UNIVERSITY COLLEGE SJÆLLAND

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Praksisrettet og udfordrende efter – og videreuddannelse i VIA
Advertisements

E-læremiddeler til brug for differentiering Undervisnings-
Forskning i og med praksis
1 29. november Det Intelligente Klasseværelse - Et fyrtårnsprojekt i Nordjylland Det Intelligente Klasseværelse.
Professionsuddannelserne - De studerendes vurdering af studiemiljø, studieformer og motivation for at gennemføre oplæg med fokus på bioanalytikeruddannelsen.
MOOCs Tendenser og Potentialer
Blended learning – hvordan?
KEA KOMPETENCE.
Vadesteder, ventetider og sorte huller
Pædagoguddannelsen Professionsbachelor 3½ år Teori – praksis
FlexVid Følgeforskning
Slutkonferencen Vartov d ved Anders Bech Thøgersen, UC Syd
Velfærdsteknologi Oplæg til Rådgivende udvalg for velfærdsuddannelse og velfærdsteknologi.
Gunver Majgaard Mærsk Mc-Kinney Møller Instituttet – TEK
Hvad er en pædagog?.
Censormøde Censorformandskabet for VVU fagområderne, ved censorformand Pia Lindkvist: Fagområdet for service, produktion, it, bygge og anlæg m.v., Fagområdet.
Blended Learning - en introduktion
Hensigtsmæssigt (e)læringsdesign
Videre efter HF … med professionssigte undervejs.
Udviklingen af professionsfaglige kompetencer Potentialer og barrierer… rene b christiansen (profil) Lektor ved Forskning og Udvikling University College.
Lektor, phd forskningsprogram for teknologi og uddannelsesdesign Rene B Christiansen kompetenceudviklingen og lærerne…
Kompetencematrix Digitale kompetencer
Forventninger til professionshøjskolerne Oplæg for University College Sjælland v/ Børne- og Kulturdirektør Per B. Christensen.
Social- og Sundhedsskolen i Middelfart
Bioanalytiker-uddannelsen Næstved
Fællemødet 1. årgang januar Kl Velkomst v/ praktikkoordinator Thomas Thorning Kl Mødet med skolen set fra praktiklæreren? Praktiklærer.
Uddannelsesudvikling – det handler om både organisation og didaktik
Digital natives - mellem teknologifascination og kollaborativ deltagelse.
IMODUS Faser og nøglebegreber Karsten Gynther Leder af Educationlab Forskningsprogram for TEKNOLOGI, UDDANNELSE og VELFÆRD Forskning og Innovation University.
PARALLELUNDERVISNING: - brugen af en digital læreplatform
Nye digitale muligheder i overbygningen KL, Odense Birgitte Holm Sørensen Forskningsprogrammet Medier og it i læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet.
Uddannelse og profession
Blended Learning - en introduktion Karsten Gynther Videncenterchef University College Sjælland.
University College Nordjylland (UCN) Sundhedsuddannelserne
Videnskabelse og -cirkulation
1 Velkommen til IT-Universitetet 23. maj 2008 Jane Andersen Udviklingsleder
Omsorg for patienter i det endoskopiske afsnit. Styrer driften?  Stort flow af patienter  Korte kontakter  Øget instrumentel / teknologisk sygepleje.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Workshop: Brobygning og integration på praksis og metodeniveau Marianne Melau, tidligere leder af OPUS; ph.d.stud., Psykiatrisk Center København.
Digital natives - mellem teknologifascination og kollaborativ deltagelse.
Indledende erfaringer fra et undervisningsforløb i matematik
Tværprofessionel innovation
Univeristy College Syddanmark, 23. marts 2015 – set fra evaluators perspektiv Dorthe Carlsen. Odense,
Mediepædagogik og didaktik – i teori og i en pædagogisk praksis 13. marts 2012.
Ledelsesmæssige udfordringer ved pædagogisk anvendelse af it
Projekt Professionsløftskole Sølystskolen Lektor Rasmus Fink Lorentzen VIA University College.
UNIVERSITY COLLEGE LILLEBÆLT I ucl.dk I UNIVERSITY COLLEGE LILLEBAELT Arbejdsmøde den 8. november 2011.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Udviklingsarbejde University College Sjællands brug af læremidler Læremiddel.dk 1Hold 09D & Inge Bjørnshave.
Ankerhus 110 års jubilæum University College Sjælland Ernæring og sundhed Ankerhus.
Afslutningskonference på Campus Roskilde UCSJ 18. september 2014.
Oplæg omkring Østerskoven
”Inklusion er en vedvarende proces, der handler om at skabe åbne og udviklingsorienterede miljøer, hvor alle børn og unge oplever sig som aktive deltagere.
Dagens pointer Strategi og systematikken er nødvendig start til udbredelse af velfærdsteknologi Kommuner og virksomheder skal tænke i pipelines der gør.
Tværinstitutionelt samar- bejde om børn og voksnes læring Partnerskabsaftale mellem Museum Vestsjælland og Pædagoguddannelsen UCSJ 1. Marts 2016 Children’s.
Sektor Karen Stæhr Personalet som brobygger mellem borger og ny teknologi – hvordan? 21. september 2012.
Beskæftigelsesregion Syddanmark Rekruttering til Tønder kommune – er der et problem?
Væksthus for netbaserede undervisning v. Robin Leutert og Camilla Nørgaard.
Nyt hf: Professionsorientering mod professionsbachelorudd.
Bilag 4c Organisationsdiagrammer for den foreslåede nye organisation
Oplæg omkring Østerskoven
Kontrolleret forsøg med VR i de sundhedsfaglige uddannelser
Fastholde de studerendes læringskadence og nsygerrighed for ny læring
It i folkeskolens matematikundervisning
i VIA University College og University College Nordjylland
Velkommen til IMODUS midtvejskonference
Academic Information Seeking
Styrket sammenhæng mellem teori og praksis
Academic Information Seeking
Hvordan skaber vi rammen for kvalitet?
Præsentationens transcript:

UNIVERSITY COLLEGE SJÆLLAND DIGITALE KOMPETENCER UNIVERSITY COLLEGE SJÆLLAND SJÆLLAND VIOL UCSJ læring

oplægget kan ses og høres her overgang.wikispaces.com Lektor ved forskningsprogrammet for Teknologi, Uddannelse og Velfærd University College Sjælland oplægget kan ses og høres her overgang.wikispaces.com

sjælland Administrationsbachelor Bioanalytiker Ergoterapeut Ernæring og sundhed Fysioterapeut Leisure Management Lærer Pædagog Socialrådgiver Sygeplejerske

”Med UCSJ Læring ville vi integrere tilstedeværelses-undervisning og netbaseret undervisning i alle vores ordinære grunduddannelser. Mål og middel smelter i denne transformation sammen i begrebet blended learning” Ucsj læring

Velfærdsteknologi Innovation Omsorg Læring ”at udvikle og implementere et undervisningsindhold, en tilrettelæggelsesform og dertil knyttede læringsmiljøer i alle UCSJs professionsuddannelser … det betyder at alle UCSJs studerende efter at have færdiggjort deres uddannelse har tilegnet sig kompetencer i at anvende, vurdere og medvirke til at innovere nye velfærdsteknologiske løsninger inden for deres arbejdsfelt”