KUNDEFORMIDLING.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Etabler en professionel bestyrelse – og brug den!
Advertisements

ACN – en oversigt Gældende fra 1. juli 2010 DANMARK ®
10 Konkurrencesituation
”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Vi gennemførte en række interview ifm
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Den glade CEO og iværksætter!
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
ACN – en oversigt DANMARK.
Kriminalitet og analyse
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Gør det simpelt Trænings planlægning.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Introduktion til Access (Access, del 1)
[Produktnavn] Marketingplan
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
VIGTIG MEDDELELSE Der optjenes ingen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen er garanteret succes som uafhængig ACN-repræsentant.
TESTERROLLEN OG SPØRGSMÅLSTYPER. Testerrollen  Testeren bør Tilpasse taletempo, ordvalg og struktur til niveauet for det givne modul Tilpasse spørgsmål.
Virksomhedsnavn: Virksomhedens navn, adresse, www
Markedsandele Rolf og Jonas.
MAKSIMER DIN SCANNERFORRETNING. EN FORRETNINGSMULIGHED ULIG ALLE ANDRE Stigning Antal Scanneroperatører i EMEA % Antal scanninger lavet.
Uafhængige LifeWave Distributører
SÆLG DIG SELV! Du kan støde ind i en kommende arbejdsgiver, når du mindst venter det. Derfor er det en god idé at være forberedt på at sælge dig selv.
Hvis relationer er svaret… Hvorfor så relationer? Hvordan fokuseres på relationer? BCK 2015 Paneldebat 5. februar 2015.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Konkurrenceforhold.
Herren burde måske lette måsen, og løbe en tur i stedet
Præsentation af Akademiuddannelsen i Løn- og personaleadministration
A/S Gelsted Bygningsindustri1 1 ”Ny chance til alle – den gode historie fra en produktionsvirksomhed” Ved Lars Vigsø,Susanne Toftager A/S Gelsted Bygningsindustri.
ASNET Optagelsesgruppen Beretning for året
Synlighed i foreningen: kommunikation og markedsføring V. kommunikationskonsulent, Mette Vittrup Schmidt Seminar for seniorer Glostrup den 5. oktober 2015.
Beskrivelse af krav og procedure ved mundtlig eksamen
konkurrencesituation
Automatic Delivery Rewards
10 Konkurrencesituation
Rotary Youth Exchange Distrikt 1470 Familiebriefingen nr. 1
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
Best practice i sociale medier
Ansøgning for dummies.
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Ansøgning for dummies.
Titel på kursuspræsentation
Præsentation af forretningsplan
Arbejd effektivt og præcist
Ansøgning for dummies.
Firmanavn Forretningsplan.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
- og hvordan du undgår dem…
Fra anledning til udvikling
Ungdomsudveksling Distrikt 1470 Familiebriefing 3
Præsentationens transcript:

KUNDEFORMIDLING

KUNDEFORMIDLING ACN's prisfilosofi: VORES FOKUS – Nationale operatører og deres markedsandele VORES STRATEGI – At være billigere end den nationale operatørs nyeste produkter VORES STILLING – At tilbyde fordele i forhold til størstedelen af markedet ACN's produktteam følger løbende markedet for at opretholde vores konkurrencedygtige stilling

Repræsentantfilosofi: KUNDEFORMIDLING Repræsentantfilosofi: DIT FOKUS – Varmt marked DIN STRATEGI – Relations markedsføring* DIN STILLING – Opbygge en solid kundebase og samtidig udvikle dit team * Varm markedsføring er reguleret i Danmark med særlig lovgivning. Se venligst ”Retningslinier for rekruttering og kundeformidling” på MitACN for flere oplysninger.

KUNDEFORMIDLING Varm markedsføring: Du kan kontakte venner og familie vedrørende ACN’s produkter eller forretningsmulighed… GENNEM ET PERSONLIGT ADRESSERET BREV Check “Robinson Listen” for at være sikker på at den ikke indeholder navne på familie og venner EFTER AT HAVE MODTAGET EN UDTRYKKELIG FORESPØRGSEL FRA FAMILIE ELLER VENNER Se venligst ’Retningslinier for rekruttering og kundeformidling’ på MitACN for information om, hvordan du opnår sådan en forespørgsel.

Tilbagevendende indtægter KUNDEFORMIDLING Tilbagevendende indtægter Langsigtet mål: Kvalificér dig til 7. niveau-udbetalinger 40 point ELLER 20 point og 4 kvalificerede, direkte sponsorerede team trainers Dig op til 10 % 1 1/4% 2 1/4% 3 1/4% 4 1/2% 5 1% 6 2% 7 7% SVP op til 2% 8

2. kilde: Emner fra præsentationer Ingen interesse for muligheden KUNDEFORMIDLING Kundekilder: 1. kilde: Dig selv 2. kilde: Emner fra præsentationer Ingen interesse for muligheden Tænker over det 3. kilde: Familie, venner, nære kontakter* * Varm markedsføring er reguleret i Danmark med særlig lovgivning. Se venligst ’Retningslinier for rekruttering og kundeformidling’ på MitACN for flere oplysninger.

Start med at præsentere ACN- forretningsmuligheden KUNDEFORMIDLING Husk altid: Start med at præsentere ACN- forretningsmuligheden Formidling af kunder fra emner til dine præsentationer

DE FLESTE EMNER: Husk, når du formidler kunder KUNDEFORMIDLING Husk, når du formidler kunder udenfor dine forretningspræsentationer... DE FLESTE EMNER: Er IKKE tekniske Bliver imponeret af ihærdighed, entusiasme & begejstring - IKKE af detaljer

Korrekt navn og adresse Ingen kundeslamming / placering KUNDEFORMIDLING TSA: Blokbogstaver Korrekt navn og adresse Ingen kundeslamming / placering Underskrift fra den person der ejer telefonforbindelsen

Forberedelse på ”winback” KUNDEFORMIDLING Fastholdelse af kunder: Forberedelse på ”winback”

Det personlige touch Tak fordi du hjælper mig ved at prøve min service... Gerne! Jeg er glad for at hjælpe dig..

Nogen Vil / Nogen Vil ikke KUNDEFORMIDLING Nogen Vil / Nogen Vil ikke videre NÆSTE!