Om kun 3 dage kan du sige goddag til 3 højt kvalificerede kandidater 18 SER Recruitment Østerbrogade 125, 5. sal 2100 København Ø Tlf. 30 80 42 00

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Foreningsudviklingstesten
Advertisements

IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Proces – trin for trin Leder afsøger alternativer til udpegning
Kontakt vores salgsafdeling på eller
LinkedIn Intro.
Reform af førtidspension og fleksjob
Søjle 1: Offentlige ydelser
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Arbejdsgivernes bidrag til beskæftigelsesplan 2009 Arbejdsgiverrepræsentanterne i LBR Virksomhederne og mangel på arbejdskraft.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Regelforenkling på planlovens.
EU Socialfondsprojektet
Kom og mød fremtiden IVA den 25. oktober 2011 v. Nina Hallgren Steinrud, DM.
Carbon20 projektet i Green Cities Kommunerne. CARBON 20 | 28. FEBRUAR | 2011 | INDLÆG | DEN GRØNNE DAG Carbon20 projektet har til formål: - at udbygge.
Senior Senior Erhverv Thy-Mors - kan også blive en del af din fremtid.
EU GRANTS ADVISOR DENMARK Et nyt tilbud til SBSC partnere Samarbejde mellem Microsoft, Niels Brock og Markman om salg- og marketingmedarbejdere til SBSC.
En præsentation af Senior Erhverv Nordsjælland
Skabelon til strategisk plan
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
Uddannelse & rekruttering Fiskericirklen - 9. oktober 2007 Poul Christensen Konsulent 3F Transportgruppen Uddannelse & rekruttering i transportsektoren.
Danoffice IT har 17 års erfaring i at levere professionelle og effektive IT & IS turn-key løsninger til internationale organisationer som FN, NATO og EU.
Senior Erhverv Thy-Mors
Velkommen til vejledningsmøde i MA
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
Velkommen til E-business
Virksomhedernes erfaringer med nydanske medarbejdere v/ Integrationskonsulent Pernille Kiær -
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
JOBSØGNING (SMV) Hvorfor er SMV så interessante? % af alle job bliver annonceret % af alle job bliver besat via netværk og uopfordrede ansøgninger.
Det Sociale Kapitel
FOPS arrangement den 18. maj 2011: ”Den gode proces for medarbejderne ved virksomhedsoverdragelse” Sådan har vi gjort.
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
”Kogebog” til Uanmeldte Virksomhedsbesøg. Virksomhedsgruppen mødes hver Tirsdag kl. 9 og inddeler sig i hold, på en god dag har vi 3 hold ude. De rutinerede.
Personlig jobformidler
Refleksion Hvad var din/jeres eftertanke efter dagen i går?
Ved Jens Kjeldbjerg Kudsk / Andy Madsen
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm"
E-handel og FM Program: Kl Introduktion
1 Senior Erhverv Søhøjlandet Nye tider, nye muligheder…! PP er sendt pr.mail.
Nå ud med jeres budskab – få budskabet ind Konference om rådgivning af deltidslandmænd 5. oktober 2011.
Kick-off for Kvinder i IT den 2. juni "Erhvervslivet mister innovation og vækst ved at lade en stor talentmasse vente i kulissen" Hvordan får vi flere.
Indsæt et billede Klik på det lille billedindsættelses ikon, midt på siden og hent et billede Vælg layout 1. Højre-klik uden for dit slide 2. Vælg et passende.
Undgå, at de ældre brænder ud, og at de unge dropper ud!
Oplæg til LO Torsdag den 30. august 2007 Bedre vejledning og rådgivning.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Fokus på realkompetencer.
Kompetencerejsen Program informationsmødet 14. maj Velkomst ved Henrik Hjortdal, SCKK Hvad karakteriserer et godt forskningsmiljø?
7. MARTS 2011 AARHUS UNIVERSITET Aarhus Universitets strategi AARHUS UNIVERSITET.
Projektmentor Lars Kristensen Bygningsingeniør EUR. ING, Projektleder, Konfliktmægler Udarbejdet af Lars Kristensen.
INFOMØDE OM SKOLEPRAKTIK
Virksomhedsrettede muligheder Virksomhedspraktik Ansættelse med løntilskud – efter 6 måneders ledighed –Offentligt –Privat.
Index 24NATIVE A/S – VESTERBROGADE 20, 1.SAL, 1620 KBH.V Hvem er vi Kundeservice branchen Hvem søger branchen Profiler Uddannelsen generelt.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Fagpilotordningen et jobrettet redskab til unge under 30 år med en erhvervsuddannelse Kontorchef Kirsten Thomsen.
Lønforhandling. De vigtigste pointer Lønforhandling foregår hele året Der er penge – det er et spørgsmål om, hvem der får dem Din tillidsrepræsentant.
” System-/Seniorsystem- konsulenter til dynamisk konsulenthus Har du teknisk flair kombineret med et udpræget konsulentgén, og kan du lide at være virksomhedens.
HOVEDSTADENS REKRUTTERINGSSERVICE. HVEM ER HRS? Hovedstadens Rekrutteringsservice (HRS) er et samarbejde mellem 18 kommuner (16 jobcentre) i Hovedstadsområdet.
Den virksomhedsrettede indsats i Midtjylland. 2 Hvorfor mere virksomhedskontakt?  Højt politisk prioriteret (ministermål i 2014).  De nye reformer stiller.
Netværksmøde for teamledere 11. september 2013, Roskilde Erfaringer med akutindsatsen i Jobcenter Lyngby-Taarbæk.
Integrations- og oplæringsstillinger Etablering af integrations- og oplæringsstillinger i Haderslev Kommune.
Helle Janderup Poul Foss Michelsen Møde KPMG og ASNET om muligt samarbejde Søren Smedegaard Hvid Thomas Andersen.
Oplæg om PLO-K Om PLO-K’s organisering, økonomi, opgaver og roller, kontaktperson i PLO-R, samt om PLO’s kommuneudvalg.
Der startes mange nye danske virksomheder hvert år
Funktioner og arbejdsdeling
Your First EURES Job / SIDE 1.
Vision Det skal være let at etablere og udvikle sin virksomhed på HR-området i Mariagerfjord Kommune Det gør vi på følgende måde: Du får hurtig og effektiv.
Afskedigelse UC plus.
TR-kursus IA Afskedigelse - lærere ved VUC 14. September 2018
Afskedigelse FOAS.
Afskedigelse A2B.
Aftalt uddannelse via Industriens overenskomst
Aalborg Fodbolddommerklub
Vurderingsramme for vagtplanlægning på sygehuse
Præsentationens transcript:

Om kun 3 dage kan du sige goddag til 3 højt kvalificerede kandidater 18 SER Recruitment Østerbrogade 125, 5. sal 2100 København Ø Tlf

72 Få ny erfaren medarbejder på rekordtid Kom tættere på erfaren arbejdskraft i dag Medarbejdere over 40 år har viden og erfaringer, som dansk økonomi og velfærd har brug for, at udnytte optimalt. SER Recruitment giver din virksomhed adgang til kompetent arbejdskraft. Kandidaterne har dokumenterede resultater og erfaring i, at skabe udvikling og vækst i virksomheder, der ligner din. Indenfor 3-5 dage kan vi levere højtkvalificerede ledere og specialister over hele landet og inden for en lang række faglige områder: • ledelse, salg, marketing, økonomi, regnskab, produktionsstyring, logistik og supply chain, projektledelse, IT, HR m.v. • med min. 20 års brancheerfaring • fra 40 år og op • der både tæller danske og internationale kandidater • der ønsker at være mange år på arbejdsmarkedet endnu • som fra dag 1 kan løse specifikke opgaver og bidrage til øget vækst Se kandidater Som virksomhed kan du søge i SER Recruitments CV database på hjemmesiden. Deltag i faglige arrangementer • Forretningsnetværk • ‘Dating-arrangementer’ mellem medlemmer og virksomheder. Se hjemmesiden for aktuelle arrangementer.

54 Du undgår at bruge tid på at udarbejde stillingsopslag, og forholde dig til hundredvis af ansøgninger. Via SER Recruitment kan du i stedet, med et minimalt tidsforbrug henover 2 uger, få ansat en kvalificeret medarbejder. Det gælder uanset om stillingen I ønsker besat, er en fuldtids-,deltids-, interim-, konsulent- eller projektstilling. Sådan foregår et samarbejde: 1. Afklarende møde Jeres behov og ønsker gennemgås og jobprofilen fastlægges. Vores effektive afklaringsproces, sikrer et effektivt match. 2. Kandidater præsenteres hurtigt Inden for 3-5 dage præsenterer vi 3-5 kvalificerede kandidater. Forinden er kandidaterne udvalgt nøje, der er foretaget et ekstra kvalitetscheck og forventningsafstemt med kandidaterne, så det sikres, at de opfylder jeres krav og forventninger. 3. Ansættelse om max 2 uger Kandidaterne er garanteret klar til ansættelse inden for 1-2 uger. Hvis I ønsker det, kan vi desuden tilbyde at udarbejde kontrakt, personalepolitikker m.m. 4. Tilfredshedsopfølgning Via løbende dialog sikrer vi, at I er 100% tilfredse med jeres nye medarbejder. Et effektivt samarbejde SER Recruitment blev stiftet i 2012 på baggrund af over 20 års erfaring med medlemsbaseret rekruttering. Reaktionerne fra erhvervslivet har været gode, idet der i en omskiftelig tid, er behov for driftsikker arbejdskraft. Foreningen administreres af syv erhvervsfolk med alsidig erhvervsmæssig baggrund. Denne styregruppe forestår blandt andet tests og optagelse af medlemmer samt faciliterer og afholder arrangementer for både kandidater og virksomheder. Målsætning Ambitionen er, at etablere langsigtede samarbejdsrelationer til glæde for dansk erhvervsliv. Det vil vi gøre ved, at tilbyde ekstraordinær hurtig service, optræde loyalt og behandle informationer 100% fortroligt. Vi deltager flittigt i forretningsrelaterede netværk og anvender sociale medier, for at sikre, at vi konstant har det bedste netværk af højt kvalificerede personer. Om SER - Senior Executive Recruitment

36 3 gode grunde til at samarbejde med SER - Senior Executive Recruitment Mød kandidaterne Vi har adskillige hundrede kandidater i vores database og tallet er støt stigende. Alle kandidater forhåndsscreenes inden optagelse. Udelukkende ledere eller specialister med solid erfaring og dokumenterede resultater optages. Tidligere ansættelser og opnåede resultater verificeres, og alle kandidater har desuden gennemgået en række professionelle og systematiske udvælgelsesprocesser, herunder: • Profilanalyse • Faglige kvalifikationstests • Personlighedstests • Interviews Kandidater deltager løbende i uddannelse og netværk for, at forbedre faglige og personlige kvalifikationer yderligere. 1. Du sparer tid Landets hurtigste rekruttering: 3-5 kandidater præsenteres inden for 3-5 dage. Vi er med dig hele vejen: Vi yder rådgivning fra start til slut og slipper først grebet, når din nye medarbejder er godt i gang. 2. Du får de mest kvalificerede folk Vi håndplukker de bedst egnede kandidater for dig. Kandidaterne har dokumenterede resultater og solid erfaring fra lignende virksomheder. 3. Der er ingen risiko “No cure - no pay” sikrer, at du ikke betaler en krone, før der indgås en aftale med en kandidat. Honorar er typisk en mindre procentdel af lønnen i det første år. Seks måneders garanti Hvis en kandidat, mod forventning, ikke lever op til aftalte forventninger inden for de første 6 måneder, gennemføres en ny rekrutteringsproces til samme job - helt uden beregning.