Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Den gode proces for medarbejderne ved virksomhedsoverdragelse
Advertisements

Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Hvorfor er det offentlige marked interessant?
Implementering Kvalitetsmodel på socialområdet v. socialchef Charlotte Josefsen.
Erfaringer med håndhævelsen af EU’s udbudsregler
Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Af Udbudsjurist Janni Hadulla Nielsen
Informationsmøde Udbud af Biler, Esbjerg Kommune Danhostel Esbjerg den 20. august 2013.
Ikrafttræden 1. juli 2010 Klager, der er indbragt for KLFU inden den 1. juli 2010, færdigbehandles efter de hidtil gældende regler. KLFU er obligatorisk.
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Invitation til seminar om Danmarks første plejecenter som OPP Kolding Kommune præsenterer kommunale erfaringer og overvejelser bag gennemførelsen af udbuddet.
Vandløbsfagmøde Skarrildhus, Kibæk, 5. september 2013
UDBUD.
Informationsmøde vedr
1udbud / februar 2006 Udbud og udlicitering Finansministeriets cirkulære af dec om udbud og udfordring af statslige drifts- og anlægsopgaver:  Ministerierne.
Fælleskommunal indsats på geodataområdet Jens Ole Back KL.
Fælles kompetenceudviklingsdag 22. maj 2012, CABI.
Kulturministeriets Administrationscenter Orienteringsmøde: Rigsarkivet udbyder: ”Flytning af arkivalier fra nuværende magasinbygninger til magasinbygninger.
Fælles EPJ til hospitalerne i Region Midtjylland
Fakta om regionens indkøbs- og udbudspolitik
FM januar 2004 H:S/Rigshospitalet/Servicecentret H:S-Bestyrelse Københavns kommune - Frederiksberg kommune - Staten H:S-Direktion Administrerende direktør.
Københavns Tekniske Skole 9 afdelinger fordelt i Hovedstadsområdet
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
Teknisk dialogmøde den 4. juni 2013 Erhvervsbeklædning og fodtøj.
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Teknisk dialogmøde den 11. september 2013 Vinduespolering.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
1 IT-projekter - I et juridisk perspektiv. Fra Til 2.
Oplæg ved: Ole Jacobsen
Lægefaglig prioritering og driftsøkonomiske hensyn
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.
Velkommen Udbudspræsentation af Pacemakere, ICD’ere og elektroder Indkøb og Logistik.
Indkøbs- og logistikchef, Region Midtjylland
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Over-/underskudsopgørelse 2009 samt Rammeaftale 2011 Carsten Tinggaard Nielsen, Koncernøkonomi.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
Bæredygtige indkøb i Region Midtjylland v. Bjarne Schmidt Nielsen (formand for det midlertidige udvalg om indkøbspolitikken)
Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl
Vesterbro/Kgs. Enghave, Amager Ø og Amager V Informations- og spørgemøde, 4. maj 2015.
Titeldias Logo blå Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg ‘Layout’ –
Udbud af beholderservice Informations- og spørgemøde, 25. februar 2016.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Dialogmøde Udbud hosErhvervsrådet Herning & Ikast-Brande Kommune.
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Informationsmøde: Udbud af sårplejeprodukter og forbindsstoffer til Region Syddanmark.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia.
Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer.
Det fælles europæiske udbudsdokument Sådan virker det! Dialogmøder om ESPD i København og Odense foråret 2016.
Nye rettigheder på stofmisbrugsområdet Årsmøde om Stofmisbrugsdatabasen Odense 4. december 2015 Dennis Pihl Thomsen Sundheds- og Ældreministeriet.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
DFFU, 9. juni 2010 Praktiske tiltag i relation til den nye lov om håndhævelse af udbudsreglerne v/chefudbudsjurist Karin Martinsen.
Velkommen Udbudspræsentation af Automatiseret løsning Til Klinisk Biokemisk Afdeling, RRA 7. September 2015 Indkøb & Medicoteknik.
Orienteringsmøde - Prækvalifikation
15. december 2017.
Udbudsforskrifter (UF) Vintertjeneste
Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation
BRD informationsmøde Prækvalifikation teknik d. 10. marts 2016
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
Seneste nyt v/advokat Milena Krogsgaard
Under udbudsgrænserne
Indkøb PÅ AU.
Dialogmøder om udbud af beskæftigelsestilbud i Københavns Kommune – aktivitetsparate uddannelses- / og kontanthjælpsmodtagere under 30 år 15. juni 2015,
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Præsentationens transcript:

Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på Århus Universitetshospital, Skejby Indkøb og Logistik www.regionmidtjylland.dk

Dagens program Gennemgang af opmærksomhedspunkter Udbuddets gennemførelse Den udbudte ydelse Tildeling Disposition for tilbud Kontraktbilag Indkøb og Logistik

Udbudets gennemførelse Endelig tildeling/afgørelse Hospitalsledelsen Brugergruppen (indstillende udvalg) Kirsten Ægidius, Jette Lind Thomsen Fabricius, Anne Marie Larsen, Allan Tambo Christiansen, Leon Sørensen og Thomas Evermann Kontaktperson i forbindelse med udbudet: Thomas Evermann Indkøb og Logistik Udbudsjurist Janni Hadulla Nielsen Indkøb og Logistik

Den udbudte ydelse Leverandøren varetager den økonomiske drift af køkkenet og kantinen på Århus Universitetshospital, Skejby Køkken- og kantinefunktionen skal hvile i sig selv. Dog afholdes alle udgifter til vand, varme, elektricitet driftudstyr, inventar mv. af hospitalet ligesom tilbudsgiver ikke skal afholde husleje. Indkøb og Logistik

De udbudte ydelse, fortsat… De ansatte og den interne forplejning: Køkken- og kantinefunktionen varetager alle opgaver i forhold til hospitalets ansatte med hensyn til fremstilling og levering af mad, drikkevarer og lignende dels til salg i personalekantiner og dels til servering i forbindelse med møder, receptioner og øvrige arrangementer på hospitalet. Pårørende/besøgende: Køkken- og kantinefunktionen varetager desuden alle opgaver i forhold til hospitalets offentlige kantine (caféen) med hensyn til fremstilling, levering og salg af mad, drikkevarer og lignende. Indkøb og Logistik

Den udbudte ydelse, fortsat… Eksterne arrangementer: Endeligt varetager køkken- og kantinefunktionen alle opgaver i forhold til arrangementer i hospitalets auditorier med hensyn til fremstilling, levering og salg af mad, drikkevarer og lignende. Priser Indkøb og Logistik

Indkøb og Logistik

Materialets systematik Udbudsmateriale med udbudsbilag Udfylde udbudsbilag – aktindsigt! Vær opmærksom på tildelingskriterium med underkriterier Udkast til kontrakt med kontraktbilag Kravspecifikation – hvordan vil I løse opgaven? Tilbudsliste med priser Indkøb og Logistik

Vi har lavet en lille fejl I Udbudsbilag 2 – soliditetserklæring – denne skal ikke vedlægges… Indkøb og Logistik

Vigtigt/opmærksomhedspunkter Udbudsbilag 1: Generelle oplysninger Udbudsbilag 2: Udfyld bilaget samt vedlæg dokumentation Udbudsbilag 3: Tro og love erklæring vedr. udbudsdirektivets artikel 45 Udbudsbilag 4: Tro og love erklæring vedr. udbudsdirektivets artikel 27 Udbudsbilag 5: seneste rev. regnskab Underskrift af tilbud! Indkøb og Logistik

Vigtigt/opmærksomhedspunkter Udbudsmaterialet pkt. 1.20 – tildelingskriterium med underkriterier Kontraktbilag 1: Kravspecifikation Mindstekrav Krav - konkurrenceparametre Kontraktbilag 2: Tilbudslisten Beskrivelse af ønsker samt oplysninger om nuværende situation. Indkøb og Logistik

Medarbejderne Lov om beskyttelse af lønmodtagers rettigheder i forbindelse med virksomhedsoverdragelse Se beskrivelse i materialet Konkret afvejning om der er tale om hel eller delvis overdragelse – det afhænger af tilbuddets karakter Indkøb og Logistik

Vigtige frister Besigtigelse: 6. og 7. august 2009 Spørgsmål/svar: den 10. august 2009 Tilbudsfrist: 27. august 2009 kl. 12:00 Tilbudspræsentation: 2. september 2009 Nærmere information følger, når vi ved antallet af konditionsmæssige tilbud – men afsæt tid til det Indkøb og Logistik

Tak for idag På gensyn i September www.regionmidtjylland.dk