Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Logistik Mål og strategier
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Samspil med den offentlige sektor er afgørende
REG LAB EFTERÅRSKONFERENCE En øvelse for livet. REG LAB EFTERÅRSKONFERENCE 2010.
Head Lean Netværks-gruppe.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Logistik og Lagerteori
Introduktion til kriterium 4 Partnerskab og ressourcer Excellence netværk 2004 Jørgen Kjærgaard.
Udviklingstendenser i dansk byggeri – kan vi inspireres fra udlandet?
Et konkret kompetenceudviklingsforløb. •Omsætning :Over 500 millioner •Personale:Ca. 150 medarbejdere.
Brug en bydel som dit bæredygtige show-room 28. oktober 2010.
Kan innovation måles – EXHAUSTO har gjort det i flere år
Forum for DanRåd & Regnskab 29. september 2009
Hvorfor involvere forskere i forretningsudvikling? Alexandra Instituttet A/S.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling: Marketing, Innovation, AXOCO & CSR Vil…Mål…Gør…
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Ledelse af forandringer
Forretningsudvikling med IT
Der er penge i kommunikation
Udvikling og styring af en virksomhed
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Organisering for fremtiden
IS-Strategi.
Præsentation af e-takeaway.dk
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Virksomheder - definition
Open-source software i det offentlige - hvad nu? Christian Lanng Kontorchef, It og Telestyrelsen Ministeriet for Videnskab, Teknologi og Udvikling Torsdag.
Forretningsmodel.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Sune Adam Schackenfeldt, PA Consulting Group
- EN TILVALGSMULIGHED FOR DATALOGISTUDERENDE
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Struktur og processer I alle studier af innovationssucceser og fiaskoer er det konstateret, at de største årsager til manglende succes er: 1.Manglende.
Succesrige virksomeder
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.
Illustrationer til undervisningsbrug
E-handel og FM Program: Kl Introduktion
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
Randers Kommune IT-udviklingsprogram Temadag for IT-afdelingen den 21. Maj 2007.
Logo Overordnede betragtninger om OPP -Og konkrete projekter i København v/Karen Mosbech ”OPP i virkeligheden” DFM Konference KØBENHAVNS KOMMUNE.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Kort præsentation Jesper Holmelund Jørgen Peter Ærthøj
ITB fra Produktsalg til løsningssalg Produktsalg til løsningssalg Indlæg på ITB møde Den 26. Oktober 2006 Henrik Fuchs.
1 CSR er mere end virksomhedernes sociale engagement - CSR i Danmark / Steen Vallentin Inst. f. Ledelse, Politik og Filosofi CBS Center for Corporate Social.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Forandringsprogrammet/Organisationsudvikling 9. Maj 2007 Bilag 2 BUF’s strategiske grundlag.
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Ledelses- og Styringsgrundlag. Oplæg v. Bo Johansen – 20. aug
Trafikdage Storbytrafik. Vækst i BNP og Trafikarbejdet.
Dudek Plast A/S Gerresheimer Gruppe 5.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Workshop d juni 2010 Selskabets ledergruppe var d. 8 & 9. juni samlet i Hillerød for at affyre startskuddet til den kommende strategiske planlægning.
Dansk Supermarked i korthed
Fælles fremtid – fælles ansvar Ledelsens strategi Hoved-MED 27. februar 2013.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
Skal vi tvangsnationalisere energi? Andes Stouge 9. juni 2016.
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
Præsentation af forretningsplan
Din virksomhed FIRMALOGO.
Strategi Juni 2013 Montanas Strategi
Jenny Braat, adm. direktør for Danske Maritime
Mission, vision og forretningsidé
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
DS Historien Det hele startede med en produktion af mindre stålkonstruktioner i beskedne omgivelser på Svend Møller Hansens forældres ejendom ved Hobro.
Præsentationens transcript:

Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger til industri, bygge og anlæg samt den offentlige sektor. Vores løsninger skabes gennem egne produkter, agenturer og vores alsidige produktionsfaciliteter.

Historien History Grønbech & Sønners domicil på Scandiagade i København A/S Bevola er et selvstændigt selskab i Grønbech & Sønner koncernen. Grønbech & Sønner Holding blev etableret i 1828 af Søkaptajn M.J. Grønbech. Produkterne var fra starten fajance og jernvarer. I 1853 blev forretningen omdannet til Grønbech & Sønner og produkterne var nu jern og stål. Grønbech & Sønner Holding er i dag en moderne og velkonsolideret koncern. Grønbech købte i slutningen af 1999 A/S Bevola. A/S Bevola blev etableret i 1968 og har igennem 40 år oparbejdet et godt ry indenfor opbygningsmaterialer til transportsektoren samt løsninger til industri og den offentlige sektor. A/S Bevola har i forbindelse med familieskabet med Grønbech & Sønner A/S, været igennem en større turnaround og fremstår i dag som en tidssvarende virksomhed i positiv udvikling. A/S Bevola har hovedsæde herunder fælles funktioner, produktion og centralt lager i Ringsted og selskaber/afdelinger i Norge og Sverige.

Bevolas grundlag

Pris Pris/Værdi Værdi/Høj pris Markedssituationen Lavfrekvent Højfrekvent Produktorienteret virksomhed Videnbaseret virksomhed Pris Pris/Værdi Værdi/Høj pris Positionering

History Innovation Vision Vision Bevola skal gøre en markant forskel på alle områder og niveauer, der er så overraskende og positiv, at hele værdikæden har Bevola som første valg. Vi skal nå vores resultater, via et konstant ekstraordinært engagement, fordi vi vil respekteres som de bedste. Bevola skal sikre det bedste, det bedste.

History Relation Mission Mission Gennem dialog “mennesker til mennesker” og “Bare bedre løsninger”, vil Bevola skabe mere tid, tættere samarbejde og øget viden og vækst i hele værdikæden.

History Dynamik Strategi Strategi Strategien indeholder 36 projekter • Ensartethed • Udvikling • Uddannelse • Kommunikation Strategien indeholder 36 projekter

History Energi Værdier Værdier Begejstring, tro, mod og handlekraft. Gennem begejstring, skaber vi troen på det kan gøres, modet til at gøre det og handlekraften til at få det gjort, først og rigtigt.

Kommunikationsplattform

? Plan, plan ik’? Fortid Nutid/fremtid Forandring Innovation Struktur Mål Budskab Forandring Innovation Struktur Mål Budskab ? 1968-2002 Ingen indhold/fokus 2003-2007 Indhold/fokus 2009-2015 Indhold/fokus Lav omsætning Lav/ingen bundlinie Høje omkostninger Dårlig effektivitet • 85% Omsætningsvækst • 260% Bundlinievækst • 0% Omkostningsvækst • 65% Effektiviteringsforbedring • 250% Omsætningsvækst • 330% Bundlinievækst • 136% Omkostningsvækst • 25% Effektiviteringsforbedring

Markedsudvikling Færre kunder Fremtid Færre leverandører Industri DRIFT TEKNIK Færre kunder Industri Større vognbyggere Offentlig sektor Eftermarked Konkurrenter & kunder i andre segmenter

Produkter og løsninger

Fokusområder Fokus • Purple+ • Nye markedssegmenter • CSR (BevoCare) • Værdikædeoptimering • Forretningsudviklingsammen • Totalaftaler/partnerskaber • Bedre bundlinie til alle • Kommunikation • Innovation • Nye markedssegmenter • Effektivitet • IT-teknologi • Transformationsøkonomi • Anaconomy • Cashflow • Web 2.0 • Marketing 3.0

Organisation Organisation F S DK EU Markeder N • Ledelse: Fundament – Leadership – Management • Marketing: Branding – Markedsføring – Web • Logistik: Indkøb – Transport – Håndtering – Produktion – Kvalitet • Udvikling: Hardware – Software – Funktion – Viden • IT: Hardware – Software – Hotline – Web • Økonomi: Koncernregnskab – Budget - Opfølgning S DK EU Markeder N

Nøgletal

Udfordringen Værdikæde optimering Logistikfokus Planlægningsfokus Optimeringsproces