METAL 2006 samt fremtidige METAL-messer.  Afvikling af næste METAL-messe i år 2006, herefter  DVF: Hvert 4. år – Næste gang: År 2010  Termin: Efterår.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

[indsæt selv arbejdspladsnavn og dato]
Informationsmøder om rengøring
Temagruppen Sundhed på arbejdspladsen K RONIKERE PÅ ARBEJDSPLADSEN T EMAGRUPPEN
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Evaluering af årets projektledermesse Radisson Blu Falconer, Frederiksberg Den 17. november.
Indsatsområdet ”Naturvidenskab for Alle” Naturvidenskab for Alle •Målet •Projektet tilbyder •Planer for næste års indsats •Eksempler på pilotprojekter.
VEJLEDNING… … til brug af præsentationen:
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Program Velkomst – Allan Nyt fra matriklen – Allan og Lars
L EGENDE I NNOVATION Fremtidskonference om mulighederne for at understøtte især 2-sprogede børns sproglige udvikling med ny teknologi Projektet Legende.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Carbon20 projektet i Green Cities Kommunerne. CARBON 20 | 28. FEBRUAR | 2011 | INDLÆG | DEN GRØNNE DAG Carbon20 projektet har til formål: - at udbygge.
Lærersamarbejde i Aarhus september 2011 Aarhus Social- og Sundhedsskole.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Den glade CEO og iværksætter!
Jeg kommer fra Fredericia Messecenter Jeg er Grete Højgaard Adm
Vold og job Viden, inspiration og værktøjer : Velkommen 12.15: Hvad ved vi om vold og trusler? 12.50: Spil dig til en god dialog 13.20: Pause 13.35:
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Hvad siger virksomhederne (nogle af dem)? En survey udført af projekt Talentvejen.nu ved konsulent fra HVR og Finn Lundorff + flere fra skolerne. 24 virksomheder/15.
Intro HA-Almen Den smarte måde at søge information 18. august 2011 Joshua Kragh Bruhn CBS Bibliotek.
FAGFESTIVAL FOR HANDICAPPEDE 18. – 19. – 20. april 2013.
_____________________________________________________________________________________________ DANSK AKTIEMESSE 2010 Årets største investorbegivenhed! 30.
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv BLÅ FLAG OKTOBER 2011 Brian Samuelsson.
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
Lean Netværk AAU.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Velkommen Lærersamarbejde i Aarhus august 2012 Aarhus Tech, Viby J.
INFORMATIONSMØDE PURE4 / TYPO3 m.v.
Trivselsaften for 0.A Børn mobber ikke deres forældres venners børn.
NYHEDSBREV Årgang 8 Nummer 1, marts 2011 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
Folkeskolereformen på vores skole
Dagsorden Generelt om organisationen Varde Kommune
1 Arbejdet med frednings-, planlægnings- og miljøopgaverne.
Til etablering af science klubber Materialet kan give: Inspiration til opstart af science klub Indblik i andres erfaringer Bud på, hvilke overvejelser.
Sammenlægning af Boblen og Loppen – efterår 2012 En gennemgang af processen.
GARANTIKURSER INDENFOR TRÆETS EFTERUDDANNELSESUDVALG Siden 2009 ”Erfaringer med garantikurser og forholdet til skolerne”
Markedskommunikation
Innovation præsentations eks. Start med at forklare hvilket problem du mener dit innovative forslag ville kunne løse. Mit innovative forslag tager udgangspunkt.
Infinit - Usability Usability test i en mindre IT virksomhed.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
NYHEDSBREV Årgang 3, Nummer 1, januar 2006 Invitation til medlemsmøde
Dagsprogram den 2. september Præsentation af dagsprogram Præsentation af dagsprogram Planlægning af arrangement - beslutning Planlægning af arrangement.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
DIF inklusive specialforbundene har behov for at forberede sig til næste spillelovgivning skal forhandles i DIF har koncentreret udviklingsmidler.
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
W ORKSHOP 2 Samtalemodel til virksomheder. F ØRSTE KONTAKT : Vække virksomhedens interesse for at få besøg af skolen. Virksomheden har historik for at.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
/ 30 ETNOGRAFIC FIELD METHODS - and their relation to design.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Målsætning og strategi Sejlklubben Lynæs Sejlklubben Lynæs 1.
Kompetenceudvikling og uddannelsesplanlægning
Bredbåndspuljen i forhold til Lolland Kommune
Levnedsmiddelselskabet
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
KUNDEFORMIDLING.
Historie og organisation
Tak for invitationen Bambora online betaling Persondataforordningen.
Fra anledning til udvikling
Møde 11. april 2019 GRØNT RÅD.
FORBERED KLASSEN TIL DAGEN GØR JER KLAR TIL CAMPUS+
SKOLE-VIRKSOMHEDSSAMARBEJDE
Præsentationens transcript:

METAL 2006 samt fremtidige METAL-messer

 Afvikling af næste METAL-messe i år 2006, herefter  DVF: Hvert 4. år – Næste gang: År 2010  Termin: Efterår ”Punkt 1”

 Elektronisk præregistrering af besøgende via nettet - Stilling, navn, firmanavn, adresse og beskæftigelse Udvidet afkrydsning: - adresse - Firmatype (producent, underleverandør m.v.) / produkter - Antal ansatte - Deltagelse i beslutninger om køb - Produkter/produktgrupper af speciel interesse Fordele ved at lade sig præregistrere: - Gratis adgang, kombineret med yderligere VIP-fordele - VIP-indgang -./. kø  Elektronisk registrering af besøgende  Daglig liste over besøgende firmaer på messen  Skema over de præregistrerede besøgendes demografi efter messen ”Punkt 2”

 Indførelse af entréafgift på adgangskort  Gratis entré ved præregistrering  Gratis entré ved forevisning af invitation fra udstiller og registrering  Skoler opfordres til at præregistrere NB ! Vigtigt markedsføringsmæssigt virkemiddel, at udstillere udsender adgangskort til kunder/potentielle kunder!! Jo flere adgangskort fra førende udbydere, desto større incitament for at besøge messen. 70% af de besøgende angiver i besøgeranalyse, at de bliver informeret om messen via udstillernes invitationer (60% via fagblade) ”Punkt 4”

 Udstilling på METAL-messen forbeholdes messens primære produktgrupper: - Værktøjsmaskiner til spåntagning og pladebearbejdning - Skærende værktøjer - Håndværktøj - Svejsemaskiner, skæremaskiner m.v. - Maskiner og udstyr til jernindustriel efter- og overfladebehandling - Industriel automation - Trykluftudstyr - Værkstedsindretning - Beskyttelses- og miljøudstyr ”Punkt 3”

 Maskiner og skærende værktøjer i Hal A ”Punkt 8”

 METAL-messen afholdes på hverdage  Aftenåbent en dag til kl understøttet af aktiviteter ”Punkt 5”

 Event(s) målrettet mod at fastholde kunderne længere tid på messen Eksempler: I tilknytning til messens lukning: • VIP-arrangement for udvalgte kunder (underholdning/bespisning/kundepleje) Om eftermiddagen på messen: Aktiviteter ”på gulvet”: • Banebrydende ny teknologi, foredrag/guru • Interview med førende virksomhedsledere (nationale/internationale) Ved aftenåbent: • VIP-arrangement for indkøbere inviteret af maskinudbydere: Præsentation af nye maskiner på standene, efterfulgt af lidt til mave og gane ”Punkt 6”

 Yderligere kvantumsrabat for store stande ”Punkt 7”

 Ny aftale for METAL ”Punkt 7 og 10”

 Regnskabsindsigt for messeudvalg ”Punkt 9”

Aktiviteter rettet mod industriens fagfolk

 Yderligere tiltag over for industriens fagfolk - jeres kunder! VIP-arrangement for udvalgte kunder: • Underholdning/bespisning/kundepleje Aktiviteter ”på gulvet”: • Banebrydende ny teknologi, foredrag/guru • Interview med førende virksomhedsledere (nationale/internationale) • Seminar om trend og udvikling inden for metalbearbejdning (international foredragsholder)

 Yderligere tiltag over for industriens fagfolk - jeres kunder! (2) VIP-arrangement for indkøbere inviteret af maskinudbydere (aftenåbent): • Præsentation af nye maskiner på standene, efterfulgt af lidt til mave og gane Temaområde: • ”Noget for drengene” • Innovation – præsentation af spændende, danske industriprojekter ”Metal is cool” • Indsats over for de unge / præsentation af branchen / højteknologi / Ikke ”sorte hænder” / Introduktion efterfulgt af guidet rundtur hos udstillere efter aftale

 Transport - Messetog - Fælles transport (tog/bus) for udvalgte grupper Fredericia Messecenter – kun 2 timer væk for de fleste!

 Direkte dialog med førende industrivirksomheder