 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Logistik Mål og strategier
Advertisements

Sådan kan myndighederne hjælpe…
Dagli’Brugsen Bårdesø
10 Konkurrencesituation
10 Konkurrencesituationen
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Hvad forventer erhvervslivet i Trekantområdet sig af borgmestrene?
Forbrugeraftaler kap 9 Af: Pia Hansen.
Praktisk segmentering
Konkurrentreaktioner
E-handel Fysisk kontakt med andre Ulemper Købmandsskab i praksis.
Artikler om annoncehajer Hvad kendetegner en annoncehaj ? Markedet Etiske retningslinier. Nyt initiativ fra FDIM Sådan undgår du falske fakturaer. Løsblad.
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Dansk Landbrugsrådgivning Deltidslandmænd Rådgivning & Landmand.dk Årsmøde for Danske Deltidslandmænd Lørdag den 27. oktober 2007 Dorte Marcussen Markedschef.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Elevernes digitale dannelse
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Reformens krav •Bemærkningerne til Lov om kommunale borgerservicecentre: –”Den offentlige sektor skal indrettes på borgernes præmisser og med udgangspunkt.
2. semester uge : Online Markedsføring
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Bestilling af IT udstyr og software fra Digitaliseringsstyrelsen. Har du prøvet at bestille i dag?
1. Virksomhedens strategiske planlægning
7 Efterspørgselsforhold
6. Virksomhedens indtægter
Mod invasion af ​​ kinesiske produkter Bliv en del af denne bevægelse.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
Oplæg i Væksthus Hovedstaden 28. November 2007 Jacob Holm
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
Kap 17 Distribution Kapitel 17.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
6. Virksomhedens indtægter
Hvad er mikroøkonomi? Kapitel 1 Udbud og omkostninger Kapitel 2.
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
AFSÆTNING A – Schønberg
v/ Gert Helenius, Tre-for Bredbånd
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Opgave 36 Erhvervsøkonomi / Managerial Economics ”Afsætningsfunktion”
Rikke, Sofia, Mattias og Mette
Konkurrenceforhold.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Sebastian Mikkelsen og Simon Hindkær 1.Øma Afsætning KONKURRENTREAKTIONER.
Cross Channel - Tidens største trend.
VELKOMMEN TIL START WEBSHOP RIGTIGT! En workshop om at starte webshop 3. maj
1 MobilePay Online - ny betalingsmulighed til online butikker DIBS – 28. oktober 2015.
Kapitel 15 IT jura og e-handel Kapitel 15 handler om: Markedsføring på internettet Aftaler og køb på internettet Ophavsret på internettet.
20. FEBRUAR Mødet: Fremtidens krav til eliten Ved Henrik Vincentz Direktør, Userneeds.
Kap 21 Lovgivning Kapitel 21. Kap 21 6 vigtige love om aftaler og handel Købeloven (kap. 6) Aftaleloven Dørsalgsloven Markedsføringsloven Lukkeloven Loven.
Fremtidens forbrugerpolitiske udfordringer Økonomi- og erhvervsminister Brian Mikkelsen.
Skal vi tvangsnationalisere energi? Andes Stouge 9. juni 2016.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Produktudvikling og innovation i samarbejde med andre virksomheder – Thomas Bøtker Mortensen – s. 1 Produktudvikling og innovation i samarbejde med andre.
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
Købeloven afsætning.
markedsføringsplaner
E-handel og online service
Parametermix - produkt
Konkurrenceforhold afsætning.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Supply Chain management SCM
Ti punkterede myter om elselskaberne
10 Konkurrencesituation
(Firmanavn) SWOT-analyse
6. Virksomhedens indtægter
EASY-P Konference april 2012
PRODUKTNAVN Tiltag Virkemåde Viden og rådgivning
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

 Af: Sofia Bode og Mette Helmert

 Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere pris  Nogle er utrygge ved betalingen – Sikkerhed  Hård konkurrence – Substituerende hjemmesider  Leveringstiden kan være en udfordring  Markedets størrelse afhænger af hvor mange der har adgang til internettet  Ingen personlig rådgivning – Dårlig service

 ”e-mærket er den danske mærkningsordning, der viser forbrugerne, at en netbutik drives lovligt og etisk forsvarligt”  Jacob Webanalytiker Driver selv e-handel

  Jakob N.