Spørgeskemaundersøgelse www.fertilitetsklinikkenskive.dk www.fertilitetsklinikkenskive.dk.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præsentation af resultater for projekt ”Analyse af samarbejdet mellem kommunerne og Region Midtjylland, Jord og Råstoffer” Jord-ERFA-Midt,
Advertisements

Spørgsmål 1/25 Hvor ofte benytter du 3M’s intranet? A) Hver dag
Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
HNX Årgang 2011/2012.  Optagelseskrav  Personlige krav  Hvor?  Forløb  Indhold  Muligheder.
At Dividere.
EJERSKIFTE Statistik om ejerskifter i Danmark baseret på resultater fra spørgeskemaundersøgelse Okt./nov for Erhvervs- og Byggestyrelsen og INSEAD.
Krav til informationsformidling
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Temadag om undervisningsmiljø
Hvordan kan man arbejde målrettet med inklusion?
Til alle der kommer og besøger os I Grækenland Her er en lille guide så I nemt kan finde frem til huset.
At Dividere Decimaltal.
På hospitalet var der en alvorligt syg patient. Familien var samlet i ventesalen, og endelig kom en træt og bedrøvet læge ind: -”Jeg er ked af at skulle.
Vodskov Bibliotek Hvad laver de når vi går hjem
Forsiden 1.Denne knap bruges når du vil taste dagens resultater ind. 2.Denne knap skal kun bruges hvis du allerede har gemt data og du finder ud af at.
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
EN HELHEDSORIENTERET UNGEINDSATS? ERFARINGER FRA NULPUNKTSANALYSEN AF ROUTE 25 V/ANNE MØLGAARD, RAMBØLL Alternative title slide.
Erfaringer fra netværkssamarbejde
Jesus kalder, for at velsigne Søndag den 9. september 2012.
BEFRIENDE RAMMER Svend Skriver, adjunkt, ph.d.. Rammer for vejledning  Jeg har i mine vejlederbreve til henholdsvis opgaver og specialer tydeligt understreget.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
1 Alder år 55 % år 24 % år 17 % Hvor længe på VUC? 1 år 93%
Lavet af: Isabel Odder & Katrine Heidelbach 2.5 K
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Menneskets fald og genoprejsning
Taktil – Røre børnene Jeg er god til at huske noget, hvis jeg tegner, mens jeg får det forklaret Jeg er god til at lytte, hvis jeg må pille ved noget imens.
1 De fem mest brugte regler… der ikke eksisterer. Fem regler, der ikke eksisterer…
Simon Sjørup Simonsen Kolding 25. September
Det kan være, du tror, du har set denne før…. da især mænd har synes, det har været vældig sjovt at videresende den…. MEN… se den igen og se den kloge.
Brabrand NytårsDysten - En alternativ samarbejdsdyst.
Hvem kommer på Perron 3 Hvilken profil har de? Hvad har fået dem til at komme?
Hjælp mig med at finde den !!! En stor belønning til dem, der SER bedst! Præsenterer Klik her for at starte JEG HARMISTET MIN MIS !! Red Bulls.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Fortællinger fra kanten
Informationssøgning for ungdomsuddannelserne
Den gode, den onde og den grusomme - om digital selvbetjening SnitkerGroup 6. September 2011 af Usability Specialist Thomas Visby Snitker.
Hold fast, hold ud eller hold igen
Moderne Kvinder Frøkongen.
Efteruddannelsesindsatsen 2007 Analyse Danmarks undersøgelse januar 2008 Oplæg på Kompetencerådets møde den v./ Merete.
Panelundersøgelser Hvad kan man måle med elektroniske spørgeskemaer ?
Tilfredshedsundersøgelse ______________________________________________ Danske Massører og Terapeuter PI-Tour Juni 2010.
Kvalitetstest af Palles Gavebod Spørgeskemaundersøgelse November 2010 – januar 2011 Center for Playware DPU.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Hvad vej skal vi?. Unge Med Anden Etnisk Baggrund End Dansk UMAEBED.
Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?.
Dagbladet Information Agenda for onsdag den IT-Universitet og faget usability Brugerproblemer ved information.dk Overordnet anbefalinger Kortsortering.
November 2006 – 47 deltagere Erhvervskvinder.dk - København.
Rollespil om 2. verdenskrig
Fordomme om malerfaget.
Dagbladet Information Agenda for onsdag den IT-Universitet og faget usability Brugerproblemer ved information.dk Overordnet anbefalinger Kortsortering.
EASY-A set med usability-konsulentens briller 6. september 2007.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
Historien om de gode venner.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Niels Pein Regelopdateringsseminar 2008.
Introduktion til databaser (databaser, del 1)
Geokommunikation - visualisering af geografiske data.
Dagbladet Information Agenda for onsdag den IT-Universitet og faget usability Brugerproblemer ved information.dk Overordnet anbefalinger Kortsortering.
Dagbladet Information Agenda for onsdag den IT-Universitet og faget usability Brugerproblemer ved information.dk Overordnet anbefalinger Kortsortering.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Dommen og Evangeliet …………….. 1.Mosebog 3:8-13 Ved aftenstid hørte de Gud Herren gå rundt i haven. Da gemte Adam og hans hustru sig for Gud Herren mellem.
Undervisningsmiljøvurdering 2014 Sundhed, omsorg og pædagogik Herningholm Erhvervsskole Evaluering af det fysiske, fysiske og æstetiske undervisningsmiljø.
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
Dokumentation Her er der et screenshot af skærmen mens vi laver vores forside til medieproduktet.
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
4B Analyse & Marketing A/S – 1 Borgerundersøgelse Randers Kommune Affaldshåndteringen Januar 2010.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
Krav til informationsformidling
Præsentationens transcript:

Spørgeskemaundersøgelse

100 besvarelser i alt

Af dem der svarede nej er 32% mænd og 68% kvinder Af dem der svarede ja er 13% mænd og 87% kvinder

Kommentarer -Lidt uoverskuelig. -Synes ikke den er fyldestgørende. Har ofte søgt derinde, men uden held. -Let overskuelig. -Ikke nemt at finde rundt. -Lidt svært at få overblik over. -Det er nemt at finde rundt, meget informativ.

Kommentarer: - For at se afd. resultater

Kommentarer: -Til at starte med var jeg ofte derinde for at finde svar på forskellige ting, men da jeg ikke altid kunne finde det jeg skulle bruge, bruger jeg den ikke så ofte mere. -Meget i starten, ikke så ofte mere.

Kommentarer: -Synes især det er svært at finde rundt, efter det er blevet slået sammen til fælles ny hjemmeside

Kommentarer: -Evt. telefontider tydeligt på forsiden, og nummeret hvor man bliver ”sat i kø” -Der mangler en søge funktion -Oplysningerne er saglige, og det er godt at kunne få svar på mange spørgsmål.

Der er 3 besvarelser der er ugyldige på dette spørgsmål (4%)