- Research og Konceptudvikling Af : Dennis, Rune, Mike, Serge og Søren
SWOT • Interne situation • Stærke sider (Strengths) • Åbenhed overfor brugen af Web 2.0 • Kendskab til brugen af Web 2.0 • Motivation til at gøre noget for at promovere bandet • Gode engelskkundskaber • Motiverede til at producere en musikvideo • Merchandise • Svage sider (Weaknesses) Manglende opdatering på nogle af deres Web 2.0 tiltag • Bandets navn • Eksterne situation • Muligheder (Opportunities) • Brugen af Web 2.0 (MySpace, YouTube, ect) • Kansas City • Kontakt til MMD – Film og Animation • Det latente danske marked • Merchandise • • Trusler (Threats) Stor konkurrence • Forvirring eftersom en del bands har lignende navn
Web 2.0 Hjemmeside links opdatering Myspace designprinciper
Anbefalinger Links Forside /news opdatering Designprinciper Venner links
MUSIK-VIDEO KONCEPT Sang (this is the season) Polaroid billeder
STORYBOARD