Vi spoler lige filmen tilbage

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

Etablering af virksomhed
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Hvorfor skal vi bruge så mange penge på dialog? zKunderne er ikke ”loyale”, og med internettet vil flere ”shoppe rundt” i endnu højere grad zMen vi kan.
Præferencer på markedet.
Når to mennesker gør det samme… …og så alligevel ikke.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Velkommen på biblioteket Vi glæder os til at få dig som bruger. Spørg bare, hvis du har brug for hjælp!
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Afsætning 2012.
Trafikplanlægger for en dag! •Mål med undervisningen –At I får en viden om sikkerhed, sundhed og energiforbrug ved trafik •Program –Intro –Arbejd.
De to officielle miljømærker
Tendenser indenfor personlige værnemidler
EXPORTKONSULENTERNE.
En konflikthåndterende kultur
Udvikling af BtB-salgsorganisationer
Virksomheders Risk Management i juridisk kontekst
ß Iværksætterens udfordringer og muligheder Louise Rønne, Republikken.
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Lancering 2. maj 2012.
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
UDGANGSPUNKT 6. Februar Læringsmål Den studerende • har indsigt i og forståelse af forholdet mellem unges livs- og udviklingsbetingelser • kan reflektere.
Digitalisering og medialisering
HVAD ER FSC? Hvem? Forestry Stewardship Council (FSC) er en global organisation til fremme af ansvarlig skovdrift.
Kundeanalyse 2014.
Cradle 2 Cradle.
AFSÆTNING A – Schønberg
Købsadfærd Købstyper.
22A. Transfer pricing – mellemmarked med fuldkommen konkurrence
Stress og ledelse.
Hjælp mig med at finde den !!! En stor belønning til dem, der SER bedst! Præsenterer Klik her for at starte JEG HARMISTET MIN MIS !! Red Bulls.
Virksomheder - definition
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Economies of scope. Vigtigt begreb – ikke kun et lille begreb som anført i teksten p. 49 med petit. I praksis ”synergieffekt”   C(x1,x2) < C(x1) +
Positionering Af: Bjarke & Skafte.
Intro september 2008 Vind eller forsvind - den nye globale virkelighed - introduktion John Klindt, adm. dir. Micotron A/S 1.
Efteruddannelsesindsatsen 2007 Analyse Danmarks undersøgelse januar 2008 Oplæg på Kompetencerådets møde den v./ Merete.
Selskabsformer I/S, ApS og IVS
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
{ DS Håndværk & Industri } Vandkanten som vækstdynamo og højuddannede i SMV’er Akademikerkampagnekonference 16 april 2012.
”MODEL SØPASSAGEN” - En model til hvordan også INDSÆT FORENINGSNAVN HER kan blive et CO2-neutralt sted.
Forretningsmodel.
Trafikplanlægger for en dag! Mål med undervisningen –At I får en viden om sikkerhed, sundhed og energiforbrug ved trafik Program –Intro –Arbejd.
Virksomhed Linnea Jacobsen 2. semester uge 5 + 8: Visuel Identitet.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS1 1 vare produceret på 2 anlæg Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics.
Hvem er Parseport? -- ParsePort er en nystiftet, dansk virksomhed med speciale i data-opsamling, -behandling og - præsentation. Hvem står bag ParsePort?
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
Sebastian, Peter, Rolf og Høx
HHX - Lene Baake Afsætning
Lederseminar 2014 Varde Kommune
MAKSIMER DIN SCANNERFORRETNING. EN FORRETNINGSMULIGHED ULIG ALLE ANDRE Stigning Antal Scanneroperatører i EMEA % Antal scanninger lavet.
CRM !? ”CRM handler sådan set bare om at behandle kunderne ordentligt og samtidig kun bruge energi på dem, hvor det kan betale sig.” - Claus Due, 2003.
Udfordringer.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
NB! Husk at anvende VERSALER (store bogstaver) i overskrifter. Tip: klik på A-knappen i KromannReumert DesignToolbar for at ændre alle dias overskrifter.
Mennesker Værdier Resultater Sådan ønsker jeg at være i dialog med mine rådgivere Erik Ravn Schmidt.
1 Opgave 42 ”Fastlæg Indkomstelasticiteten ” Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS.
Vindmøller Priser på vindmøller, Hvor meget strøm kan den producere?
’’Hård navigation gennem en skov af kopier.’’
Gennemgang af Youtube.com. Hvad kan man finde på Youtube.com?  Musik  Film  Filmklip  Instruktionsvideoer  Etc.
Systematisk problemløsning i kriminalitetsbekæmpende funktioner
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Prissikring af korn Finansielle kontrakter – Futures og Optioner Hans Chr. Haugaard Jyske Markets.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Sælg mere, og finansier din virksomhed. Med statsgaranti.
Funktioner og arbejdsdeling
Supply Chain management SCM
Præsentationens transcript:

Vi spoler lige filmen tilbage 26 år siden… 7 år i Charter branchen hos STAR TOUR 3 år i Visitdenmark 16 år i Hotelbranchen 10 år med salg og marketing 6 år med det operative ansvar I dag - Administrerende Direktør i Brøchner Hotels

LOYALITET HVAD BETYDER DET Værdi Mennesker Viden Teknologi Relationer BRØCHNER HOTELS

Reflexsion Er der loyalitet i branchen BRØCHNER HOTELS

Hvad er loyalitet set med hotel briller Det er når en hotel virksomhed sætter sig sammen med en kunde og bliver enige om, hvad der er behov for og hvor meget af det behov kunden vil købe af hotel virksomhedens produkter Målene, priserne og vilkårene forhandles og fastsættes Salg og Marketing plan introduceres i virksomheden BRØCHNER HOTELS

Hvad er loyalitet set med hotel briller Men….. Mange aftaler er fyldt med restriktioner som f.eks block-out dates Mange aftaler honoreres kun med mellem 50-75% af det aftalte Aftaler måske ukendte når kunder ringer ind Betyder det noget at opnå de aftalte mål når prisen og aftalen stadig er den samme BRØCHNER HOTELS

Et tåbeligt eksempel Men alligevel – Lad os sætte tingene på spidsen Vestas får en ordre på 200 vindmøller Produktionen tilpasses og går i gang 160 vindmøller leveres til tiden… De sidste 40 har man købt hos Siemens

Hvordan kan vi skabe bedre loyalitet Og aftale hvem der har hvilket ansvar En kontinuerlig dialog om hvordan Aftalen producerer Kunden får den nødvendige information fra leverandøren om tilbud, nyheder, etc Handlingsplan ved negative afvigelser BRØCHNER HOTELS

http://www.youtube.com/watch?v=GAyjY5D0UdE&feature=related