Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på Århus Universitetshospital, Skejby Indkøb og Logistik www.regionmidtjylland.dk
Dagens program Gennemgang af opmærksomhedspunkter Udbuddets gennemførelse Den udbudte ydelse Tildeling Disposition for tilbud Kontraktbilag Indkøb og Logistik
Udbudets gennemførelse Endelig tildeling/afgørelse Hospitalsledelsen Brugergruppen (indstillende udvalg) Kirsten Ægidius, Jette Lind Thomsen Fabricius, Anne Marie Larsen, Allan Tambo Christiansen, Leon Sørensen og Thomas Evermann Kontaktperson i forbindelse med udbudet: Thomas Evermann Indkøb og Logistik Udbudsjurist Janni Hadulla Nielsen Indkøb og Logistik
Den udbudte ydelse Leverandøren varetager den økonomiske drift af køkkenet og kantinen på Århus Universitetshospital, Skejby Køkken- og kantinefunktionen skal hvile i sig selv. Dog afholdes alle udgifter til vand, varme, elektricitet driftudstyr, inventar mv. af hospitalet ligesom tilbudsgiver ikke skal afholde husleje. Indkøb og Logistik
De udbudte ydelse, fortsat… De ansatte og den interne forplejning: Køkken- og kantinefunktionen varetager alle opgaver i forhold til hospitalets ansatte med hensyn til fremstilling og levering af mad, drikkevarer og lignende dels til salg i personalekantiner og dels til servering i forbindelse med møder, receptioner og øvrige arrangementer på hospitalet. Pårørende/besøgende: Køkken- og kantinefunktionen varetager desuden alle opgaver i forhold til hospitalets offentlige kantine (caféen) med hensyn til fremstilling, levering og salg af mad, drikkevarer og lignende. Indkøb og Logistik
Den udbudte ydelse, fortsat… Eksterne arrangementer: Endeligt varetager køkken- og kantinefunktionen alle opgaver i forhold til arrangementer i hospitalets auditorier med hensyn til fremstilling, levering og salg af mad, drikkevarer og lignende. Priser Indkøb og Logistik
Indkøb og Logistik
Materialets systematik Udbudsmateriale med udbudsbilag Udfylde udbudsbilag – aktindsigt! Vær opmærksom på tildelingskriterium med underkriterier Udkast til kontrakt med kontraktbilag Kravspecifikation – hvordan vil I løse opgaven? Tilbudsliste med priser Indkøb og Logistik
Vi har lavet en lille fejl I Udbudsbilag 2 – soliditetserklæring – denne skal ikke vedlægges… Indkøb og Logistik
Vigtigt/opmærksomhedspunkter Udbudsbilag 1: Generelle oplysninger Udbudsbilag 2: Udfyld bilaget samt vedlæg dokumentation Udbudsbilag 3: Tro og love erklæring vedr. udbudsdirektivets artikel 45 Udbudsbilag 4: Tro og love erklæring vedr. udbudsdirektivets artikel 27 Udbudsbilag 5: seneste rev. regnskab Underskrift af tilbud! Indkøb og Logistik
Vigtigt/opmærksomhedspunkter Udbudsmaterialet pkt. 1.20 – tildelingskriterium med underkriterier Kontraktbilag 1: Kravspecifikation Mindstekrav Krav - konkurrenceparametre Kontraktbilag 2: Tilbudslisten Beskrivelse af ønsker samt oplysninger om nuværende situation. Indkøb og Logistik
Medarbejderne Lov om beskyttelse af lønmodtagers rettigheder i forbindelse med virksomhedsoverdragelse Se beskrivelse i materialet Konkret afvejning om der er tale om hel eller delvis overdragelse – det afhænger af tilbuddets karakter Indkøb og Logistik
Vigtige frister Besigtigelse: 6. og 7. august 2009 Spørgsmål/svar: den 10. august 2009 Tilbudsfrist: 27. august 2009 kl. 12:00 Tilbudspræsentation: 2. september 2009 Nærmere information følger, når vi ved antallet af konditionsmæssige tilbud – men afsæt tid til det Indkøb og Logistik
Tak for idag På gensyn i September www.regionmidtjylland.dk