Strategi Til markedsføring

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
Advertisements

Tema A – et fagligt løft af folkeskolen. Formål Udarbejde konkrete modeller for hvordan skoledagens rammer bliver for eleverne og medarbejderne efter.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. PengeSpillet (Arbejdshæftet: Viden om penge)
FORSTÅ PRISERNE PÅ REJSEKORT Rejsekort DSB – februar 2012.
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Skriv tekster, der fænger – 7 tips der toptuner din rapport Rikke Dinnetz
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
BRUGERVEJLEDNING NY SMS PLATFORM 1 Ikon forklaringside 2 Udsend en alm. smsside 3 Tidsindstillet sms udsendelseside 5 Udsend en sms med billedmateriale.
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Hold balancen med et stærkt og velfungerende familieliv Workshop Balancekonference, Region Syddanmark, August 2010 Lisbeth Fruensgaard.
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
KNÆK KODEN Opgave 4 Det erhvervsøkonomiske område.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Netværksmøde v/ Fuldmægtig Kristina Vestergaard Nielsen og Specialkonsulent Anne Louise Hertz, BRHS.
Symmetri-drager Undervisningsforløbet leder eleverne igennem en verden af symmetri, sjov med drager og svære udregninger - et undervisningsforløb i 3.a.
Involvering af frivillige i naturpleje Naturpark Randers Fjord, Fjordcenteret 8. Juni 2016.
Brug de definerede typografier! ​ Tekst uden punktopstilling Andet niveau Tredje niveau Fjerde niveau Femte niveau Første niveau = Almindelig tekst Andet.
Åbenbaringer af Baruk Om psykose, selvforståelse og spiritualitet.
At føre logbog Ida Marie Rasmussen 2016.
Virksomhedens udvikling
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Portfolio eksamen Mit event bureau
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Landsdækkende virksomhedskampagne
Frivilligheden i Vordingborg
Lokale strategier i kommuner for borgere, ansatte og beslutningstagere
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Målet med at give nogle elever en transitmentor
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven
Portfolio IT B.
Customer relationship management CRM
Vi er der for dig Præsentation Kun det bedste er godt nok Genito
Præsentation
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Aula: hvordan vil vi bruge det i forældresamarbejdet?
Den gode tone Lse.
Til ambassadører: Hvordan kan Colibo understøtte jeres behov?
Informationsindhentning
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Netværksmøder - Drejebog
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
1. dag - Modul 1A Velkomst og præsentation Indflydelse og interessevaretagelse Frokost (kl ) Områdeopdeling kommunal / privat Overraskelse (kl )
En god start på lægelivet
Udviklingstendenser, Personas og workshops
SUCCES MED SALG 1.
Vision Det skal være let at etablere og udvikle sin virksomhed på HR-området i Mariagerfjord Kommune Det gør vi på følgende måde: Du får hurtig og effektiv.
Medarbejderaktier TDC
Rum for uformel læring, 28. april 2011
Nyhedsbrev December 2012 Nyt fra området Kære alle! OBS
Igangsættelse af tankeprocesser – at finde mulige sager til synopsis.
Videnskabeligt projekt
Videnskabeligt projekt
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hvis jeg havde mulighed for at fange regnbuen ville jeg have gjort det
Velkommen til ROADSHOW i GeoDanmark!
Workshop 1.
Fra byggesten til praksis
Mental sundhed Beskrivelse: Da Socialtilsynet var på tilsyn i august. 2017, blev begrebet ‘mental sundhed’ drøftet. Vi blev optaget af at identificere.
NÅR DIT BARN SKAL HAVE ET TILBUD OM SKOLEFLEX, TILBAGESLUSNINGSFLEX
Flerfagligt Forløb 2 Klasse: Fag:.
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
Overvej spørgsmålet. Interview en makker.
Værktøj 7: Det gode personalemøde og arbejdspladskulturen
Præsentationens transcript:

Til E-mail markedsføring Strategi Til E-mail markedsføring Hvordan det skal udformes afhænger af formålet – du skal afgøre om du vil skabe loyalitet, sælge produkter, levere relevant content eller en blanding. Der findes mange strategier for e-mail-markedsføring. Det er en god ide at lægge sig fast på en strategi inden man går i gang. Så er det lettere at udarbejde nyhedsbrevene. –her er fire forskellige strategier. De kan godt sammenkobles. Fælles for alle er – vær til stede og top-of-mind når købsbehovet opstår. Man skal hele tiden tænke målgruppen ind. Hvilken strategi skal man vælge? Op til virksomheden. Man skal variere det lidt

Til E-mail markedsføring Merværdi som strategi Til E-mail markedsføring For eksempel: Relevant content, guides, konkrete eksempler på brug af produktet, mulighed for at stille spørgsmål m.m. Merværdi Når dine kunder foretager et køb, er det vigtigt, at du formår at fastholde kontakten, og at du gør dit bedste for at skabe loyale kunder, der kommer tilbage for at handle igen. Det kan du f.eks. gøre gennem relevante guides, konkrete eksempler på brug af produktet, mulighed for at stille spørgsmål m.m. Forskelligt fra virksomhed til virksomhed og fra målgruppe til målgruppe. Man skal føle at man får noget mere, at man er med i en klub - Spørg dem om hvad det kan være for Domino’s.

Ugentlige/månedlige mails som strategi Til E-mail markedsføring For eksempel: En ugentlig tilbudsavis. Ugentlige tilbud sendes kontinuerligt og ofte, og formålet er løbende at ramme forbrugerne med konkrete tilbud, hvor de skal slå til med det samme En opsamling på de mest læste blogindlæg den seneste måned Ugentlige/månedlige mails Hvis du for eksempel ejer en webshop, kan det være, at det giver mening at lave en ugentlig tilbudsavis. Ugentlige tilbud sendes kontinuerligt og ofte, og formålet er løbende at ramme forbrugerne med konkrete tilbud, hvor de skal slå til med det samme. Det kan også være, at du vil sende kontinuerlige opsamlingsmails, hvor du en gang om måneden sender en oversigt over de mest læste blogindlæg eller de bedste artikler inden for forskellige områder.

Produktnyt som strategi Til E-mail markedsføring For eksempel: Der udsendes en nyhedsmail hver gang, der kommer nye produkter/modeller/services osv. Det kan eventuelt kombineres med rabatter Produktnyt En anden strategi kan være at udsende mails, når I får nye produkter i jeres sortiment. Har du eksempelvis en webshop, der sælger eksklusivt løbeudstyr, kunne det være en idé at udsende mails til interesserede læsere, når du får nye varer i butikken. Du kan også vælge at krydre nyhedsbrevene med „nyt-på-hylden-rabatter”.

Eventbaseret som strategi Til E-mail markedsføring For eksempel: Når du skal markedsføre events er nyhedsbreve gode til at skaffe flere deltagere. Eventbaseret Skal du markedsføre et event, kan e-mail markedsføring være en god kilde til at skaffe flere deltagere. Op mod eventet kan du sende kontinuerlige mails, der promoverer eventet, eventuelle foredragsholdere, særlige medlemsrabatter osv.