Quiz Uge 2 – mandag.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Quiz 3.1. Quiz 1 – Assignment dIntProg, E14 Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af følgende program? 1.x er 6, y er 3 2.x er 8, y er 5 3.x er.
Advertisements

Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
1 Løsningsfokuseret tilgang Fremtidens mål Fortidens successer.
Programmering I Java/C# Datatekniker Dit første projekt.
7. juni 2016 i spejderhuset. Dagsorden Hvem skal afsted – Ringsted og Rungsted på tur sammen Inden vi skal afsted - forberedelse og pakkeliste Når turen.
Quiz Uge 2 – torsdag. Hvorfor har vi clicker quizzer? Formålet med quizzerne er –at afveksle undervisningsformen – så I ikke falder i søvn –at tvinge.
Vand på Island Et undervisningsforløb om vand og om hvordan vand udnyttes som resurse på Island. Ikke alle siderne er helt udviklet men kan bruges alene.
HJÆLP NÅR LEKTIERNE ER SVÆRE 3x - 4 = 0? x=?? Hvordan løser jeg? Vil du gennemse min synopsis? Hvordan løser jeg en ligning med.
Lineære funktioner og udviklingsforløb. Tillægsspørgsmål  Tillægsspørgsmål 1: En særlig linje er tangenten. Redegør for hvordan man bestemmer tangentligningen.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Gennemførelse Lektion 6 Indhold: Faser i gennemførelsen Undersøgelsen
Fordybelse i et projekt
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
//Niveau 3-ledere Uge 50-5/Pakke 3 Lederpakke 3.
Lyd data (audio data) (Side 4-6 i artiklen: 2. Repræsentation og manipulation af Data)
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Collage med IT Collage med IT har alle fordele:
Seminar, den 20. april 2017 Præsentation af Parasollens USB-Pind.
5: Har du en digital postkasse, hvis ja, hvad har du så modtaget?
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Instruktion til mødeledere
Lektion 1A Formålet med denne lektion er at give eleverne et billede af Netwerk for at forberede dem på forløbet og på, hvor lang tid det varer, samt at.
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Anvendelse.
E-learning om ballonprojektet
Velkommen.
Quiz – Uge 2 – torsdag – første time
Quiz Uge 2 – mandag.
1.08 Test.
”Avanceret” Programmering
Gør dig parat til at stemme
Velkommen Robusthed basiskursus
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven
Det gode møde i folkeskolen
Gør dig parat til at stemme
Hvad betyder den enkelte betegnelse Lønarter,
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Quiz – Uge 3 – torsdag – første time
Dokumentation.
Forelæsning Uge 4 – Mandag
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Digital kultur og trivsel på skolen – mod et fælles værdisæt
UDDANNELSE OG JOB 8. klasse
Webinar om fordringstyper til daginstitution
- Fælles forståelse af kerneopgaven
Dokumentation.
Programmering.
Kode til Event på Kontrol
Personlighed og Kompetencer
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
Karl Henrik Flyums model
Quiz – Uge 3 – mandag – første time
Sådan bruger du præsentationen
Quiz Uge 2 – mandag.
Quiz Uge 2 – mandag.
Prøve Eksamen D. 7/ Varighed: 30 min
Unge med angst set fra et vejlederperspektiv
Igangsættelse af tankeprocesser – at formulere spørgsmål i forbindelse med flerfaglige projekter 7-trinsmodellen Karl Henrik Flyums model.
Om feedback til terapeutisk arbejde på SEOP
Quiz – Uge 3 – torsdag – første time
Igangsættelse af tankeprocesser – at formulere spørgsmål i forbindelse med flerfaglige projekter 7-trinsmodellen Karl Henrik Flyums model.
Skrivedag 3: Fra skriftlig opgave til mundtligt oplæg
SIR – epidemimodeller med NetLogo
Quiz – Uge 3 – mandag – første time
Værktøj 5: Lederens opgaver med stress - stressforebyggende lederstil
En tryg start i vuggestue – samtaleværktøj til opstartsdialog
Præsentationens transcript:

Quiz Uge 2 – mandag

Hvorfor har vi clicker quizzer? Formålet med quizzerne er at afveksle undervisningsformen – så I ikke falder i søvn at tvinge jer til at være aktive – både individuelt og sammen med sidemanden at repetere stof – typisk fra foregående forelæsning Clicker-quizzerne giver feedback De fortæller instruktorerne og mig, hvad I har forstået, og hvor der skal sættes ekstra ind De næste uger vil der være en clicker quiz midt i hver time Altså to quizzer i hver forelæsning Hver quiz indeholder 3-6 spørgsmål 2

Hvordan afvikles quizzerne? Quizzerne afvikles på følgende måde  Spørgsmålet præsenteres 1-2 minutter til at finde svaret på spørgsmålet (gerne i samarbejde med sidemanden) ”Afstemning” ved hjælp af clickere De mulige svar gennemgås (evt. med input fra jer) Resultatet af afstemningen vises (som et søjlediagram) Slides viser de rigtige svar og forklarer disse Det betyder, at man kan bruge quizzerne, selv om man ikke har været til forelæsningen Nogle af forklaringerne introducerer nye ting – f.eks. eksempler på, hvordan run-time fejl kan se ud Quizzerne kan hentes via ugeoversigten Men først efter forelæsningen (ellers ville det være for let at brillere) 3

Hvordan bruges clickerne? Clickeren tændes ved at trykke på en vilkårlig knap Når afstemningen åbnes I stemmer ved at trykke nummeret på den løsning, som I mener, er den rigtige Nummeret vises i displayet (hvis der er et display) Grøn diode blinker (alle enheder) Hvis I ombestemmer jer, kan I stemme igen Det er kun jeres sidste valg, der registreres Afstemningen er anonym Det registreres ikke, hvem der stemmer på hvad 4

Assignments Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? int x; int y; x = 1; y = 2; x = x+y; y = x+y; x = x+y-4; x er 6, y er 3 x er 4, y er 5 x er 5, y er 8 x er 2, y er 1 Andet x = 1 X 3 X 4 y = 2 X 5 5

Assignments (med lidt andre værdier) Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? int x; int y; x = 2; y = 1; x = x+y; y = x-y; x = x-x/y; x er 1, y er −1 x er 0, y er 2 x er 4, y er −1 x er 2, y er 2 Andet x = 2 X 3 X 2 y = 1 X 2 6

Ombytning af to værdier Hvilken af nedenstående stumper kode ombytter værdierne af x og y? Alle tre variabler er af samme type 1 x = y; x = y0 y = y0 2 x = y; y = x; x = y0 y = y0 3 y = x; x = y; y = x0 x = x0 x0 y0 t0 er start-værdierne for x y t 4 t = x; x = y; y = t; t = x0 x = y0 y = x0 5 x = t; y = x; t = y; x = t0 y = t0 t = t0 7

Selektion (if-sætning) Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? int x; int y; x = 1; y = 2; if( x < y-1 ) { x = x+1; } y = y+x; x er 1, y er 3 x er 2, y er 4 x er 1, y er 2 X er 2, y er 1 Andet x = 1 y = 2 X 3 x < y−1 1 < 2−1 falsk 8

Selektion (if-else-sætning) Hvad er værdierne af x og y efter udførelse af nedenstående program? int x; int y; x = 1; y = -1; if( x-1 > y ) { x++; } else { y = y-x; x er 2, y er −3 x er 2, y er −2 x er 2, y er −1 X er −1, y er −3 Andet x = 1 X 2 y = −1 x − 1 > y 1 − 1 > −1 true 9

Slut – Quiz Uge 2 – mandag 10