Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
Advertisements

Inspiration til fotografering.
Caseoplæg om Facebook.
… som skulle arrangere en løbekonkurrence.
Du er helt udkørt og føler dig presset.
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
LinkedIn Intro.
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
TALENT-DK: Inspirationsmøde
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Læringsstile og lektier
Fuldmagter Kap. 11 Af: Pia Hansen
Læringsmiljø på hhx; kvaliteter og udfordringer Temaoplæg 2: IKT i undervisningen på hhx DEA, 13. Oktober 2010 Ph.d.-stipendiat, Arnt Louw Vestergaard.
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
Nordisk Statistikermøde – København 2010 Fredag den 13. august 2010 Tema 4: Formidling Geomatic: Martin K. Glarvig & Danmarks Statistik: Erik Sommer.
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
Produktion og Logistik
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Projektpræsentation og evaluering… Store Projektleder Dag 2012
Fnidderspillet Redder SPLID MODSTAND KRIG TOMGANG Anklager Offer.
MUNDTLIG FREMSTILLING
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
Evaluering af EMU Juni 2010 Undervisningsministeriet / Niras (
Det er sjovere at yde en indsats, når vi arbejder godt sammen!
Hvad gør livet så værdifuldt?
Reklamer Reklametyper.
Det gode værtskab i Kerteminde Erhvervsskolen Nordsjælland
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Vejlederens kommunikation
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
- et forsøg på en analyse
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Læs og skriv webtekster Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Kompetence Sikker Danisco bruger på deres hjemmeside et professionelt sprog der får hjemmesiden til at fremstå som en sikker hjemmeside.
Velkommen til Lægedage
Forudsætninger for en god samtale
Temadag distrikt 3, Ældre Sagen, d
Uddannelse for udviklingshæmmede
Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Smas’hit En succes. Adfærdsdelen har med udgangspunkt i interviewunder- søgelsen og spørgeskemaundersøgelsen belyst, at brugerne af Hashfacts og Restart.
Virtuelle verdener og rum, forår 2002 Lisbeth: Baggrund BA i Litteraturvidenskab & Medievidenskab MA i Image Studies (University of Kent) Cand.mag i Litteraturvidenskab.
Velkommen til informationsmøde om kommende 8. klasser Tingstrup Skole Hvem er vi – lidt fakta 2.Karakterer 3.Valgfag! 4.Hvordan er det at gå på.
Pia Svejgaard Pedersen
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Min fætter BR min fætter
Ethos analyse af Camilla, Thor, Peter og Jens. Analyse af troværdighed Kompetence Sikker Sproget indeholder få grammatiske fejl Ekstravagant sprogbrug.
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Samarbejde og kommunikation på en arbejdsplads
Lad tanker og drømme flyve - Søren Kierkegaard for alle
1. Information – hvem – hvad – hvordan 2. Programmet – aktiviteter 3. Noget interesserer dig – eller ikke 4. Din tilmelding – hvordan 5. Spørgsmål nu.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Team Nordahl og Skibet Skole
Skabelon mailopsætning
Best practice i sociale medier
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Link til video:
Det kan ramme os alle Alle kan blive ramt af hacking, også dig.
MUNDTLIG FREMSTILLING
Præsentationens transcript:

Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s Af Camilla M, Laila, Andreas og Kim S.

Kompetence Sikker Konsekvent Klar De bruger meget talesprog i deres præsentation. Deres trofæer er åbenlyst fremvist som nr. 1. i kundebetjæning. Konsekvent Der er lige på og konsekvente mht. til deres kompetencer. Klar Hvad angår biler virker firmaet ganske kompetent, men opsætningen af websiden slører budskabet.

Karakter Åben Ærlig Velvillig Medmenneskelig Beskeden Humoristisk De fortæller åbent om firmaet, dens historie, dens ansatte og muligheder. Ærlig Deres forsøg på ærlighed har modsat effekt. Velvillig De har det ”Ja, så klarer vi også det!” udtryk, men fordi de mener de skal udtrykke det, virker det falskt. Medmenneskelig Der er fx kortere ventetid, og kunden skel føle sig tilpas og velkommen, (hjemlig hygge). Beskeden Intet… ingen form for beskedenhed! Humoristisk Ja, men der er ingen sammenhæng i deres jokes.

Tilstedeværelse Engageret Ægte Nærværende Levende De er meget engageret i butikken, men ikke i selve siden fordi de ikke har kompetencerne i web-kommunikation og lign. Ægte Det bliver ikke en troværdig rolle firmaet spiller, da deres overdrivelse skaber en form for uægthed hele siden igennem. Nærværende Ja, der er tilstede i form af billeder og talesprog. Levende Det er levende og forståeligt nok, men ikke særligt fængende.

Eksempler:

Eksempler: ”Har du en revnet kofanger, instrumentpanel med ridser, frontrude med stenslag eller skulle der være et mærke eller revne i dit stofsæde, ja det kan vi også hjælpe med.” ”På malerværkstedet er der altid held i sprøjten. Så hvis din vogn har fået et ridse eller skramme, er det naturligvis en farve vi kan ramme. Vi benytter vandbaserede lakker og sørger for at din vogn har samme farve efter dit besøg hos os. Skal du have renoveret dit køkken kan vi også male både låger og døre”

Konklusion: Der er ingen tvivl om at deres hjemmeside vidner om arrangement og lyst til at drive forretning. De vægter god kundeservice og veluddannede personale højt, men sprogbruget kommer til at virke overdrevet. Dette får deres troværdighed til at lide et knæk.