BrancheIndexTM Bank 2016.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
Advertisements

Humanistundersøgelsen 2007 miniSeminar 6. maj 2008 Flemming Meier, CBS Learning Lab
Århus Kommune Undersøgelse på tilsynsområdet Telefonundersøgelse foretaget november respondenter.
SFO Nydamskolen Medarbejderundersøgelse i Sønderborg Kommune 2012
BL – Danmarkspanel - oktober A&B ANALYSEs Danmarkspanel - BL − Danmarks Almene Boliger - Oktober 2011.
A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Foreningen ”Odinstårnet” -
TNS Gallup - Public Ugens Gallup Sundhed Public. © Gallup Instituttet for Berlingske Tidende Gallups undersøgelse er gennemført 17. til 19. juni 2008.
1 Vollsmose - Imageundersøgelse Mediehus Vollsmose November 2009.
Samlet årsrapport for Gårdhaven 2012 SIP-socialpsykiatri
Dansk Landbrugsrådgivning Deltidslandmænd Rådgivning & Landmand.dk Årsmøde for Danske Deltidslandmænd Lørdag den 27. oktober 2007 Dorte Marcussen Markedschef.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Kristelig Arbejdsgiver- forening – Den Danske Model August 2012.
Kundeanalyse 2014.
Boligselskabernes Landsforening – Danmarkspanel - Januar A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Boligselskabernes Landsforening - Januar 2010.
FOA © TNS Dato: April 2013 Projekt: FOA Evaluering af kommunalreformen April 2013.
National brugerundersøgelse på de statslige og statsanerkendte museer
Fravær og nærvær/v. Conni Lachenmeier Ingeniørforeningen d. 25. november 2008.
Midtjyske virksomheder om Udviklingsaktiviteter Resultater fra Det midtjyske Vækstlag August 2009.
Jobrådgivernes Brancheforening Brugertilfredshed hos ”anden aktør” København 30. november 2011.
Brugerundersøgelser i det elektroniske bibliotek Et DEF-projekt gennemført i vinteren Arbejdsgruppe: Alice Nørhede, DFB René Steffensen, KAAB Piet.
Pleje og Sundhed Gennemførte719 Inviterede895 Svarprocent80% FREDERICIA KOMMUNE MTU og Psykisk APV 2012 Rapportspecifikationer.
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
Danmarks offentlige organisationers omdømme blandt danske borgere
København, den 1. maj 2006 Konverterings- gevinster og tillægsbelåning 2005 Seniorkonsulent Simon Bjerremann Jensen.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
DIGNITY – Danmarkspanel - December A&B ANALYSEs Danmarkspanel - TORTUR - December 2014.
Regionsrapport: Århus. Revisionsbarometret 2009 Kundetilfredshedsbarometer for de største revisionsfirmaer i Århus Note:a)Indekset oven for søjlerne.
Side 1 Trivselsmåling - December 2010 Dansk Kabel TV.
Kundeundersøgelser for NFS Udvikling BHT siden 2002 Nye NFS ruter siden 2008 Idag Undersøgelser på 8 ruter - årlige, halvårlige, kvartals 13 resultatrapporter.
Nationalt PKL seminar den 11. og 12. maj 2011 i Horsens
Hjem-IS Kommunikationstest Juni Om undersøgelsen Data er indsamlet juni 2003 Metode CAWI interview Der er 1128 besvarelser fra medlemmer af Hjem-IS.
CFK  Folkesundhed og Kvalitetsudvikling Høskovkollegiet 2014 Høskovkollegiet 2014 opgørelse Dataindsamlingen er foretaget i perioden fra.
Kæledyr koster Ann Lehmann Erichsen, forbrugerøkonom.
Uddrag af kendskabsanalysen 2014 CLEVER A/S. Q8. Hvis du skulle købe en elbil i morgen, hvad ville så være dine stærkeste argumenter for at vælge en elbil?
MTU og APV 2015 Sct. Knuds Gymnasium. Generelt om undersøgelsen Data er indsamlet i perioden marts 2015 Der er tale om anonyme besvarelser Resultatet.
Titel og undertitel skal stå med store bogstaver (Versaler) og skal holdes indenfor de to vandrette grå linjer. Titlen kan stå i farve, eller der kan vælges.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Knæk kurven! Med en transparent kultur og fokus på kerneopgaven Henrik Kongsbak Resonans A/S.
1 Undersøgelse af potentielle købere af varmepumper Dansk Energi november 2010.
Resultater fra: Diskriminationsundersøgelsen blandt mennesker med psykisk sygdom Som et led i EN AF OS kampagnen er der gennemført en undersøgelse af oplevet.
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Rejsekort Rejsekort undersøgelse blandt brugere af rejsekort 8. december 2015.
DJØFs medlemsundersøgelse 2010 Pensionister 9. juni 2010.
Movia Flextrafik - Brugerundersøgelse Telefonundersøgelse foretaget d. 6. oktober til d. 10. oktober respondenter.
Rejsekort Undersøgelse om rejsekort i den danske befolkningen, der bruger offentlig transport mindst 1 gang i kvartalet 8. dec 2015.
Følgende foredrag er udlånt med venlig tilladelse af forfatteren som har alle rettigheder. Foredraget må kun gengives med tilladelse. DCS Årsmøde 2011.
PUNKTMÅLING, OKTOBER LANDBRUG & FØDEVARER - KYLLING MARTS 2015.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
Dagbehandlingen Sofiehuset Brugertilfredshedsundersøgelse blandt brugere i dagbehandlingen November 2012.
AKTIV HELE LIVET HJEMMEPLEJEN UNDERSØGELSE AF BRUGERTILFREDSHEDEN MED HJEMMEPLEJEN APRIL 2015.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
BL - Boligstøtte Danmarkspanel uge Om analysen Metode Undersøgelsen er foretaget i et såkaldt Danmarkspanel. Panelet består af mere end
Analyse omkring rytmiske koncerter November 2016
CBS / Webpol Webpol Omnibus – September ’14
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Laroche et. al Gruppe 1: Mette, Camilla, Gorm og Jesper
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
DJØFs medlemsundersøgelse 2009
Danmarkspanel uge BL - Boligstøtte.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Den kriminelle fødekæde i bander og
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
BLINDE OG STÆRKT SVAGSYNEDES LEVEVILKÅR Muligheder og barrierer for samfundsdeltagelse Anna Amilon, Lena Bech Bojsen, Stine Vernstrøm Østergaard, Anna.
Den kriminelle fødekæde i bander og
Danmarkspanel uge
UNDERSØGELSE VEDRØRENDE UNGES BRUG AF KONDOM
Præsentationens transcript:

BrancheIndexTM Bank 2016

BrancheIndex Bank Om undersøgelsen BrancheIndex Bank 2016 afdækker danskernes loyalitet overfor deres bank. BrancheIndex Bank 2016 er gennemført af Loyalty Group oktober-november 2016. Undersøgelsens deltagere har besvaret et webbaseret spørgeskema og er udvalgt blandt Loyalty Groups interviewpanel på i alt 130.000 skandinaviske privatpersoner. For at tilsikre repræsentativitet ift. den danske bankkunde (danskere over 18), er der indsamlet ekstra besvarelser, herunder især svar fra yngre bankkunder. Stikprøvens størrelse og fordeling på relevante parametre har tilladt en vægtning ud fra såvel køn, alder og geografisk region som falder i tråd med den danske befolkning. I alt har 4371 privatpersoner i den danske banksektor gennemført undersøgelsen. © Loyalty Group A/S 2

Loyalitetsindeks Loyalitetsindeks: Region (Indeks 0-100, baseret på kryds af loyalitetsspørgsmål med 1-7 svarskalaer) © Loyalty Group A/S 3

Anbefaling af bank: Total Har du anbefalet din bank til venner, familie eller bekendte inden for de sidste 12 måneder? © Loyalty Group A/S 4

Anbefaling af bank: Loyalitetsindeks Har du anbefalet din bank til venner, familie eller bekendte inden for de sidste 12 måneder? © Loyalty Group A/S 5

Brug af bankfilial: Total Har du anvendt din bankfilial indenfor de sidste 12 måneder? © Loyalty Group A/S 6

Antal produkter i bank: Tilfredshed Tilfredshedsfordeling fordelt på antal produkter i banken © Loyalty Group A/S 7

Brug af bankrådgivning: Total Har du modtaget rådgivning fra din bank indenfor de sidste 12 måneder? © Loyalty Group A/S 8

Brug af bankrådgivning  Tilfredshed (rådgivningen) Hvor tilfreds er du med den rådgivning, som du har fået fra din bankrådgiver? © Loyalty Group A/S 9

Brug af bankrådgivning: Tilfredshed (overordnet) Alt taget i betragtning, hvor tilfreds er du så med at være kunde hos din bank? © Loyalty Group A/S 10

Brug af bankrådgivning: Attraktivitet Alt taget i betragtning, hvor attraktiv finder du så din bank i forhold til andre banker? © Loyalty Group A/S 11

Brug af bankrådgivning  Tillid til rådgivning Jeg føler mig tryg ved den rådgivning, jeg har fået i banken. © Loyalty Group A/S 12

Brug af bankrådgivning Hvilke af følgende faktorer er de vigtigste for dig i din banks rådgivning? (Multiple choice) © Loyalty Group A/S 13

Hvor mange har klaget? Har du indenfor de seneste 12 måneder henvendt dig til din bank med en klage? © Loyalty Group A/S 14

Hvordan er klagerne blevet håndteret? Hvordan oplevede du at din klage blev håndteret? © Loyalty Group A/S 15

Service Skala 1-7 (Meget uenig – Meget enig) opdelt efter hhv. ”Uenige”, ”Hverken uenige eller enige” og ”Enige” © Loyalty Group A/S 16

Værdi for pengene Gennemsnitlige score ud fra en skala 1-7 (Meget uenig – Meget enig) © Loyalty Group A/S 17

Værdi for pengene Skala 1-7 (Meget uenig – Meget enig) opdelt efter hhv. ”Uenige”, ”Hverken uenige eller enige” og ”Enige” © Loyalty Group A/S 18

Skifter kunder bank?: Total Skiftede du fra en anden bank til din nuværende? © Loyalty Group A/S 19

Oplevelse af bankskifte? Hvordan oplevede du bankskiftet? © Loyalty Group A/S 20

Har kunder skiftet bank? Hvad er de primære grunde til, at du valgte at skifte fra din tidligere bank til din nuværende bank? (Multiple choice) © Loyalty Group A/S 21

Kunder der har skiftet bank: Kundealder 0-2, 3-4, 5-6 år © Loyalty Group A/S 22