kickoff vikardækning i Trio

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Klasserumskultur, inklusion og fraværsbekæmpelse Sparringsklyngebesøg
Advertisements

Der er ingen programmer Det tager alt for lang tid at blive logget på
TRIOENS OPGAVER.
Vikarundersøgelse Asgård Skole 2011
BUDSKABER TIL FORÆLDRE:
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
SkoleIntra-træffet 2013 Leif Andersen De administrative rutiner1.
Styring og dialog Reformgrupper Ledelsesudvikling - Sikre at lederne er rustet til opgaven. Politisk system De overordnede rammesættende beslutninger for.
Tabulex - hvad er det? Et elektronisk komme/gå-registreringsprogram – det sikrer, at SFO´ens medarbejdere kan efterleve fremmødekontrollen. Målet er at.
Fælles forældremøde Thurø
Informationsmøde om ICS og DUBU Udvikling og implementering af DUBU -
Implementering af brandingstrategi på nettet
Vicedirektør Susanne Poulsen, Bornholms Hospital
19. Januar 2012 Ida Hrönn Nielsen, Moderniseringsstyrelsen
Generelt om skræddersyede Arbejdsrum og integration
Implementering af SkoleIntra i hverdagen Nordvestskolen  information  arbejdsgang  kursus  support Tommy Sørensen©
Refleksionsmodel – hvad går det ud på?
Projekt for de kommende skolebørn i Sabro Dagtilbud
Drejebog Program Café-debat metode Praktiske forhold Intro Cafedebat
Administrative medarbejdere i DSB - hvem er de? - hvilke behov? v. Benedicte Due, Usability specialist hos DSB IT Temadag om personas Infinit 2. maj 2012.
© KMD A/S E-learning Velkommen til Læge/Vakance Hvad er e-learning. Gå i gang med det samme. Læs en hurtig introduktion til løsningen. Om E-learning Læge/Vakance.
Velkommen til Lægedage
Dagens og ugens program - uge 6
Produkter, planer og visioner Nye produkter, planer og visioner for de kommende år v/ Ole Windeløv
Sikkerhed og video i SkoleIntra
SkoleIntratræf Indhold Samarbejde med administrative systemer Elev-, forældre- og lærerdata Importer Webtjenester Eksport af ændringer af telefonnummer.
13. April 2005 Fit for bits? Digitalisering af kommunikation og videndeling kræver mere end et netstik Gitte Wührnfeldt, Center for Informatik Udannelses-
Fremtidsplaner – herunder nyt fra Tabulex, KMD og den nye SMS-advisering V. Ole windeløv.
Delforlig på KL-området januar 2008 TR-vilkår Ansættelsesvilkår.
Orienteringsmøde Torstorp Skole.
UNI•Login Administration og anvendelse
UNI•Login Administration, anvendelse og håndtering i SkoleIntra
Læsning giver livsglæde Formål: At tydeliggøre biblioteket og litteraturen som middel til at skabe et øget positivt indhold i tilværelsen hos borgere med.
Decentral lønadministration i Roskilde Kommune v/Theis Dankert Theis Dankert Lønkoordinator i Roskilde kommunes HR -afdeling. Projektleder på decentral.
Forslag om påtænkt lukning af Tjørnelyskolen og overvejelser vedr. flytning af Tjørnelyklasserne Dialogmøde forældre Tjørnelyklasserne den 30. september.
Model for læsevejledning baseret på aktionslæring Formål med modellen:
PIT STOP-MØDE VEDR. SERVICEASSISTENT-PROJEKTET 24. NOVEMBER 2014 NNF’S LOKALER, ØSTRE PARKVEJ 2G, RINGSTED.
Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer Indsæt dato 1. Vælg Indsæt i topmenuen 2. Vælg Sidehoved og Sidefod 3. Sæt.
Digitaliseringsstyrelsen den 4. december 2012 Netværksmøde.
Opstartsmøder PROGRAM: 09.00Morgenmad 09.30Velkomst v/ regionsrepræsentant Præsentation af dagens program og praktiske oplysninger v/ eKVIS 09.40Hvorfor.
”LV-scanner” – et strategisk implementeringsværktøj Udvekslingsseminar ”Bedre faglig læsning og skrivning” Bodil Pedersen læsevejleder 1.
Den tekniske del - en vigtig del af faserne fra A-Z.
Tabulex Daginstitution. SFO Integration til SFO’ens system Børneadministration Ind- og udkrydsning Barnets aftaler Intra Intranet Ferier & aftaletyper.
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
Integrated Control Panels Online Tools
- Kom tættere på dit barns skolegang
Orienterings- og dialogaften 20. marts 2014
OS2indberetning – tjenestekørselsindberetning og ferie
- Kom tættere på dit barns skolegang
Virksomhedens brug af Elevplan og Skolepraktik i Elevplan
Organisering & Opgaver v/Kirsten Kåg Mortensen, projektleder
Efterskoleforeningen
Princip for skemalægning
Princip for vikardækning
Organisering af praktikpladsarbejdet
Projektstatus – Aula September 2018.
Nyhedsbrev 7 Udrulning af Aula.
Det sker i den kommende tid
Uddannelserne i Aula begynder snart
UNI-Login til forældre UNI-Login til ForældreIntra og MinUddannelse
Årshjul Baggrund Indholdet i Årshjulet tager udgangspunkt i Folkeskolelovens § 44, stk. 1 som siger, at skolebestyrelsen har pligt til at føre tilsyn.
Tips og tricks til Ipad Underviser: Finn I. Thomsen.
Kommunikationsstrategi
Opsætning.
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Oprydning i SkoleIntra, skolens brugere og lokal opsætning af Aula
Aula workshop #detvigør i Aarhus Kommune Torsdag 21. februar 2019
- fra SkoleIntra til Aula
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Undervisning og support setup
Præsentationens transcript:

kickoff vikardækning i Trio 26. November 2018 Strandskolen Elev Skole Hårup Skole Højvangskolen Gammelgaardsskolen Rosenvangskolen Skåde Skole Katrinebjergskolen

baggrund Vikardækning foretages i dag direkte i Intra Der kan ikke vikardækkes i Aula I foråret 2019 begynder udrulning af Aula: Uddannelse Skolerne begynder at lægge data ind i Aula SkoleIntra lukkes 31. juli 2019 Efter sommerferien 2019 tages Aula i brug på alle skoler

PLAN FOR HOLD 9 HVEM 1. dec. 1. 2. 3. 4. Okt./nov. 7. nov. 8.-23. nov. Personen, der lægger skemaet 2. Administrativ leder Personen, der vikardækker akut Personen, der vikardækker planlagt fravær 3. Personen, der overfører løn til timelønnet personale 4. Besøg af Lone Udengaard fra Personale Der afholdes erfa-møde for de 5 skoler på holdet, hvor de involverede personer kan dele erfaringer, sparre med hinanden om udfordringer samt dele tips & tricks. Skolerne skiftes til at være værter for møderne. Martine og Lone planlægger og faciliterer VIKARDÆKNING OG OVERFØRSEL AF LØN TIL TIMELØNNEDE DIREKTE FRA TRIO SIDEMANDS-OPLÆRING: OVERFØRSEL TIL LØN ERFA-MØDE 1 PÅ EGEN ELLER NABOSKOLE ERFA-MØDE 2 PÅ EGEN ELLER NABOSKOLE FORBEREDELSE I TRIO OPSTARTSMØDE: TRIO OG SKEMAER HJEMMEARBEJDE I TRIO WORKSHOP: VIKARDÆKNING Okt./nov. 7. nov. 8.-23. nov. 26. nov. 1. dec. 4.-11 dec. 11.-14. dec. ?

Den Nye proces FØR EFTER SkoleIntra SkoleIntra (Aula) Trio Trio Vikardækning Kommunikation Vikarplaner Kommunikation Vikarplaner Planlægning af lærernes arb.tid Udbetaling af UV-tillæg m.m. Indberetning til STIL Vikardækning Løn til timelønnede vikarer Trio Trio Planlægning af lærernes arb.tid Udbetaling af UV-tillæg m.m. Indberetning til STIL Tabulex Skemalægning Tabulex Skemalægning Skemalægning Skemalægning OPUS Rollebaseret Indgang OPUS Rollebaseret Indgang Løn til timelønnede vikarer Ansættelse af medarbejdere Ansættelse af medarbejdere

Hvad skal vi igennem i dag? Opmærksomhedspunkter i Grunddata Opsamling på hjemmearbejde Ringetidssæt, klasser/hold, lokaler 6. ferieuge Timelønnede vikarer Regler for aflønning af timelønnede vikarer Oprettelse af vikarer i Trio Selvstændigt arbejde med oprettelse af vikarer og grunddata Skemaer Skemaer til Trio Fagdage - perioder Selvstændigt arbejde med tilretninger og import af skemaer Afslutning Organisering Hvad skal være klar til kickoff?

Inden kickoff 26. november Opgaver i drejebog 1.1 Brugeradministrationssystemet i Trio 1.2 Skema 1.3 Timelønnede vikarer 1.4 Fraværsårsagskoder 1.7 SkoleIntra 1.8 Fraværsseddel

Efter i dag Kickoff-workshop: Program: Find mere information på … Intro til Trio for de involverede medarbejdere Deltagerne har sikret, at de har Trio på deres pc, og har afprøvet adgangen Program: Oprettelse af fravær Vikardækning Løn (timelønnede) Find mere information på … Overvej jeres organisering nøje Nyt vikarmodul (web)