Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HNX Årgang 2011/2012.  Optagelseskrav  Personlige krav  Hvor?  Forløb  Indhold  Muligheder.
Advertisements

Orientering om AT-eksamen Fredag d. 16/1 i 2. og 3. lektion.
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
Det Internationale Område Studieområde 3/
Caseeksamen – ny grundfagsbekendtgørelse PowerPoint til elever Casevirksomhed HTH
Almen studieforberedelse
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Kollegavejledning - indgange • Fag, medier og Faghæfte 48 • Skolekultur og mediekultur • Skolekultur og vejlederkultur • Skolebiblioteket som rum og funktion.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Eksamen i KS -praktiske og gode råd samt eksempler på eksamensbilag
IT og praktik på Høje Kolstrup Skole Menu IT som en del af praktikken Hjemmesider Farvel og tak.
Eksamens navn Dit navn. Oversigt  Spørgsmål nummer 1 Spørgsmål nummer 1  Spørgsmål nummer 2 Spørgsmål nummer 2  Spørgsmål nummer 3 Spørgsmål nummer.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
En kogebog Synopseprøven i dansk.
Vejlederens kommunikation
Eksamen.
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Det Internationale Område DIO  En samling materialer – udarbejdet individuelt eller i gruppe -, der dokumenterer din læreproces, din faglige udvikling,
Obligatorisk selvvalgt opgave
Helsingør Kommune Fredensborg Kommune UU-ØRESUND Fredensborg og Helsingør Kommuner.
Mundtlig matematik eksamen
OSO.
ITAPC 1 Præsentation 6: Writing Short Papers. Agenda Motivation Short Paper formatet Hvordan.
Terminsprøver december  Kom i god tid. Helst 15 min. Før prøven begynder  Find din plads. Dit navn og prøvenr. Står på bordet.  Du skal selv.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Ånden i Glasset.
Samarbejde og kommunikation på en arbejdsplads
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Synliggør dit lederskab med et nyhedsbrev. Dette er værktøjet for dig, der vil Sikre at dine medarbejdere har fokus på de vigtigste emner eller udfordringer.
Fagprøve - en kort oversigt.
Trivselsmålingens resultater og vores indsatser [indsæt dato] [indsæt skolens navn] [Indsæt mødeforum] Trivselsmålingens resultater.
Studieretningsprojekt. SRP Skrives i ét af de studieretningsfag, eleven har på A-niveau, samt et fag på mindst B-niveau Lærerne udleverer en opgaveformulering.
Inspirationsskabelon til virksomhedsoplæg ”Virksomheder møder flygtninge”
Først: Uddannelsesspecifikt fag Senere: Grundforløbsprøve Kontor, Handel eller Detail.
Ansøgning for dummies.
Orientering om Større Skriftlig Opgave 2017
Almen sTudieforberedelse 2017
Større skriftlig opgave i 2.hf
Modul 3.3 – At arbejde med læring
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Begynd med at åbne
Modul 3.2 – Forberedelse til læringsteams
Åbent hus Skolens navn Dato.
SSO - Større skriftlig opgave
Program Introduktion Gennemgang af vores idé
Hvad er KUU for en uddannelse ?
Naturfag.
SSO - Større skriftlig opgave
MEDvirk NU - en digital tjekliste til at nå i mål med arbejdsmiljøet
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Lektion 4 Formålet med lektion 4 er at understøtte eleverne i at søge hjælp, hvis de skulle få problemer, samt at gøre eleverne bevidste om, hvad der kan.
Ansøgning for dummies.
Titel for begivenhed Dato for begivenhed Klokkeslæt for begivenhed
Prøve Eksamen D. 7/ Varighed: 30 min
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Ansøgning for dummies.
Michael Michael Kom med til festen! Kom med til festen! bliver 21 år!
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Medie Portfolio Video præsentation af dig selv. Fornavn og efternavn.
Introduktion til mini-SOP 3. hhx
Præsentationens transcript:

Eksamen D. 18/12-2018 Varighed: 30 min Portfoli Portfolio Portfoli Eksamen D. 18/12-2018 Varighed: 30 min

Vigtig info Aflevering: d. 2/12 - 2018 kl. 12 Eksamen: d. 18/12 – 2018 Sendes på mail til: ldr@sphs.dk

Vejledning: I skal arbejde på skolen de første to dage i den første uge. Herefter må I arbejde hjemme. I kan opsøge vejledning ved at kontakte Jan (HKS) og Nina (BUÆ)

Forsiden skal indeholde følgende: Elevens navn: Elevens CPR-nummer: Elevens erhvervstema: Erhvervsassistent indenfor: Vejlederens navn: Afleveringsdato og dato for eksamen:

Indledning: Hvorfor er du på KUU og hvad er dit mål med at gå på KUU? Hvilke erhvervstræning har du været igennem?

Her starter fremlæggelsen: Hvad har du valgt at fremlægge om? Hvorfor har du valgt dette? Lav evt. en indholdsfortegnelse.

Info om institutionen/virksomheden Her skal du lige kort fortælle lidt generelle ting om institutionen. Hvilken type institution er der tale om? Hvor ligger den? Hvor mange ansatte? Hvordan var dine mødetider? Find gerne selv på mere.

Det skal gerne fylde 5-7 slides. Nu kan du begynde at fortælle om, hvad du lavede i din erhvervstræning: Fortæl hvad du havde af arbejdsopgaver, altså hvad lavede du i praktikken? Fortæl om arbejdsprocesser. Fortæl om selvstændige arbejdsopgaver, som du har udført. Tag forskellige fagudtryk med og henvis til den undervisning, det kommer fra. Det skal gerne fylde 5-7 slides.

Fortæl mere præcist om hvad du lavede og giv gerne eksempler Fortæl mere præcist om hvad du lavede og giv gerne eksempler. Hvordan samarbejdede du med dine kollegaer?

Udfordringer? Fortæl om, hvordan du har håndteret evt. udfordringer du har mødt F.eks. var der noget, der ikke gik som planlagt. Eller fik du en opgave, som du ikke kunne løse. Hvad gjorde du?

Hvordan gik det for dig. Hvordan passede du ind i arbejdspladsen Hvordan gik det for dig? Hvordan passede du ind i arbejdspladsen? Hvilken indflydelse havde du på dine arbejds- opgaver?

Video og billeder Indsæt gerne video fra erhvervstræning Brug billeder fra din erhvervstræning i din formidling

Hvilke redskaber brugte du Fortæl om hvilke fysiske værktøjer du brugte f.eks. scanner, infoskærm, hjælpemidler, almindeligt værktøj.

Hvad har du lært i forhold til kompetencemålene? Hvad ved du om arbejdsprocesser? Hvilke materialer, værktøj og udstyr indenfor dit erhvervsområde kender du til nu? Hvad ved du om samarbejde med andre på arbejdspladsen? Hvilke fagudtryk indenfor dit erhvervstema kan du forklare med andre ord og hvordan vælger du faglig information for at løse faglige problemstillinger? Hvordan er din egen rolle og mulighed for indflydelse på arbejdsmarkedet/ i samfundet? Du kan her komme ind på arbejdsmarkedsforhold, arbejdspladskultur og demokratiske beslutninger).

SLUT Dit indlæg skal vare i alt 10 min SLUT Dit indlæg skal vare i alt 10 min. Derefter er der uddybende spørgsmål og samtale i 10 min. Herefter er der votering og bedømmelse i 10 min.