Hvad er det vigtigste nye? Nytter det?
Pronominer/Stedord (Fornöfn).
Arbejdspladsudvikling
Forebyggelse af alvorlige trafikulykker
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Taktil – Røre børnene Jeg er god til at huske noget, hvis jeg tegner, mens jeg får det forklaret Jeg er god til at lytte, hvis jeg må pille ved noget imens.
Denne præsentation er specielt for begyndere. Se hele serien igennem før start. Hav værktøj og ler klart. GOD FORNØJELSE.
Dansk 1. klasse.
Chicken Af: Louise, Camilla og Johanna..
Litteratur på mobilen Der er meget, vi ikke kan vide! Men alligevel meget der står mellem linjerne… hvorfor skriver hun ikke tilbage og hvad er det, der.
mine observationer Filmanalyse af OK Gloser til filmen
Fortæl om din seneste succes i klasseværelset. Hvordan påvirker fraværet de klasser, du underviser?
Gør det simpelt Trænings planlægning.
ER-diagrammer (databaser, del 4)
3. N OVEMBER 2009 DØGNKONFERENCE, HORSENS. I NDHOLD Hash- og Kokainprojektet Grupperne Formål Målgruppe Tilgang Udvalgte resultater.
Den teoretiske undervisning og teoriprøven
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Udarbejdet af Annette Olsen. Agenda Baggrund for øget fokus på trafik og samarbejde Gennemgang af projektet Før / undervisningsmappe/ invitation/ Under.
Spørgsmål: 1 Hvad er en knallertansvarsforsikring? Svarmuligheder: Ja
Tekstslide med overskrift, indhold og notefelt Overskrift Max 1 linje Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Vejlederens kommunikation
VIA NORDICA HELSINKI 10. JUNI Accept af hastighedsgrænser og politikontrol - Det er muligt at få folkelig støtte Jesper Sølund Rådet for Større.
Animation.  Det er ganske let at indstille en brugerdefineret animation – blot klik på Tilføj effekt og vælg mellem mange forskellige effekter. PowerPoint2.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Relationen sikrer helhed og tryghed i elevens uddannelsesforløb.
Refleksioner og opsamling ift. i går
Tekstniveauer: 1.For at skifte mellem de forskellige tekstniveauer, brug "Forøg list niveau"- knappen i værktøjslinjen "Formatering". 2.For at komme tilbage.
Generel tekstslide Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller tilføje bullit brug bullit-værktøjet.
Biblioteket som læringscenter
Navn Navnesen via Indsæt/Sidehoved. Generel tekstslide Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller.
Alternativ forside Overskrift Max 1 linje Vi kører bil, når vi kører bil – i kommunen! Samarbejde om Sikker Trafik – workshop 1. oktober 2014/ seniorprojektleder.
Kvinder Ser sig i spejlet..
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
FOREBYGGELSE AF HØJRESVINGSULYKKER
Generel tekstslide Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller tilføje bullit brug bullit-værktøjet.
Grafslide med overskrift, indhold og graf Overskrift Max 3 linjer Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at.
Normalt Brundt hår men er farvet rødt Tøjstil er normalt det samme, men det går an på om det er i skolen eller efter skole. Går altid med smykker af en.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Alternativ forside Overskrift Max 1 linje VELKOMMEN Alternativ forside dias med billede Copy / paste dette slide, højreklik længst ude i kanten og vælg.
Forside med baggrundsbillede. Skriv titlen med Arial Regular. Skriv stort. Lad teksten forholde sig til baggrundsbilledet. Du kan vælge andre baggrunds-
Forside med baggrundsbillede. Skriv titlen med Arial Regular. Skriv stort. Lad teksten forholde sig til baggrundsbilledet. Du kan vælge andre baggrunds-
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Alternativ forside Overskrift Max 1 linje Politiseminar De unges forældre – et nyt fokus 13. Juni 2013.
Forandringskompasset. Program 9:00- 9:15Velkommen og formål med dagen 9:15- 10:00Introduktion til kompassets forandringsfaser + mini øvelse 10:00-10:15Pause.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Overskrift Max 1 linje HVORFOR undervise i færdsel ?
Instruktioner Der findes 4 forskellige skabeloner i 6 forskellige farver: titel, punktopstilling, billede og citat. Derudover er der én skabelon hvis titelsiden.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
Forside uden yderligere tekst. Du kan vælge andre forsider ved at højreklikke på slidet og vælge ”Formatér baggrund”. I boksen, der dukker op, vælger du.
Statistik, bøder m.m. Statistik
Præsentationens transcript:

Overskrift Max 1 linje Resultater fra ny evaluering Lars Olsen og Nikolaj Borup Rasmussen Har Sikker Trafik LIVE effekt?

Tekstslide med overskrift, indhold og stor billedeboks Overskrift Max 3 linjer Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller tilføje bullit brug bullit-værktøjet Sikker Trafik LIVE 2 forskellige typer besøg Skolebesøg i klasse Skolebesøg på erhvervs- og produktionsskoler

Evaluering af Sikker Trafik LIVE Kvantitativ dataindsamling Før- og efterskemaer blandt folkeskoleelever Før- og efterskemaer blandt erhvervsskole- elever Kvalitativ dataindsamling 6 Fokusgrupper på erhvervsskoler 5 Fokusgrupper på folkeskoler I alt 105 elever

Citat slide Resultater

Tekstslide m overskrift, indhold og billedeboks Overskrift Max 1 linje Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller tilføje bullit brug bullit-værktøjet Hovedkonklusioner Meget positive vurderinger af foredraget Markant ny indsigt i konsekvenser af ulykker Ændring i holdninger til risikoadfærd i trafikken Elevernes viden om risici i trafikken øges Alle får en positiv læring af foredraget. Konkrete handlingsreaktioner efter foredraget

Holdning ”Hvad mener du? Synes du det er okay, at:”

”Jeg er holdt op med at køre med 80 km/t ind i gennem Ranum.” ”Det popper meget op hos mig, hver gang jeg er nede ved vejen og har musik i ørene, det skal jeg nok tage ud. Ellers kan jeg ikke høre bilerne.” ”Jeg har taget en beslutning om, at jeg aldrig vil sætte mig ind i en bil, hvor køreren har været meget påvirket. Både alkohol og stoffer. Den beslutning traf jeg efter besøget.” ”Jeg er holdt op med at skrive sms’er, når jeg sidder bag rattet” ”Jeg er holdt op med at skynde på min mor, når hun ikke kører hurtigere end fartgrænsen” ”Jeg er holdt op med at sidde med telefonen i hånden i bilen. Det ændrer sig ikke tilbage.” ”Jeg har husket den [selen] lidt mere efter Rådet for Sikker Trafik har været på besøg. Nu er det det første, jeg gør, når jeg sætter mig i bilen.” ”Jeg går ikke over for rødt mere.” ”Jeg siger til alle dem, der skal sidde i min bil, at de skal have sele på.” ”Jeg er begyndt at tænke over historien, når jeg kører for stærkt. Det kan godt være, jeg har glemt det om et halvt år, men det virker.” ”Det sidder i baghovedet. Så jeg tænker, her behøver jeg ikke køre 60 km/t, hvis der står 30 km/t på skiltet.”

Tekstslide m overskrift, indhold og billedeboks Overskrift Max 1 linje Tekst her. For at skifte niveau på teksten, brug forøg / formindsk indrykning For at fjerne eller tilføje bullit brug bullit-værktøjet Det videre forløb Mobile surveys (medio-ultimo 2014) Optimering af indsatsen Før- og efterskemaer til elever (primo 2016)