Parker samarbejder med sine kunder om at forbedre deres produktivitet og indtjeningsmuligheder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hjalleseskolen – Fremtidens 7. klasser
Advertisements

VI HJÆLPER UDSATTE BØRN OG UNGE
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Divergent og Konvergent
Talent Lars Goldschmidt 24.jan. 13 Talent for at skabe værdi for andre Lars Goldschmidt Dansk Industri.
Holmegaard en ny begyndelse.
Produktion og Logistik
Talentvejen, hvad? Før start på ungdomsuddannelsen – prioritere brobygning og introforløb endnu højere. Styrket samarbejde med UU og folkeskole. Undervejs.
PRODUKTER – DEL 1. Ledergruppen • Melde ærligt ud og slå ihjel – i både drift og udviklingsprojekter gennem ledelsesmæssige prioriteringer • Skabe motivation.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
AMICA - skaber et godt psykisk arbejdsmiljø bedre service og produktivitet 5. november 2008.
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Hvad kan København som hovedstad?
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
VERDENS BEDSTE NYHEDER HVAD SIGER DE LAVT HÆNGENDE FRUGTER? Interview med en forældre fra min datters Vesterbro-vuggestue.
3.Marts Dorthe Wendt Den danske UNESCO-delegation
Virksomheden Den 6. største searchvirksomhed i verden
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Innovation Hvordan kan vi skabe et klima og struktur, inden for hvilken innovation bliver opmuntret og belønnet. Ide generering Muligheder Udvikling Markedsføring.
Ledelse af innovative medarbejdere
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Hvad bliver de fremtidige konkurrencevåben på energi markedet
Floor Heating arketype processen
Innovation – et mindset hos ledere og medarbejdere Tina Lambrecht Danske Fysioterapeuter.
Virksomheder - definition
Workshop om læringsmiljø – Hvad, hvorfor og hvordan?
Danmark som produktionsland Direktør Tine Roed 28.maj 13 En registreringsafgift i tiden Direktør Tine Roed.
Vækst - med sikkerhed! Gå-hjem-møde, Sabro den 12/
Opfølgning på TULE xxx Koncern HR
Teknologi og samfund Den teknologiske udvikling 1 Samfundsudviklingen
Økonomien i et internationalt perspektiv
Billedkunst konference Lars Goldschmidt 21.apr. 10 Den kunstneriske tænknings betydning for erhvervslivet Lars Goldschmidt.
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Kodeks for offentlig topledelse
Etiske problemer i forhold til personlig udvikling Mange af metoderne har et religiøst indhold. Hvordan håndhæver man sin personlige integritet? Hvem taler.
Carsten Lindorf Lean - kompetenceudvikling Ledelsen.
CBS Bibliotek …flere fremtider, én strategi René Steffensen Statsgruppens temadag 20. november 2006.
Konference Indsats, udvikling og samarbejde på det sociale område.
Opsummering af strategiske mål fra analysearbejdet Noter alle de strategiske mål, du/I er nået frem til i analysearbejdet Prioriter, sorter, saml og tilføj.
Uddrag af politiske principprogrammer
Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Skallebølle Landsbyordning ”Indsigt og opmærksomhed…”
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
Oplæg på ”Go Glocal”, Professionshøjskolernes Internationale Årskonference 13. november 2014 Tine Andersen,
Stedet som indgang til digital forvaltning
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
KIRKERNES ROLLE I FRIVILLIGHEDSSAMFUNDET Nyborg Strand den 4. november 2011 Centerleder Laust Kristensen 1.
Flere vækstiværksættere i Danmark Oplæg på rådgiverkonference den 20. november 2008 V/ Lars Nørby Johansen Formand for Danmarks Vækstråd.
Haldor Topsøe A/S Innovative elever Løser virksomhedsproblemer.
Vision, mission, værdi. Chili skal med alle sine kommunikationsvinduer (Chili Magazine, Frikvarter Magazine, Chili-net) være den ubestridte markedsleder.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Undgå, at de ældre brænder ud, og at de unge dropper ud!
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
KVIK-modellen KVIK-modellens historie Modelgennemgang
Temadag for klubberne i Roskilde 2012 Af Direktør Jesper Reming Tangbæk, Børn og Kultur Børn og Kultur.
Lederkonferencen 9. juni 2010
Introduktion til KVIK Modellen Tovholderens rolle og opgaver
Ledelses- og Styringsgrundlag. Oplæg v. Bo Johansen – 20. aug
Vision mission værdier handleplaner
Hvad er værdien af ISO 9001? Og hvad er ændringerne i ISO 9001 og de øvrige ledelsesstandarder? Jesper Jerlang Standardiseringsdirektør.
Fælles fremtid – fælles ansvar Ledelsens strategi Hoved-MED 27. februar 2013.
Regional udvikling (1) Regionsrådet skal varetage nedennævnte regionale udviklingsopgaver: a) Udarbejde regionale udviklingsplaner og varetage opgaver.
Værdibaseret ledelse. Udgangspunktet Fokus på procesværdi som et middel til at opnå målet (højere produktværdi) Alle byggeriets parter er på banen, og.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
Der startes mange nye danske virksomheder hvert år
SUF - gevinstrealisering
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Parker samarbejder med sine kunder om at forbedre deres produktivitet og indtjeningsmuligheder.

Vi løser verdens største tekniske udfordringer Vores bestræbelse på at løse nogle af verdens største tekniske udfordringer driver vores passion for innovation og sikrer fremtidig vækst. TransportVandEnergiForsvarMiljøInfrastrukturBiovidenskabFødevarer

Parker Hannifin Corporation Parker findes på og omkring alt, der bevæger sig. Vi fremstiller avancerede tekniske komponenter og systemer, der fremmer bevægelse og regulering af væsker og gasarter, til en bred vifte af globale markeder med henblik på at forbedre vores kunders produktivitet og indtjeningsmuligheder. FlyindustriKlimastyringElektromekanisk filtrering Væske- og gashåndteringHydraulik Pneumatik ProcesstyringForsegling og afskærmning

Strategi Parkers Win Strategy er en disciplineret og konsekvent forretningsstrategi, der har bidraget til at transformere virksomheden og forbedre driften på verdensplan siden Engagerede og dedikerede medarbejdere repræsenterer fundamentet i vores strategi og nøglen til vores succes.

Historie Historien om vores fantastiske virksomhed giver et interessant indblik i den teknologiske transformation, der er sket i løbet af knap 100 år. Etableringen af Parker Appliance Company i 1918 og virksomhedens senere forvandling til Parker Hannifin Corporation illustrerer virksomhedens innovative arv. Vi mener, at vores fremtidige vækst bedst varetages ved at videreføre Parkers tradition for enestående ekspertise og forretningsskik.

Kultur Vores kerneværdier: En vinderkultur, passionerede mennesker, værdsatte kunder og engageret lederskab afspejler Parkers kultur, der er præget af engagerede og dedikerede medarbejdere, som optræder med hæderlighed og integritet. Vi bestræber os på at skabe og understøtte en åben kultur, hvor vores medarbejderes forskellige skikke, synspunkter og talenter anvendes til at opmuntre til innovativ tankegang og problemløsning.

Innovation Ingeniørarbejdet i vores produkter er måske ikke synligt, men hver dag ser du resultaterne af vores arbejde på næsten alt, hvad der bevæger sig. Gennem en proces, som vi kalder Winovation, fokuserer Parker sin samlede indsats på at udvikle produkter og systemer, der repræsenterer "først i verden eller først på markedet"-muligheder, så vi kan skabe mere værdi for vores kunder.

Bæredygtighed Parkers teknologiske ekspertise og strategiske tilgang til levedygtigheden på sigt skaber en mere bæredygtig fremtid for os alle, mens vores medarbejderes goodwill og stræben efter ressourcebevarelse understreger selskabets positive indflydelse på ethvert samfund, vi kalder vores hjem rundt om i verden.

Parker servicerer kunder i 104 lande i samarbejde med vores distributører.

Global rækkevidde Parkers aktiviteter strækker sig over 48 lande med medarbejdere fordelt på 140 afdelinger og 300 produktionssteder. Desuden understøttes Parkers globale fodaftryk af et enestående industrielt distributionsnetværk, der tæller cirka lokationer på verdensplan.

Etik og integritet Parkers omdømme og succes afhænger af hver medarbejders personlige engagement og bestræbelse på at opretholde Parkers værdisæt i hele vores adfærd. Hos Parker er handlemåder styret af kompromisløs ærlighed, integritet, respekt og etisk adfærd.

Ansættelse hos Parker Parker anser personlig udvikling og en tilfredsstillende karriere som afgørende for vores succes. Vi mener, at en dedikeret, resultatorienteret organisation udmærker sig ved at beskæftige talentfulde folk med forskellige baggrunde og perspektiver.

Sammen kan vi fortsætte med at udvide grænserne for innovativ teknologi.

Bæredygtig vækst I dag er vi bedre klædt på end nogensinde før til at modstå svingningerne i det globale økonomiske klima og udnytte mulighederne for at generere bæredygtig vækst langt ud i fremtiden. Nettoomsætn ing Millioner af dollars

Parker Hannifin EMEA-hovedkvarter Etoy, Schweiz Parker Hannifin Hovedkvarter for Asien og Stillehavsområdet Kowloon, Hong Kong Parker Hannifin Hovedkvarter for Latinamerika Sao Jose dos Campos, Brasilien Parker Hannifin Globalt hovedkvarter Cleveland, Ohio, USA

Parker er førende inden for bevægelses- og styringsteknologier og arbejder sammen med sine kunder om at forbedre deres produktivitet og indtjeningsmuligheder. Parkers brandløfte